[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:23

heb je een deadline dan?

lor1_1984

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:28

Nee, maar was gewoon nieuwsgierig omdat ik er eerdaags wil bestellen. ;)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:38

Ik zit erover te denken om m'n oren wat te stretchen.
M'n labret pas er doorheen, maar is pijnlijk, dus ga dan beginnen met 1,2 en eindig wsl op 3, hooguit 5 iig.
Heb al wat barbells (setjes) gezocht (1,2, 1,6, 2,0 en 2,5) en een setje plugjes (3,0), zodat ik voorlopig ff vooruit kan.
Mijn plan is om elke 2 maanden (of langer) met een setje te doen en zo heel rustig te stretchen.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:47

Hoi!
ik heb in het vorige topic (december 2008 ik weet het lang geleden :o ) verteld dat ik een tongpiercing zou krijgen voor mijn 16 verjaardag nou die heb ik ook gekregen :D
Ik vond het persoonlijk geen pijn doen, ik kreeg van de piercer (Tattoo bob katendrecht) meteen een ijsje maar die was gesmolte omdat ik dus echt niet kon likken.
in de avond ging het wel zeer doen en ik kon ook niet eten maar de dag erna zat ik al bij mac en dat ging gewoon goed dus de zwelling was ook na een dag al bijna weg.

Afbeelding

Ik vind mn staafje wel erg lang maar als ik een kortere neem dan gaat me tong echt heel erg zeer doen en komt er een harde ''bult'' rond het gaatje, iemand een idee hoe het ken?

en natuurlijk mn oude vertrouwde navelpiercing (voor mn 13e verjaardag gekregen)
Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 11:52

lor1_1984 schreef:
xDramaQueen schreef:

jeetje sorry hoor maar is even lezen zo vreselijk moeilijk?
http://www.crazy-factory.com/shop_content.php?coID=1
stond in het linker menu heel duidelijk betalingen en verzenden.
en inplaats van jezelf quoten wachten tot mensen reageren had je dit allang kunnen weten.

Dat stuk had ik al gelezen, maar daar staat alleen in hoe lang het duurt voor zij het verzenden, niet hoe lang het duurt voor het binnen is bij degene die besteld.
Dus nee, mijn vraag is nog steeds niet beantwoord en het zou fijn zijn om niet gelijk aangevallen te
worden omdat ik een in jouw ogen domme vraag schijn te stellen. :roll:

Ik heb trouwens getemd, omdat ik vind dat men normaal met elkaar om hoort te gaan en niet gelijk hoeft te bekken omdat iemand iets vraagt.

er staat toch echt 5 tot 7 werkdagen wat bij mij precies klopte, het staat er dus wel.
om het maar even in jip en janneke taal te zeggen, en ja het is imo dus een vraag die totaal niet nodig was:
ze verzenden het binnen 1 a 2 werkdagen (geld moet binnen zijn) dan duurt het 5 tot 7 werkdagen, hebben ze het niet op vooraad duurt het 7 tot 14 werkdagen.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:56

Dan is je staafmaat te kort... Heb ik ook gehad. mijn maat zou ook korter kunnen, maar dan krijg ik dat ook.. Het went echt wel snel joh! :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:56

xDramaQueen schreef:
Peelie schreef:
Zucht ik weet dat alloverpiercings.nl er is

maar welke nog meer?

iets van piercinfactorie. com oid?

Ik wil een goedkoope banaan titanium...

Hoe heten die sites ook alweer?

crazy factory! is erg goedkoop en ook leuke dingen!

Thnx, dt was de gene die ik zocht!!!

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:30

suus_ schreef:
x_Mliss schreef:
Hey suus dat is lang geleden :D
Ook met dat spul lekker makkelijk en geen last _O-
En klaar is kees TADAA *\o/*
Bij tattoo dennis :D

Nou inderdaad tijd geleden he :j

Waar zit tattoo dennis? Er zit nu ook een 'nieuwe' in de Wipp
Mijn papa houdt niet van piercings en tattoo's enz maar ik wil zo graag een Industrial, over drie weken ben ik jarig dus ik ga het gewoon vragen :=

Doet kraakbeen pijnnn? Iemand ervaring? Ben altijd bang met zulke dingen dat het gaat ontsteken enzo :)

Mijn rookpiercing is ook echt tijden gemeen geweest (ontstoken ook), maar nu na 6 maanden gaat het eindelijk goed.... Op naar m'n tragus en helix. Zou je die tegelijk kunnen laten zetten?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:46

je kan ze gelijk zetten.. Maar zou je dat doen..? Gezien de pijnmate...?

Mij niet gezien in ieder geval... K zou het heel goed van je vinden als je dat zou doen!

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 14:59

Oh, de pijn daar maak ik me niet druk om. Kijk, mijn rookpiercing duurde best lang voordat hij rustig was, dus ik heb zoiets van: nu mijn andere oor en dan niet weer 2x een half jaar, maar in 1 keer het liefst....

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 15:03

Ja kan ik inkomen...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:40

jacqie70 schreef:
Mijn rookpiercing is ook echt tijden gemeen geweest (ontstoken ook), maar nu na 6 maanden gaat het eindelijk goed.... Op naar m'n tragus en helix. Zou je die tegelijk kunnen laten zetten?

tragus was voor mij vrijwel pijnloos, en in de verzorging echt een eitje, mn tragus is echt mn allerliefste piercing ooit geweest :j toen zo'n del van de v&d hem probeerde te wisselen en het niet lukte zij ze het gaat niet hij in ontstoken, maar dat was niet waar, ze kreeg hem er alleen niet in (wilde een staafje) hij is toen 1 dag boos geweest en was weer blij daarna laten wisselen door een echte piercer en dat ging goed :j

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:36

WIEH Ik ga een paar leuek balletjes en 2 titatium staafjes kopen bij crazyfactory.com

Ik werk dat mijn lichaam gewoon het beste tegen titanium kan. En aangezien ik al een paar ballentjes heb liggen maar een chirugies staal (waarscheinlijk, stond niet op de verpakking toen ik ze kocht) staafje. Dan gaat hij toch weer pruttelen en piepen. Als ik mijn zweerpiercing weer in doe word hij weer rustig :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 00:06

Heeft iemand hier ervaring met eskimo/vertical labret? Zetting, genezing enz. :)

Ik heb mijn labret vandaag uit gedaan ;( Met best wel "pijn in het hart" :o Voel me naakt nu :') Maar ik wil mijn tanden goed houden en mijn tandvlees was langzaam maar zeker aan het terugtrekken... Maar ik wil terug wat in mijn lip en op die eskimo was ik al verliefd vanaf dat ik hem zag maar stiekem durfde ik hem niet zo goed dus heb ik de gewone labret genomen :o

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 06:26

Vriendin van me heeft hem gehad.. Het zetten was ietsjes minder omdat hij door haar lip ging maar de genezing was snel en niet al te pijnlijk..

Wellicht een andere optie voor je labret.. Een micro dermal zetten op de labret plek?

Oja, lippenstift/Labello is not done met een Eskimo he... overal een mooi geultje in trekken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:58

Hehe, werd vanochtend wakker, en de piercing die ik 'heb overgehouden' van m'n industrial lag eruit. Goedzo. :D

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:06

pharagirlke schreef:
Heeft iemand hier ervaring met eskimo/vertical labret? Zetting, genezing enz. :)

Ik heb mijn labret vandaag uit gedaan ;( Met best wel "pijn in het hart" :o Voel me naakt nu :') Maar ik wil mijn tanden goed houden en mijn tandvlees was langzaam maar zeker aan het terugtrekken... Maar ik wil terug wat in mijn lip en op die eskimo was ik al verliefd vanaf dat ik hem zag maar stiekem durfde ik hem niet zo goed dus heb ik de gewone labret genomen :o

hier precies hetzelfde! wat een mooie piercing! :+: alleen ik dacht, eerst maar eens een normale daarna zien we wel weer verder ;) als je hem zet, wil ik wel een foto zien hoor! :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:54

1 x Fimo Balls with Steel Inserts
Length/Diameter (mm):
Color: #08
FMB
1 x Fimo Balls with Steel Inserts
Length/Diameter (mm):
Color: #08
FMB
2 x Eye Balls (Surgical Steel 316L)
Length/Diameter (mm):
Color: LB
EJB
1 x Marble Balls (UV)
Length/Diameter (mm):
Color: RE
UMB
2 x Banana Pins (Titanium)
Gauge (mm): 1.6
Length/Diameter (mm): 10
Color: HP
TBN-PIN
1 x Marble Balls (UV)
Length/Diameter (mm):
Color: RE
UMB
1 x Rainbow Balls (UV)
Length/Diameter (mm):
URNB
1 x Balls (Surgical Steel 316 L)
Length/Diameter (mm):
B
1 x Balls (Surgical Steel 316 L)
Length/Diameter (mm):
B
1 x Rainbow Balls (UV)
Length/Diameter (mm):
URNB
1 x Crystaline Jeweled Balls (Surgical Steel 316L)
Length/Diameter (mm):
Color: LS/CR
JYB

Hihi lekker bezig geweest :)

ben benieuwd waarneer het binnen komt :)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:56

ik denk dat hun erg blij met jou zijn :)!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:27

En dat balletje was dat niet irritant met eten en drinken voor haar lieffiefie. Dat is nl het enige dat me op dit moment nog tegen houd... Of dat niet steeds in de weg gaat zitten ook als het genezen is?

Vivian_ve: exact hetzelfde gedacht "eerst maar es zien wat de gewone labret geeft" :') Maar ik verkies toch mijn tandjes :\

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:17

Lieffiefi schreef:
ik denk dat hun erg blij met jou zijn :)!

dat denk ik ook :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:38

Peelie schreef:
WIEH Ik ga een paar leuek balletjes en 2 titatium staafjes kopen bij crazyfactory.com

Ik werk dat mijn lichaam gewoon het beste tegen titanium kan. En aangezien ik al een paar ballentjes heb liggen maar een chirugies staal (waarscheinlijk, stond niet op de verpakking toen ik ze kocht) staafje. Dan gaat hij toch weer pruttelen en piepen. Als ik mijn zweerpiercing weer in doe word hij weer rustig :)

In CS zit nikkel en daar kunnen veel mensen niet tegen. In titanium zit dat dus niet. Officieel is het ook verboden te piercen met CS. Maar sommige piercers houden zich hier niet aan.

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:07

pharagirlke schreef:
En dat balletje was dat niet irritant met eten en drinken voor haar lieffiefie. Dat is nl het enige dat me op dit moment nog tegen houd... Of dat niet steeds in de weg gaat zitten ook als het genezen is?

Vivian_ve: exact hetzelfde gedacht "eerst maar es zien wat de gewone labret geeft" :') Maar ik verkies toch mijn tandjes :\

heb jij bioplast erin? en gaan daar je tanden alsnog van kapot (of je tandvlees) :n anders moet ik het ook even in de gaten houden!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:27

ja ik had er bioplast in... Dat is beter maar het betekent niet perse dat je tandvlees niet terug trekt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:15

pharagirlke schreef:

dat hield mij tegen, ook met zoenen, toen ik nog in een winkel werkte zag ik namelijk een meisje ermee, drastisch ondervraagd natuurlijk :Y) was ook vlak na mijn labret, maar nu mis ik hem niet meer, went heel snel
ennuh dat laatste herriner ik me nog ja ;)