Verstandig afvallen voor jojo'ers: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:12

Goedemiddag allen!!

@Amazone: als bij mij de rode vlag uithangt dan kan ik soms alles opvreten wat los en vast zit en dan nog honger hebben! Gelukkig ben ik vorige week ongesteld geweest, ben er dus weer ff vanaf!
Ik ben gisteren naar de film geweest en heb heerlijk een bak popcorn weg zitten werken! :o Was erg lekker. Ik wist niet wat ik kon verwachten toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan, maar die gaf 80,4 aan!!!!! Ben dus sinds afgelopen maandag bijna 3 kilo afgevallen! *\o/* *\o/*
Vanavond uit eten, ga voor het gegrilde vlees. Morgen weer hardlopen.

Mijn schema vandaag:
O: bakje kellogs met melk
T: niets(heb laat ontbeten)
L: Broodje met gegrilde hamburger en sla :~
T: peer
A: uit eten dus......

Succes allemaal!!!!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:17

@luffie.lekker is dat dan |( ,zit nu aan een zak worteltjes haha komt wel weer goed.....toch?
en super dat het zo goed gaat.
geniet van je etentje vanavond.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:20

Ik ga zeker genieten van het etentje!!
En wat die ongesteldheid betreft, dat komt zeker goed! Blijf vooral lekker wortels eten ;) en als ik jou was zou ik nu even niet op weegschaal gaan staan :n . Dat is echt jezelf pesten }> . Ik ben nl standaard zwaarder als ik ongesteld ben :( , dus dat bevordert het positieve gevoel niet echt als ik dan op de weegschaal ga staan....

Pashon

Re: Verstandig afvallen voor jojo'ers: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:23

heb een rot dag heb uit frustratie weer gerookt. na eerst een giga ruzie met mijn moeder gehad te hebben kon ik me nog inhouden maar toen ik daarna ook nog fikse ruzie kreeg met vriendlief barste de bom en heb ik uit enorme frustratie 2 achter elkaar gerookt (niet letterlijk de een met de ander aangestoken hoor) baal enorm en word er alleen maar bozer en verdrietiger door. en als klap op de voorpijl heb ik nu zin om gewoon een vette hap te eten

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:34

jeetje Pashon.....wat is het leven soms poedersuiker he!
maar voel je eigen nu beter nu je gerookt hebt?.....niet echt he?
maar als dat wel zo is wie let je dan om niet te roken en niet die vette hap naar binnen te werken? het is niet gezond nee,maar als jou dat vrolijker maakt gewoon doen,en als alles weer rustig is begin je gewoon weer opnieuw........maar je maakt het je eigen er niet makkelijker op he? dat weet je zelf ook wel.
raap je zelf bij elkaar en probeer je gedachten alleen op de positieve dingen te richten ;) komt allemaal goed meisie.
sterkte x

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:36

moet zeggen dat het op het moment dat ik een peukie opgestoken had ik wel enorm tot rust kwam, alsof alles van me af viel zeg maar. nu achteraf baal ik wel enorm het ging zo goed en dan zoiets bah -:(-

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:38

geeft niks......probeer het allemaal op te lossen en dan komt het vast weer goed,het valt soms niet mee he? :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:23

Ik ben door de stress gisteren niet goed bezig geweest. Avondeten overgeslagen, alleen een bakje joghurt. Niet slim.

Vanochtend 2 volkoren boterhammen een croissantje, vanmiddag een krentenbol.

Moet echt proberen weer wat beter mijn best te doen.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:12

Joehoe meiden!

Zoo ik heb eindelijk een blender en net eerste shaky al op, nu nog wat whey eiwit scoren en dan kan ik af en toe ook een lekker shakje nemen (als ontbijt of tussendoor) volgens wasborddieet :)!

Verder gisteren heerlijk tapas gegeten!

Vandaag eetplannetje:
O: tosti
T: niks (laat ontbeten)
L: 2 bruine bammen, 1 met milnerkaas, 1 met krabsalade
T: Shake
A: Broodje ei en broodje gerookte kip met allerlei lekkers erop
T: Lekker gewoon keer Chipjes!

Ooh pashon wat balen zeg! Probeer het uit te praten en daarna jezelf te herpakken, dan komt het wel goed meid!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:16

En we hebben een lijssie:

wanneer ben ik begonnen met afvallen? Augustus 2007
hoe veel woog ik toen ik begon? 76 kg
hoe veel weeg ik nu? 62 kg
hoe lang ben ik? 1.64
hoe oud ben ik? 21
en wat is mijn gewicht wat ik wil bereiken? 59 kg, maar het belangrsijkste is een stabiel gewicht en niet jojo-en. Als ik stabiel ben en strakker op 60 is dat ook goed!

Mijn vriendje vind het wel duidelijk mooier als ik slanker ben, zoals nu!

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:38

wow loess dat is een mooi resultaat van 76 kg naar 62!! petje af hoor!

Pashon: balen! maar ook ik kan je het advies geven, praat het uit en pak het weer op. kijk naar de posititeve dingen, je leert altijd weer van de momenten.

hier mijn lijstje:
wanneer ben ik begonnen met afvallen? 16 maart 2009
hoe veel woog ik toen ik begon? 65,8 kg
hoe veel weeg ik nu? 63,6 kg
hoe lang ben ik? 1.67
hoe oud ben ik? 23
en wat is mijn gewicht wat ik wil bereiken? 58kg. Ik ben 2 jaar terug van de 70 naar de 60 kg gegaan, maar als ik nu voor de 58 ga heb ik meer speling.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:42

zo ben ondertussen weer bij mijn vriend thuis aangeland:P
Heb net om 15.00 eigenlijk al mijn avondeten gehad(bacon salade, was helemaal niet lekker).
Ik ga over ongeveer 30 minuten een kopje soep met soepgroenten eten. Misschien dat ik na het zwemmen nog wat fruit pak.

wanneer ben ik begonnen met afvallen? 19 maart
hoe veel woog ik toen ik begon? 69.5(ofzoiets)
hoe veel weeg ik nu? 68,7(vanochtend)
hoe lang ben ik? 1.58(denk ik)
hoe oud ben ik? 20
en wat is mijn gewicht wat ik wil bereiken? minstens 63, lager mag, eigenlijk wil ik het leifste onder de 60 wegen.

Mijn vriend heeft me tijdens mijn ziekte meegemaakt, en dus ook dat ik dikker geworden ben.
Hij heeft me er laatst op aangesproken, dat ik een buikje kreeg, maar hij weet dat ik er heel erg op let, dat aanspreken heeft hij trouwens wel heel lief gedaan hoor...
Hij vindt niet dat ik super slank hoef te zijn en vind me ook mooi zoals ik ben, maar iets slanker vind hij niet erg.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:45

Forgive me bokkers, for I have sinned.. :P
Gisteren een pizza en een chocomuffin gehad :o Wel twee uur gefietst, terwijl m'n rem erop zat, heb het er wel direct vanaf gefietst, maar toch (mijn fiets is kapot, mijn rem gaat er automatisch op ineens ;( .) Nu ben ik gesloopt!
Vanavond gaan de hapjes weer op tafel (visite). Hoe kan ik dat ooit weerstaan?! Het ging van de week net zo goed ;(

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 18:47

@rebel_Jits: zet bi de hapjes ook wat schijfjes komkommer en paprika reepjes neer. is ook heel lekker en gezond.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:11

wanneer ben ik begonnen met afvallen? Juli 2007
hoe veel woog ik toen ik begon? 60 kg
hoe veel weeg ik nu? 53,5 kg
hoe lang ben ik? 1.64
hoe oud ben ik? 27
en wat is mijn gewicht wat ik wil bereiken? 50 kg, maar het belangrsijkste is een stabiel gewicht en niet jojo-en. Als ik stabiel ben en strakker op 52 is dat ook goed!

Zo, ook ingevuld. :)

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:14

Ik heb ook een heel fout dagje vandaag:

O: 2 plakjes ontbijtkoek
L: 2 bammetjes met ossenworst en stuk stokbrood met filet americain (lunch in 2 delen gegetenvoor en na boodschappen doen)
T: plak cake
A: 2 knackebrod met filet americain en klein bakje biologische vanille yoghurt met zemelen

Vanavond voetbal kijken bij mijn ouders met cola en chips.

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:20

Ik heb vandaag van alles gesnoept, heb nu nog 2 gespaarde punten over en ik denk dat dat de chippies worden bij Quantum of Solace. Morgen dus weer terug in het regime.
Heb vadaag ontbeten met 2 boterhammen, tussendoor een paaseitje, s'middags 1,5 pistoletje met kip-kerry salade en achterham, tussendoor weer een paaseitje, en vanavond spaghetti met tartaargehakt en AH pastasaus en een wit wijntje.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:22

ik ga zo frietjes eten. :o :9 ,maar zonder snack :D

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:27

kebie schreef:
Ik heb vandaag van alles gesnoept, heb nu nog 2 gespaarde punten over en ik denk dat dat de chippies worden bij Quantum of Solace. Morgen dus weer terug in het regime.
Heb vadaag ontbeten met 2 boterhammen, tussendoor een paaseitje, s'middags 1,5 pistoletje met kip-kerry salade en achterham, tussendoor weer een paaseitje, en vanavond spaghetti met tartaargehakt en AH pastasaus en een wit wijntje.

Die heb ik vanmiddag gekocht bij de AH, Videoland had hem nog niet en ik wilde perse kijken vanmiddag. Vond hem echt heel goed en Daniel is natuurlijk altijd een feest om naar te kijken zou daar best een poosje elke dag naast wakker willen worden :o

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:24

ook ik heb vnvnd een pizza gehad, maar mag van mezelf hoor, vnvnd ff lekker een paar verantwoorde knabbels, lays baked en japanse mix hmmm!

over films gesproken, ik heb onlangs australia gezien maar die acteur :~ :9 *D :~ !!

Suzanne F: ik vind jou streefgewicht wel erg licht hoor!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:34

Suzanne zit daar, volgens de BMI meter van het Voedingscentrum, nog wel in het 'groene' gebied. Wel het minimale gewicht, maar toch nog steeds 'groen'. :j

BMI

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:18

MamaMiesje schreef:
Suzanne zit daar, volgens de BMI meter van het Voedingscentrum, nog wel in het 'groene' gebied. Wel het minimale gewicht, maar toch nog steeds 'groen'. :j

BMI

Oh ja, ik zie het. Nog net dan.
Ik heb niet echt problemen met de kilo's maar meer met de centimeters. Ik heb rond mijn heupen, bovenbenen gewoon teveel zitten. Daar zouden die 3 kilo vanaf moeten maar goed, dat is dus een probleem. Daarom ben ik nu bezig met Bodycontrol om figuurcorrectie te doen en dus daar die kilo's eraf te krijgen... ben benieuwd.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:21

Vind dat BMI beetje raar hoor. Met 65 zit ik net nog op een gezond gewicht. Nou dan ben ik echt rond hoor met mijn lengte. :o

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:24

Ik vind dat gebied ook erg ruim, maar ik denk dat die 'ruimte' is om de verschillende lichaamstypes te kunnen indelen zeg maar?
Ik ben bijvoorbeeld net zo groot als jij, maar hoe slank ik ook zou worden zo'n dame met ruimte tussen haar dijen als ze loopt zal ik nooit worden. ;)

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:32

O: 2 beschuitjes met kaas (30% minder vet)
T: krentebol
L: stukje stokbrood met sla en kipfilet plakjes
T: 2 snack a jacks en een eierkoek
T2: peer
A: 2 dubbele boterhammen met sla, rauwe ham en kaas.
T: Appel
T2: muesli reep.