Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:41

wonderworst_ schreef:
wauw dymarvel das ook echt een hele gave kleur..
tinks had je me berichtje gehad ?

Geld is al onderweg meid, maar ik moest even haasten om alle bestellingen voor 19 uur op de bus te krijgen want anders had je je bestelling een dag later gekregen. ;)

Heb in Arnhem 200 tissues bij de kruidvat gekocht, eens kijken hoe dat werkt. En nagellakremover gehaald dat vliegt er door hier met al die markten. En make up reinigingsdoekjes bij de action. Nu alle pb's beantwoord en dan nog even de vragen uit het topic en dan gaan we eten. :D Of eerst eten kook niet zelf dus als het klaar is is het klaar. :D

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:45

zo waren mn nagels vanmiddag
op mn duim zaten die 2 palmboompjes.
Afbeelding

en dit zijn mijn legernagels geworden voor morgen.
Afbeelding

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:27

Zo zagen mijn nagels er vandaag een paar uur uit.
Afbeelding
Ga het er straks weer afhalen, de nagellak is allemaal nogal oud (jaar of 5 zeker wel denk ik) en blijft niet meer zo goed zitten.

Ook zijn er 2 nagels afgescheurd, merk dat ze echt knudde zijn nu ze wat langer worden.
Zit er sterk aan te denken om weer aan de nepnagels te gaan, heb ik jaar of 6 ook gehad, en dat was zo mooi.
Maar eigenlijk mag dat allemaal niet op het werk, en dan moet je latex handschoentjes aan, met van dat talk erin. Is dit schadelijk voor nepnagels?

Borrie: Echt leuk die nagels van je. Vind vooral die ananas leuk.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:29

tip!!!!

ik zou je nagelriemen iig even doen.

__Esther__

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:31

@ Keetie volgens mij kun je een heleboel doen met je nepnagels hoor en is talk ook zeker niet schadelijk :n

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:33

Borrie: Nagelriemen heb ik eigenlijk bijna niet, dat was altijd het eerste waar ik aan zat te knagen, deze hebben dus heel veel te verduren gehad. Maar wat zou ik daar aan kunnen doen dan? Want ik wil ze weer wel mooi krijgen.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:35

keetie_bijl schreef:
Borrie: Nagelriemen heb ik eigenlijk bijna niet, dat was altijd het eerste waar ik aan zat te knagen, deze hebben dus heel veel te verduren gehad. Maar wat zou ik daar aan kunnen doen dan? Want ik wil ze weer wel mooi krijgen.

ze goed terugduwen en nagelriem olie gebruiken. dat werk echt

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:44

Bedankt voor de tip, ga ik dat eens opzoeken binnenkort.

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:53

Zo.. heb vandaag mijn pakketje binnen gekregen :D Vanavond opgehaald van huis. En meteen even getest. Konad heeft wel goede nagelak zeg! zeker die rode^^ Als je het eraf haalt dan blijf je het zien.. heb dus 1 duim rood gelaten en de rest doorzichtig met een rode bloem. Tis wel even wennen en zoeken enzo maar ik vind het echt leuk om te doen :D
Nu even wat meer kleurtjes kopen.. dan wordt het helemaal leuk.
Het vervelendste vind ik het opruimen haha :o

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:56

Er zijn inmiddels wel een paar dames hier die Safari nagellak in huis hebben... Dus daar komt vast gauw een antwoord op.
Ik gebruik het zelf ook en als het goed is komen er straks nog wat duidelijker foto's van mijn nagels zoals ik ze gisteren gelakt heb.

Esther dat is een goed idee om eerst blanke lak erop te doen en dan te stempelen. Ik krap mislukte stempels er redelijk makelijk af en mijn eigen nagellak blijft dan altijd zitten. Maar dat is natuurlijk niet met elk merk zo.

Nikolletje: Het verhaal steentjes ga ik toch maar even anders aanpakken aangezien er toch wel veel interesse voor is heb ik even alles wat ik nu op voorraad heb hierheen gehaald. Ik ga straks foto's maken en maak er denk ik even een aparte pagina van zodat jullie kunnen kijken. Ik heb niet alles meer dubbel. Sommige wel maar van de meeste heb ik nog maar 1 doosje. Omdat er altijd zoveel verschillende binnen komen plaats ik ze niet op de webshop. Verdere uitleg volgt nog. Alleen moet je dan wel voor vrijdagavond reserveren want alles gaat zaterdag weer mee naar de markt. Kom hier dus straks even op terug.
Betreffende de stempellakken. Dat is heel erg afhankelijk van je basislak, op mijn huidige paarse nagels heb ik nu zilver welke redelijk licht is, maar heb er ook weleens lichtrose op gehad en dat is ook heel mooi. Heb nog wel een voorbeeld paars roze hier liggen als je indruk wilt krijgen moet je maar even pben dan stuur ik je de foto.

Over China Glaze, nee die zit niet bij ons in het assortiment en daar komt hij ook niet in. allereest vind ik de nagellak nogal prijzig. En toen ik er via via achterkwam dat ze dus inderdaad niet door de brievenbus passen wist ik het zeker dat gaat hier niet komen. Ben er de afgelopen dagen wel mee bezig geweest maar dat is niks voor ons. Sorry dames.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:57

Ireneee schreef:
Zo.. heb vandaag mijn pakketje binnen gekregen :D Vanavond opgehaald van huis. En meteen even getest. Konad heeft wel goede nagelak zeg! zeker die rode^^ Als je het eraf haalt dan blijf je het zien.. heb dus 1 duim rood gelaten en de rest doorzichtig met een rode bloem. Tis wel even wennen en zoeken enzo maar ik vind het echt leuk om te doen :D
Nu even wat meer kleurtjes kopen.. dan wordt het helemaal leuk.
Het vervelendste vind ik het opruimen haha :o

??? heb jij stempel nagellak op de duim gelakt? Of begrijp ik het verkeerd.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:59

__Esther__ schreef:
Ik denk dat het een hoop scheelt dat ik acryl nagels heb. Ze zijn nu natuurlijk goed lang en netjes gevijld waardoor de stempel plaatsen een stuk gemakkelijker word, igg dat denk ik. Ik heb trouwens eerst alles goed ontvet(gewoon voor de zekerheid) en mijn stempel een beetje gevijlt en na elke stempel natuurlijk schoonmaken met nagelakremover.

Als jullie stempelen met een kleur nagelak als basis, doen jullie daar dan eerst een laagje blanke lag onder? Ik heb dit namelijk wel gedaan en ik merkte dat je de stempel als het mislukt er dan heel gemakkelijk afkrijgt zonder de lak erg te beschadigen.
Ik denk dat helemaal als je met kleur lakt dat wel een stuk handiger is.

Misschien niet helemaal duidelijk maar ik bedoel dus (wellicht nog een basislak)-> gekleurde lak -> blanke lak -> stempel -> topcoat.

dat is eigenlijk niet zo verkeerd wat je zegt, had vanmiddag ook nog last van 2 stempel pogingen die eerst mislukten.
en 1 keer er af halen is geen probleem maar de 2de keer gaat de onderlak toch wel mee er af en dat is zonde. vooral als je net 3 lagen er op hebt zitten na 2 uur:P

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:12

Nee! dat heb ik niet haha := Ik had even te enthousiast gedaan.. en eerst een stempel met rode nagellak op mijn nagel gedaan :o (dus zonder onder laag. lekker dom weer :)) was al meteen mislukt natuurlijk.. Heb 't toen eraf gehaald maar niet mooi heb dus een rode nagellak gepakt en dat erover heen gedaan, haha :P

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:45

hallo dames
ik ben er weer :)

heb mijn pakketje binnen van tinks.
3 imageplates en 3 stempellakken :)
zit nu te twijfelen of ik dobbelstenen doe of muzieknoten.

@dymarvel Gelukkig maar dat ik de goede heb besteld, vind hem SCHITTEREND.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:46

Afbeelding
Zo :)
Vanmiddag even een plankje donker gemaakt zodat het goed bij de rest van mn kamer past en opgehangen om mn spullen op te kunnen zetten
Blijft het allemaal wat netter hier :D Anders slingert alles zo snel rond.. das ook niet handig

Nu nog mn china glaze snel binnenkomen :9

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:52

china glaze is echt top!!!
vind het heerlijke nagellak.
Die safari moet ik nog een keer proberen haha

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:58

mooie verzameling pikeur! :))

ik heb ze net ook weer gelakt, paars met allemaal bloemetjes maakt morgen wel een foto.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:08

laura1987 schreef:
hallo dames
ik ben er weer :)

heb mijn pakketje binnen van tinks.
3 imageplates en 3 stempellakken :)
zit nu te twijfelen of ik dobbelstenen doe of muzieknoten.

@dymarvel Gelukkig maar dat ik de goede heb besteld, vind hem SCHITTEREND.

Hmmm ben wel nieuwschierig naar de dobbelstenen :+

indus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:12

keetie_bijl schreef:
Bedankt voor de tip, ga ik dat eens opzoeken binnenkort.

Nagelriem olie van KOH is super goed...zo heb ik mijn ellendige nagelriemen weer helemaal strak gekregen.

Het is een soort stift...het heet nourishing cuticle brush...heel makkelijk want je kan hem overal mee naar toe nemen.

Hij is behoorlijk prijzig (€ 19,95), maar wel erg goed en ik heb hem al anderhalf jaar.
Je kan wel maar beter zorgen dat de wondjes weg zijn voordat je ze terug duwt..anders kan je er vuil onder duwen en dan kan je fijt krijgen

Afbeelding

Nourishing Cuticle Brush
Dagelijkse verzorging voor de nagelriemen! De zeer rijke emulsie bevat hoogwaardige ingrediënten en essentiële oliën die de nagelriemen verzachten en uitdroging voorkomen. De hydraterende en ontstekingwerende werking activeert het genezingsproces, waardoor kloofjes en pijnlijke wondjes optimaal herstellen. De pen uitgerust met een comfortabel kwastje, waardoor de emulsie zeer gemakkelijk en gelijkmatig aangebracht kan worden. Resultaat: weldadig zachte en soepele nagelriemen, vrij van pijnlijke ontstekingen.

Je kan hem hier evt. bestellen http://www.kohcosmetics.com/nl/KOHforyo ... ecare.html

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:19

Even een vraagje, het zal allicht al wel voorbij zijn gekomen, sorry hiervoor.
Ik zie steeds een soort 'stempels' op nagels, wat is dit precies?
Waar zou je dit kunnen bestellen en is het prijzig? Hoe werkt het?

Alvast bedankt

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:22

AnneXxX schreef:
Even een vraagje, het zal allicht al wel voorbij zijn gekomen, sorry hiervoor.
Ik zie steeds een soort 'stempels' op nagels, wat is dit precies?
Waar zou je dit kunnen bestellen en is het prijzig? Hoe werkt het?

Alvast bedankt

In openings post staat handige informatie!

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:24

even de beginpost lezen anne, en dan het gedeelte over Konad.
Daar zijn de stempels van, en websites waar je het aan kan schaffen staan ook vermeld in de OP.

Ik heb van Essensce SOS nail savers. Potje met soort 'butter' erin om je nagelriemen mee in te smeren. Nog geen 4 euro.
Heb het nou 2 dagen gebruikt, en het is al stuk beter.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:27

Sorry marlies85 heb de muzieknoten gedaan.
Zal zo of morgen een foto plaatsen!
Zal de volgende keer de dobbelstenen doen

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:29

Ik heb Miss Sporty 'nail expert manicure for dried cuticlus' Aloe vera scrub ofzo :+
Lichtblauw flesje, was geloof ik iets van 2 euro, en een olietje van het DA huismerk

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:43

hierbij mijn muzieknootjes.
Ik weet dat ik lange vingers heb.

Afbeelding