Maar over een gynocoloog.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

x_Mliss schreef:Als ik het zeg ben ik iligaal omdat het niet over 'piercings' gaat.
Maar over een gynocoloog.
Lieffiefi schreef:Ik ben uiteindelijk geopereerd, maar WOW! wat een superhotty was dat zeg! Man, donker haar, donkere ogen, lekker lichaam, lekker bekkie, hersens en menslievend!
Hij had de incisie achter mijn navelpiercinggaatjes gemaakt. Hierdoor kon ik zelf de piercings weer terug doen...
Als het een andere setting was en de lekker aneathesist met de witte spuit er niet was.....

Zoals aangehaald, er zijn meerdere topics over dezelfde onderwerpen.
. We hebben nu ook 'ons' HK-topic
.
Gewoon proper maken en voorzichtig mee zijn.
Amigo_ schreef:Lieffiefi schreef:
Oke.. apart.. Maar niet echt mijn smaak..
Die gene die tepel hebben.. Deed die pijn
Voorzichtig de korstjes er af proberen te krijgen door de douchekop oid er op te zetten.
Alles wat niet los komt is nog niet klaar om er af te komen.
Ik zal in invervolg maar van afblijven of in bad gaan zodat het wat weekt. Nu dus wel even wassen dan?
Ellee schreef:OkeIk zal in invervolg maar van afblijven of in bad gaan zodat het wat weekt. Nu dus wel even wassen dan?
Inmiddels mag ik iig niet meer douchen nu dus moet het alsnog maar even met wattenstaafje. Maar bad is dus niet goed?
ook de paardrijbroeken niet. Misschien soms met zadel pakken dat die ertegen aangedrukt heeft, maar verder schiet me zo niks te binnen. Ik zit er normaal gesproken ook niet aan maar nu probeer ik hem juist "schoon" te houden.