Heb je dat ook in gesproken?

Het heeft mijn moeder 2 week gekost om de allergoloog te bereiken, man het het te druk
Zelfs de dietiste kan hem slecht bereiken, terwijl die in hetzelfde gebouw zit
Ik heb ook geen verlichting van de regen helaas... ja 1 dag. En die dag (dinsdag) ben ik het huis gaan schoonmaken... (en eigenlijk mag ik dat niet zelf doen ivm allergie, maar ja: ga geen werkster inhuren
) en gister even naar het paard geweest... Dát had ik beter niet kunnen doen: allergieoverkill. Helse hoofdpijn gisteravond en dat ging door tot een uur of 16.00 vandaag. Stond om 6 uur vanochtend onder de warme douche om het te verlichten....
Niet handig als je om 9 uur een tentamen hebt. Ging ook slecht (had thuis moeten blijven, maar dat zit niet in mij
), heerlijk versuft door de pijnstillers en kotsmisselijk tentamen gemaakt.Naja, kan die nog wel herren gelukkig...
Hoofdpijn is nu eindelijk dragelijker
, misselijkheid is nu wel helemaal weg gelukkig!Zo maar even eten maken en weer op bed

(net zoals dat niet elke allergiepatient ook eczeem krijgt)
kreeg amper lucht en had overal vlekken. Kreeg ook al heel veel medicatie. Ben je nog maar 10 jaar... Vond het zó vreselijk sneu voor hem, hij was echt vreselijk ziek. Hoop dat hij er nog overheen groeit, maar vrees dat het alleen maar erger voor hem word...
Dat dat nog bestaat