Vind het sowieso maar een dom lijstje. Genoeg mooie mensen die dat niet hebben hoor, en lelijke mensen die wel dingen van dit lijstje hebben. Oftewel, het zegt eigenlijk niks. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind het sowieso maar een dom lijstje. Genoeg mooie mensen die dat niet hebben hoor, en lelijke mensen die wel dingen van dit lijstje hebben. Oftewel, het zegt eigenlijk niks.

Rianne_ schreef:Inderdaad _karin_. Ik vind het niet echt veel zeggen.. Een spleetje tussen je tanden kan bijvoorbeeld heel lelijk zijn, als je voor de rest ook een scheef/rot gebit hebt bijvoorbeeld.
) en de rest zag er ook niet uit. Na de beugel is het nog maar een klein spleetje gelukkig.
Riss schreef:De zeven schoonheden zijn kleine uiterlijke kenmerken van het gezicht, die worden gezien als onderstrepingen van schoonheid van het gezicht zelf.
De zeven schoonheden zijn:
1 Blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen met blond haar
2 Lange en gekrulde wimpers
3 Moedervlekje links of rechts boven je lip
4 Spleetje tussen de tanden
5 Sproeten
6 Kuiltjes in je kin of wangen
7 Amandelvormige ogen.
Ik heb 2 6 en 7
Jullie?
Riss schreef:De zeven schoonheden zijn kleine uiterlijke kenmerken van het gezicht, die worden gezien als onderstrepingen van schoonheid van het gezicht zelf.
De zeven schoonheden zijn:
1 Blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen met blond haar
2 Lange en gekrulde wimpers
3 Moedervlekje links of rechts boven je lip
4 Spleetje tussen de tanden
5 Sproeten
6 Kuiltjes in je kin of wangen
7 Amandelvormige ogen.
Ik heb 2 6 en 7
Jullie?
Adil18 schreef:Alleen 1, en dat verdomme ook nog kunstmatig ook
alleen dacht ik dat kuiltjes in je onder rug daar ook tot behoorden? LimaMambo schreef:Adil18 schreef:Alleen 1, en dat verdomme ook nog kunstmatig ook
wannabee
.