pinuts schreef:denihy: idd, dan liever een soa. Maar nee, ik weet niet of jullie allebei een test hebben gedaan etc.. Maar als je elkaar nog niet lang kent, dan lijkt me dat je liever extra betaald, dan een soa krijgt.. Maar dat lijkt me duidelijk
Als je vriend echt niet tegen condooms kan en de alternatieve 3 keer zo duur zijn kan ik me ergens wel voorstellen dat je past, al denk ik dat ik het zelf heel moeilijk zal kunnen. Maar dat heeft meer met tussen mijn oren te maken, die angst om zwanger te worden. Zelfs als ik zoveel andere maatregelen neem zal ik zonder condoom voortdurent in een angst zitten 'stel dat', zelfs met ben ik nog altijd bang dat er iets fout loopt.
Maar als je dat wel kan, dan zou ik gewoon zo snel mogelijk een test doen. Als je dan vrij bent heb je geen condoom nodig. Heb je wel nog altijd een kansje dat er alsnog een soa opduikt(je lieve vriendje blijkt toch niet zo lieV of een stom bloedcontact of..), maar in zo'n geval zal ik dat klein risicootje wel nemen(misschien als ik me toch niet helemaal lekker voel wel om de zoveel jaar nog eens hertesten).