ELECTROSTRESS! Ook jij hebt daar mee te maken! Lees maar.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Onassa

Re: ELECTROSTRESS! Ook jij hebt daar mee te maken! Lees maar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:51

Sizzle, ook op ratten had het effect, is al in 1923 in Amerika getest.
Wat dat betreft word ik als DES dochter altijd goed op de hoogte gehouden door het DES nieuws blad.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:03

Onassa schreef:
Sizzle, ook op ratten had het effect, is al in 1923 in Amerika getest.
Wat dat betreft word ik als DES dochter altijd goed op de hoogte gehouden door het DES nieuws blad.

ah ok, dat wist ik niet.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:30

Ik vind het trouwens goed dat dit soort topics er zijn zodat ieder zijn eigen keuzes kan maken.
Ik vind het echter niet geheel eerlijk om alles op de overheid en bedrijven e.d. af te schuiven, want het is uiteindelijk allemaal maar vraag en aanbod. Iedereen weet dat autos niet goed zijn maar toch willen de meeste mensen er 1. Hetzelfde met telefoons. Je kunt jezelf zoveel mogelijk proberen te beperken als je merkt dat het klachten opleverd maar direct een schuldige aanwijzen vind ik een beetje flauw. De potentiele schade door zendmasten was ook al bekend voor de intrede van de mobile telefoon en toch koopt men massaal zo`n apparaat.

Ook het afschuiven op HA vind vaak lastig. De meerderheid van de mensen wil alles, ofwel EN een goede baan EN kinderen EN dure vakanties EN een auto EN mooie apparaten etc etc.
Als die naar de HA gaan met hoofdpijn klachten dan willen ze echt niet horen dat ze misschien hun nieuwe LCD scherm en mobieltje het huis uit moeten doen. Ook willen die niet horen dat ze misschien minder moeten werken. Wat ze wel willen is een magische pil die ervoor zorgt dat alles weer perfect wordt. Slechts een enkeling neemt een dergelijk advies serieus en dat lijkt me voor een HA niet echt een fijne stimulans.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:20

Dan zou ik wel eens willen weten of er uberhaupt een HA is die de klachten serieus nemen ivm electrosmog.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:55

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:17

Ik vraag me af..... wat doen jullie dan om die elkectrostraling tegen te gaan ? En tegen aardstralen / Tegen wateraders ?

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:21

Ik geloofde er nooit in, tot ik op een ict school kwam en tijdens het in en uit elkaar halen van computers altijd hoofdpijn kreeg... En was overigens niet de enige.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:23

balance schreef:
Nickeltje schreef:

Nee. De onze hebben een chip en zien er anders uit. Bij ons helpen ze in elk geval.

De chips zijn denk ik twee dagen in belgie verkocht, en dan weer uit de handel gehaald wegens valse info dat er helemaal geen onderzoek is die de werking staaft.
Omega heeft ze geloof ik buitengebracht is een hele rel geweest.
Best grappig als ik dit terug lees

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:41

ik heb pagina 1 doorgenomen, de rest doe ik zo nog 'ff'... Lachen

maar ik zit sinds een jaartje ook wat in deze materie omdat we vlakbij hoogspanningskabels wonen en ook nog eens een transformatorhuisje naast het erf hebben staan. Rondom electro magnetische straling dus!

ik heb eerder op bokt een verhaal over mijn zieke paard gammon gehouden en zijn ziekteverloop. Pellie @ [MD] drainage prbl ->restmatrl castratie of electro-mag. straling in het voortraject heb ik veel moeite gedaan om er achter te komen waar mijn paarden nu zo'n last van hadden. waar we op uit zijn gekomen is electro straling. sinds februari hebben we een hulpmiddel hiertegen op het erf staan, een octaëder. deze neutraliseerd de straling. dat het werkt heb ik bij mijn andere paard napoleon gevoeld. dmv afstemmen met reiki weet ik dat zijn hoofdpijn weg is en zie ik verder dat hij lekkerder in zijn vel zit.

er is een hoop te doen tegen electro magnetische straling. http://www.company4you.nl/shop/index.php en www.aquariuswholism.nl
ikzelf heb mijn produkten daar vandaan. er zit een prijsverschil in maar dat komt door de materialen die worden gebruikt en de diepere werking van de aquarius produkten.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:57

laten we niet alle andere electrische apparatuur vergeten te noemen hè.... we worden ermee omringt.

wat we ook mee moeten tellen is dat we eigenlijk geen referentiekader hebben van een leven zonder electro magnetische straling (EMS voor het gemak). er wordt zo hard geroepen dat het gemakkelijk is om daar 'alles' op af te schuiven maar hebben jullie hier wel eens aan gedacht? hoe zullen we ons voelen als we een leven hebben zonder EMS? vanaf de bevruchting hebben we hier al mee te maken. misschien hebben mensen die in de bush bush leven, een heel andere soort gezondheid, ziektebeelden en psychisch welzijn in het algemeen.

voor het totale plaatje noem ik dan ook nog even de vervuiling in het eten, het materiaal waarin wij leven (beton, meubilair, hout, kleding; alles is chemisch bewerkt), leidingwater (ja het is 'goed' (lees chemisch) gereinigd tot op een bepaald niveau maar water geleid altijd waardoor het vervuild blijft.)

wie zegt mij dat dit geen redenen zijn voor ons algehele welbevinden?

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:09

Is het ook schadelijk als je 's nachts je mobiel onder je kussen legt als deze aanstaat?
Dat doe ik namelijk altijd..

Je ziet ookweleens op youtube van die filmpjes dat ze zo'n maiskorrel laten poppen door de straling van meerdere telefoons, en zo popcorn maken Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:28

Een mobiel onder je kussen is zeker niet slim, je kunt die beter naast je bed op de vloer leggen of op een nachtkastje.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 01:34

suleilitha schreef:
Een mobiel onder je kussen is zeker niet slim, je kunt die beter naast je bed op de vloer leggen of op een nachtkastje.

Okee, dan ga ik dat maar doen vanaf nu. Vork
Ik deed het omdat ik het anders niet merk wannee rmijn mobiel gaat trillen als ik al half slaap en er nog een smsje binnenkomt, en ik die toch vaak nog wil lezen, of omdat ik anders niet wakker wordt van m'n alarm, maar dan zal ik m'n mobiel wel wat harder zetten. Lachen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:05

LF_xx_D schreef:
Is het ook schadelijk als je 's nachts je mobiel onder je kussen legt als deze aanstaat?
Dat doe ik namelijk altijd..

Je ziet ookweleens op youtube van die filmpjes dat ze zo'n maiskorrel laten poppen door de straling van meerdere telefoons, en zo popcorn maken Pling

Die filmpjes zijn wel nep... Neemt niet weg dat er wel straling van je GSM afkomt natuurlijk. Maar zo groot om er popcorn mee te maken dat lukt nou ook weer niet Tong uitsteken

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 11:16

Doe je mobieltje zoveel mogelijk uit, het scheelt al een hoop. Weg met digitale wekkers en dect telefonie. je kunt een hoop. Wireles internet is ook niet best.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:01

Mijn mobiel laat ik bewust altijd op de overloop liggen.
Dan ligt ie ver genoeg bij me vandaan maar ik zou het toch horen als er gebeld zou worden.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:03

wij hebben tijdklokken op de dect telefoons en de router, die staan 's nachts uit. Verder hebben we een waterzuiveraar die de stoffen eruit haalt en in elke kamer een luchtzuiveraar/ionisator.
Mobiels liggen beneden en het liefste uit. Geen stroom bij mijn lijf als we 's avonds slapen, lees bijtanken/herstellen, die tijd is heilig en moet zo schoon mogelijk zijn.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:13

Ik heb het topic niet door gespitst. Maar als ik in bed lig heb ik vaak mijn laptop op mijn buik. na een uur voel ik me heel raar in mijn buik. Hij word hard en 'prikt' dat gaat weg als ik de laptop er vanaf haal. Als ik de laptop dan op mijn buik laat word ik misselijk.
Heel raar verschijnsel.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:27

Ik heb het met mijn mobieltje heel erg. Mijn hand gaat dan pijn doen, wat steken/krampen erin, trekt door naar mn pols. Als ik lang bel voelt mijn oor/zijkant hoofd ook zo.

Ik doe nu ook mijn mobiel niet meer onder mn kussen als ik slaap. Heb hem wel altijd in een hoesje zitten.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:56

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 19:31

Maar wat doen jullie er nu tegen ( behalve alles zoveel mogelijk uit zetten ) ?

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 20:25

Ik heb Chi transformators in huis, die draaien de energiestroom de andere kant op of i.d., het helpt tenminste wat; verder heb ik Donave water in huis en homeopatische middelen tegen GSM smog.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 22:48

ik heb mijn Octaeder op het erf staan Cool en nog wat andere dingetjes om electra, voedsel en drinken te neutraliseren (benzoliet en ozaliet zouten). oh en de portaliet op de gsm. Ja eigenlijk zou ik ook meer dingen moeten aanschaffen om de EMS op het werk aan te pakken Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:38

chi transformators ? Waar kan ik meer uitleg vinden ?
Pellie de piramide op de foto is dat dure ding ?

Ik moet eerlijk zeggen dat zulke vage "aparaten " me niet echt aanspreken. Elke bedrijf maakt zijn eigen piramide en zegt vervolgens dat dat werkt tegen straling etc. Euh ??? En dan de prijzen ervan Wow!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 12:54

Is kwestie van voelen, beleven, ervaren, ik kan bv ook pendelen en voel erg veel. Zelfs wetenschappers over de vloer gehad, bevestigden wat ik voelde. Dus het is aan een ieder hoe hij of zij dat doet.