Charaz schreef:Op medische noodzaak mag dit inderdaad tot 24 weken en ik denk dat het wel makkelijk is om mensen hier op af te keuren, die kindjes worden niet zomaar geaborteerd omdat het even niet uit kwam. De normale grens is 12 weken, even beter inlezen voor je een reactie plaatst...
Nou zal het je vast nog verbazen dat er vaak genoeg na de 12 weken grens nog steeds zonder medische reden kindjes worden geaborteerd. Bij mij zou precies hetzelfde gebeurd zijn, maar ik heb mijn kindje gehouden. Ik was 20 weken zwanger toen ik erachter kwam, en ik kon zonder medische reden mij kindje laten aborteren, ik kreeg 5 dagen bedenktijd van de abortuskliniek, maar ben er helemaal niet op in gegaan, het was al een heel compleet mensje, die kan je toch niet zonder reden dood maken??
TS ik wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende maanden, het gaat zwaar worden, en je soms moet je hard vechten voor dingen, maar uiteindelijk kom je er wel. Ik zelf ben een alleenstaande moeder sinds mijn 21e (nu 24)en woon nog steeds bij mijn ouders, ik volg een opleiding, en hoop binnenkort aan het werk te kunnen. Mijn kleintje weet niet beter en is een heel gelukkig jongetje.
Als je je verhaal kwijt wil of gewoon even wil praten of ervaringen uit wil wisselen kan je me pb'en.