Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar vroeger werden ze nog wel eens echt door de tepel gedaan en dan werd BV moeilijk of onmogelijk.
merla wilde uit geen enkele fles drinken, heel kapitaal heb ik aan allerlei spenen en flessen uitgeven en deze dronk ze direct goed uit.
Cyntje schreef:Angela schreef:Ik vind zelf de difrax niet fijn. Laelia zuigt zo hard, dat ze deze spenen helemaal vacuum zuigt, en er dus niets meer uit krijgt.. Een groter gat (nr 2) helpt wel iets, maar niet genoeg. En de 3 standenspeen verslikt ze zich dus in
3stand is ook voor pap heb ik er hierop staan,...
Angela schreef:@ iedereen: Hoe doen jullie de groente en fruit hapjes? Maken jullie ze zelf, of gebruiken jullie potjes, en waarom?
).

Complete bonen, stukjes aardappels, stukjes vlees (ook gewoon biefstuk, varkenshaas, kipfilet - hardere vleessoorten dus). Bananen prak ik, appels en peren meestal in de blender maar nu hij tandjes krijgt kluift hij regelmatig zelf een stukje appel uit z'n handjes weg. Gaat prima!
. Om 2:30 werd het echt huilen dus toch maar aangelegd en hij dronk een minuut of 7. Terug in bed en lekker slapen. 5:09 weer wakker van gehuil dit keer. Pff nou ja, regelnacht bestaan die ook? Opgepakt, aangelegd en binky drinkt 2 slokken en begint me toch te krijsen
. Helemaal hysterisch en ik kreeg hem met geen mogelijkheid rustig. Na een tijdje wel weer en opnieuw geprobeerd. Hele liedje weer van voren af aan. Daarna werkelijk alles geprobeerd, andere houdingen, gekeken of hij geen oorpijn, nekpijn enz had, had geen vieze luier, niet warm, niet koud. En binky huilde en huilde maar door, ik werd er helemaal wanhopig van
. Kolfapparaat gepakt want zodra ik hem aan wilde leggen werd hij helemaal hysterisch. 50 ml gekolfd en in een flesje gedaan maar dat wilde hij ook niet, alleen wat sabbelen op de speen. Uiteindelijk was het 6:30 toen hij doodmoe van het vele huilen in slaap viel. Stomme was wel dat hij toen compleet ontspannen in zijn bedje lag te slapen, handjes langs zijn gezicht, ik snapte er echt niks van
. 8:16 begon hij weer te brabbelen dus weer gepakt, begint hij weer! Gelukkig maar een kwartiertje en toen dronk hij een paar min.
dus morgen komt Chiara om 7 uur ipv 8 uur