Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tamadine schreef:Die start to run lijk wel echt ideaal zeg...
Hoe is les 1 bijv? hoe lang moet je dan al rennen? En heb je elke week 1 les of hoe werkt dat?
Hoe rennen jullie in de avonden buiten? Met verlichting?
Emilia schreef:Ben weer terug. Heb nu wel het gevoel dat ik iets gedaan heb. Heb nu tenminste een paar zweeddruppeltjes op mijn hoofd staan
De 3x 4 heb ik gehaald. Het viel mee. Had wel een moment van ik kan niet meer maar ben doorgegaan en toen was ik daar weer overheen. Nu snel douchen en aan het werk.
amazone77 schreef:Tamadine schreef:Die start to run lijk wel echt ideaal zeg...
Hoe is les 1 bijv? hoe lang moet je dan al rennen? En heb je elke week 1 les of hoe werkt dat?
Hoe rennen jullie in de avonden buiten? Met verlichting?
les 1 is 1 min hardlopen,dan 2 min wandelen (wel flink doorstappen) dan 2 min hardlopen en 2 min wandelen,weer 2 min hardlopen en dan 3 min wandelen .
in het begin allemaal goed te doen,maar het word wel steeds pittiger.
ik heb gisteren les 5 gedaan,dan ren je eerst 2 minuten dan 2 min wandelen en dan 3 x 3min hardlopen en tussendoor 2 min wandelen.
ik loop het liefst in het donkerhesje aan en heb verlichting om mijn linker boven arm.
o en je loopt om de dag,behalve na de 3e les in de week,dan heb je 2 dagen rust.
lars schreef:mag ik me hier melden heb verschikkelijk last van een motivatieprobleem maar mn conditie moet zeker verbeterd worden en een paar kilo's minder is zeker fijn (zeker met de kerst voor de deur) Ik heb vroeger altijd hockey gespeeld en hierdoor zijn mijn knieen soms wat pijnlijk iemand nog tips. goede schoenen heb ik thuis staan schema is uitgeprint en nu mezelf een trap onder de kont geven dat ik vannavond lekker ga lopen. na de tijd voelt het idd altijd wel goed.
Hoe hebben jullie jezelf gemotiveerd vooral het alleen lopen nekt erg!
lars schreef:mag ik me hier melden heb verschikkelijk last van een motivatieprobleem maar mn conditie moet zeker verbeterd worden en een paar kilo's minder is zeker fijn (zeker met de kerst voor de deur) Ik heb vroeger altijd hockey gespeeld en hierdoor zijn mijn knieen soms wat pijnlijk iemand nog tips. goede schoenen heb ik thuis staan schema is uitgeprint en nu mezelf een trap onder de kont geven dat ik vannavond lekker ga lopen. na de tijd voelt het idd altijd wel goed.
Hoe hebben jullie jezelf gemotiveerd vooral het alleen lopen nekt erg!
Emilia schreef:even een vraag voor de al wat meer ervaren lopers. Ik zit nu in week 2 van het schema en morgen moet ik dag 2 van week 2 doen. Loop om de dag. Als ik morgen dus gedaan heb, moet ik vrijdag weer. Alleen kan ik dan echt met geen mogelijkheid. Zal ik dan gewoon donderdag al dat van vrijdag doen of pas zaterdag weer? En moet ik dan ook een stapje terugdoen in de training?