Onwijs goed bezig allemaal!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kehdra schreef:Ik ben alleen zo enthousiast over het niet roken, dat ik iedereen er vanaf probeer te praten
Karin_88 schreef:TS, en de rest van de stoppers.. Onwijs goed!!
Toch een vraag aan de TS (heb niet doorgelezen, meld maar als ik dat even moet doen) maar wat heeft de doorslag gegeven dat je echt gestopt bent, welke opmerkingen in het boek/plaatjes..?
Boven alles, petje af!
amazone77 schreef:iedereen nog rookloos hier?
amazone77 schreef:BloemBloem schreef:Nou ik ben nog niet echt de vrolijkheid zelf
''komt goed schatje''
wendyashley schreef:amazone77 schreef:iedereen nog rookloos hier?
Yep nog steeds rookvrij,haast geen knaag momenten meer en snaaien doe ik ook niet meer( afvallen zit nu ook in het pakket).
Gisteren wezen wandelen met dochter op pony en uiteraard wilde ze draven, dit keer totaal geen problemen.....ik heb nog nooit zo'n end kunnen rennen,al stonden mijn longen wel aan het end op klappen maar dat was dan ook na een knappe afstand naast een frisse ponyIk moet zeggen: ik kreeg er een kick van, van dat rennen en voelde me echt toppie.
Mijn volgende stap is dan ook: het hardlopen weer oppakken, jaren geleden mee begonnen en gestopt na flinke blessure,toen meer gaan roken en snaaien en nooit geen zin meer gehad om voorzichtig weer te beginnen.
blensink schreef:Wat mij opvalt is toen ik nog rookte nooit een aansteker kon vinden (dit was bijzonder frustrerend) en nu kom ik ze echt overal tegen
blensink schreef:Wat mij opvalt is toen ik nog rookte nooit een aansteker kon vinden (dit was bijzonder frustrerend) en nu kom ik ze echt overal tegen