Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nou gewoon zoals het is... schaamlippen niet, die scheer ik met een mesje, puur en alleen omdat ik het risico niet wil lopen dat er een pincetje ergens klem komt te zitten 
). Alleen voelen m'n benen nu niet echt glad. Hoort dat zo of zijn er gewoon veel haren afgebroken?

Barmat schreef:Ben ik nu zo'n die-hard of jullie zulke mietjes?![]()
Ik epileer mijn benen, oksels en bikini-lijn c.q. hele doos, zoals iemand dat dus heel leuk opmerkte
Alleen de euhmm, hoe zeg je dat netjes...nou gewoon zoals het is... schaamlippen niet, die scheer ik met een mesje, puur en alleen omdat ik het risico niet wil lopen dat er een pincetje ergens klem komt te zitten
Maar ik heb een "brazilian" maw een klein streepje, en dat hele gebeuren dat epileer ik. Ja, de eerste keer is dat gillen en tranen in de ogen, maar de tweede keer valt het al mee, derde keer voel je er al minder van en eerlijk gezegd krijg ik nu steeds minder haartjes en de haartjes worden ook steeds dunner en makkelijker te epileren.
Oksels zijn nog een kwestie van een haartje of 5-6 dat ik netjes 1 keer per week weghaal, en op mijn benen zit ook niet veel meer.
Het loont zich dus wel om te epileren. Echt fun wordt het niet, maar als je doorzet en even op de tanden bijt, dan kun je er veel plezier van hebben. Met scheren heb je altijd die stoppels en dikkere haren, dat heb je met epileren niet.
Oh ja, en mijn wenkbrauwen hars ik met strips, is ook even wennen, maar is ook goed te doen![]()
En ja, dit alles zou ik ook doen zonder mannen op de wereld
Ën heus wel jaloers, want bij mij blijven mijn haren ijskoud terug komen na jaaaaaren waxen, niks nie minder haren nie.. Op mijn benen dan he, doos scheer ik gewoon, doos trekt zich al terug als ik in de winkel kijk naar een epileerapparaat. (Dus eigenlijk ben ík geen watje, maar heb ik een watjesdoos
) En idd, het idee dat je met je hele handel naar de EH moet omdat er een pincetje ergens vast zit...oei!
(Voor wie nog niet durft) 
Antheman schreef:Cookies schreef:Snor heb ik niet, dus daar doe ik niks aan. Heb net wel mijn oksels zitten epileren. *AAAARRGH* In etappes, want het deed echt pijn. Verschrikkelijk.
Arme rose wolk, moet ie nog steeds aan stoppels voelen
Wilde wel stoppen na mn eerste oksel maar vond het ook zo dom lijken, 1 geëpileerd en 1 geschoren. En toen de 2e keer deed het ook vet pijn maar toen heb ik het toch maar gedaan omdat het al minder pijn deed dan de eerste keer en ik het anders zo zonde vond dat ik zo'n pijn had geleden voor niets.
Nu wil ik echt niet meer anders.
Doet ook geen pijn meer.