Hoi dames, heb even bijgelezen maar kan iets over het hoofd hebben gezien dus het kan zijn dat ik dingen vraag die al beantwoord zijn. Allereerst een knuffel voor jullie
Petulan, al wat beter? Hoe was het nog bij de dokter?
Pilipa, voel je je al wat beter? Als je eens iets kwijt wilt/wilt delen dan mag je me altijd een pb sturen, denk ons allemaal wel, we zijn er voor je, ook achter de schermen
Succes maandag, hoop dat het je zal helpen, goed dat jezelf deze stap hebt gezet, je bent op de goede weg. Soms moet je dingen niet onder controle willen krijgen, ik ken dat gevoel en ben ook altijd bang de controle 'te verliezen' maar soms is het goed te ervaren wat er gebeurt zodat je ermee om leert te gaan en het zo weer terug onder controle krijgt.
PW, hoe is het met jou? Vind het heel knap van je dat toch hebt gesproken in de groep, ik weet hoe erg je er tegenop zag. Wel jammer dat het niet zo verliep als we hadden gewild. Heb je je nog afwezig gemeld, hoe ging het? Wat leuk dat de muziektherapie weer begint, hier had je best veel aan toch?
Sifra, lief dat je PW nog even een hart onder de riem komt steken, dat kon/kan ze wel gebruiken. Bedankt!
Angela, even een knuffel voor jou en je weet me te vinden als je er behoefte aan hebt. Doe rustig aan en pas goed op jezelf. Denk ook even terug aan de laatste weken, toen ging het goed en dat gevoel komt weer terug.