Ik had het idee dat erover heen gelezen wordt en ik wil graag boeken, dus ik heb al voorpret enzo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik had het idee dat erover heen gelezen wordt en ik wil graag boeken, dus ik heb al voorpret enzo
Kan je vertellen, das pas koud!
. 

Site is ook erg gebruiksvriendelijk..Heb zelf nog geen reservering gedaan, maar hou het zeker in mijn achterhoofd als ik weer een keertje zin heb.. Qimm schreef:wij zijn vorige week ook geweest, hebben we een sneeuwballen gevecht gehoudenKan je vertellen, das pas koud!

En ik weet dat hij niet zo heel zeker van zichzelf is, dus ik weet niet hoe hij tegenover naakt-in-de-sauna staat. Ik wil de verrassing niet verpesten, maar ook niet dat hij zoiets heeft van 'Jeej
wat gaan we doen? O. Naakt in de sauna...
'
Centerparcs heijderbos, zwembad! frankiej schreef:Qimm schreef:wij zijn vorige week ook geweest, hebben we een sneeuwballen gevecht gehoudenKan je vertellen, das pas koud!
haha das weer eens wat anders. ik ben eens bedolven onder een halve emmer gescruncht ijs. tijdens een opgieting flink zitten ouwehoeren met jan en alleman en ook de saunameester. van het een kwam het ander en ik zat de saunameester wat op te naaien over afkoelen. wil je een emmer ijs hebben dan? vroeg hij. ja hoor, en hop daar was ie al. ik kan je vertellen het was nog lekker ook. dit was wel in de saunacabine.
ik lees allemaal over hitte en lekker genieten van de warmte maar koelt iedereen ook netjes in het dompelbad? in de zomer is het lekker om te beginnen met het dompelbad, je kunt dan alle hete sauna's aan.
is er ondertussen al een saunameeting van gekomen??![]()
ik las ook dat er een streekgenoot saunaliefhebber is ondanks dat dat er hier in de buurt maar bar weinig zijn.

Qimm schreef:wij zijn vorige week ook geweest, hebben we een sneeuwballen gevecht gehoudenKan je vertellen, das pas koud!
Ik vind de sauna heerlijk, maar verveel me zo snel (A) Dus ik neem altijd een boek mee de sauna in, kan ik veel langer blijven zitten!
En is ook goed voor men gezicht