Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:xDramaQueen schreef:
jeetje sorry hoor maar is even lezen zo vreselijk moeilijk?
http://www.crazy-factory.com/shop_content.php?coID=1
stond in het linker menu heel duidelijk betalingen en verzenden.
en inplaats van jezelf quoten wachten tot mensen reageren had je dit allang kunnen weten.
Dat stuk had ik al gelezen, maar daar staat alleen in hoe lang het duurt voor zij het verzenden, niet hoe lang het duurt voor het binnen is bij degene die besteld.
Dus nee, mijn vraag is nog steeds niet beantwoord en het zou fijn zijn om niet gelijk aangevallen te
worden omdat ik een in jouw ogen domme vraag schijn te stellen.![]()
Ik heb trouwens getemd, omdat ik vind dat men normaal met elkaar om hoort te gaan en niet gelijk hoeft te bekken omdat iemand iets vraagt.
suus_ schreef:x_Mliss schreef:Hey suus dat is lang geleden
Ook met dat spul lekker makkelijk en geen last
En klaar is kees TADAA
Bij tattoo dennis
Nou inderdaad tijd geleden he
Waar zit tattoo dennis? Er zit nu ook een 'nieuwe' in de Wipp
Mijn papa houdt niet van piercings en tattoo's enz maar ik wil zo graag een Industrial, over drie weken ben ik jarig dus ik ga het gewoon vragen
Doet kraakbeen pijnnn? Iemand ervaring? Ben altijd bang met zulke dingen dat het gaat ontsteken enzo
jacqie70 schreef:Mijn rookpiercing is ook echt tijden gemeen geweest (ontstoken ook), maar nu na 6 maanden gaat het eindelijk goed.... Op naar m'n tragus en helix. Zou je die tegelijk kunnen laten zetten?
pharagirlke schreef:Heeft iemand hier ervaring met eskimo/vertical labret? Zetting, genezing enz.
Ik heb mijn labret vandaag uit gedaanMet best wel "pijn in het hart"
Voel me naakt nu
Maar ik wil mijn tanden goed houden en mijn tandvlees was langzaam maar zeker aan het terugtrekken... Maar ik wil terug wat in mijn lip en op die eskimo was ik al verliefd vanaf dat ik hem zag maar stiekem durfde ik hem niet zo goed dus heb ik de gewone labret genomen
Peelie schreef:WIEH Ik ga een paar leuek balletjes en 2 titatium staafjes kopen bij crazyfactory.com
Ik werk dat mijn lichaam gewoon het beste tegen titanium kan. En aangezien ik al een paar ballentjes heb liggen maar een chirugies staal (waarscheinlijk, stond niet op de verpakking toen ik ze kocht) staafje. Dan gaat hij toch weer pruttelen en piepen. Als ik mijn zweerpiercing weer in doe word hij weer rustig
pharagirlke schreef:En dat balletje was dat niet irritant met eten en drinken voor haar lieffiefie. Dat is nl het enige dat me op dit moment nog tegen houd... Of dat niet steeds in de weg gaat zitten ook als het genezen is?
Vivian_ve: exact hetzelfde gedacht "eerst maar es zien wat de gewone labret geeft"Maar ik verkies toch mijn tandjes
pharagirlke schreef:En dat balletje was dat niet irritant met eten en drinken voor haar lieffiefie. Dat is nl het enige dat me op dit moment nog tegen houd... Of dat niet steeds in de weg gaat zitten ook als het genezen is?
Vivian_ve: exact hetzelfde gedacht "eerst maar es zien wat de gewone labret geeft"Maar ik verkies toch mijn tandjes