Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:het gaat erom dat ik mensen graag de ogen wil openen over de hoeveelheid die ze eten. veel mensen eten weinig, te weinig. dat ik dan afkat klopt; ik wil graag dat het aankomt.
1115 is nog steeds een crashoeveelheid. welke manieren heb je al geprobeerd? ben je al bij een dieetiste of voedingsdeskundige geweest?
Iris1702 schreef:benangelique schreef:het gaat erom dat ik mensen graag de ogen wil openen over de hoeveelheid die ze eten. veel mensen eten weinig, te weinig. dat ik dan afkat klopt; ik wil graag dat het aankomt.
1115 is nog steeds een crashoeveelheid. welke manieren heb je al geprobeerd? ben je al bij een dieetiste of voedingsdeskundige geweest?
Niet recent maar wel in het verleden.
Ik moet gewoon veel laten om af te vallen een dieet rond de 1000 tot 1200 cal. werkt bij mij goed. Als ik meer cal. neem val ik niet af.
Hoeveel ik erbij sport maakt niet uit.
Ik ben ook geen snoepkont maar de aanleg zit bij ons in de familie.......
balen hoor iris, maar ik begrijp uit je verhaal dat je wel weet wat je doet. gelukkig maar.
op de trouwfoto's ben je een prachtige vrouw idd en ik kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je nu zwaarder bent dan toen.
sorry
Was voor mijn trouwen 12 kilo afgevallen helaas daarna zwanger geworden en nu weer aan de lange weg terug bezig.
Ik ken mijn lijf......... worstel er al vanaf mijn tienerjaren mee.
Iris1702 schreef:[/quote]benangelique schreef:het gaat erom dat ik mensen graag de ogen wil openen over de hoeveelheid die ze eten. veel mensen eten weinig, te weinig. dat ik dan afkat klopt; ik wil graag dat het aankomt.
Niet recent maar wel in het verleden.
Ik moet gewoon veel laten om af te vallen een dieet rond de 1000 tot 1200 cal. werkt bij mij goed. Als ik meer cal. neem val ik niet af.
Hoeveel ik erbij sport maakt niet uit.
Ik ben ook geen snoepkont maar de aanleg zit bij ons in de familie.......
Was voor mijn trouwen 12 kilo afgevallen helaas daarna zwanger geworden en nu weer aan de lange weg terug bezig.
Ik ken mijn lijf......... worstel er al vanaf mijn tienerjaren mee.