[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:01

nee hoor, niet schadelijk de piercing....maar wel schadelijk voor je nachtrust

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:07

*zit met zwarte wallen onder haar ogen aan het schoolwerk*
Ja, mijn nachtrust ligt er wel onder ja Huilen van het lachen

Dus ik krijg geen bloemkooloor als ik per ongeluk op links lig? Nagelbijten / Gniffelen
*heeft teveel spookverhalen gehoord*

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:09

Nee..ik had het ook met mijn conch en daar is ook niks engs mee gebeurt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:10

Mooi Haha!

*ziet weer nachten vol slaap voor zich Gaaaap Dromen ROFL *

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:13

Nachtrust is heilig Haha!
Wat ik in het begin het gedaan in een hand onder m'n hoofd als ik ging slapen.Dan kwam m'n kussen niet tegen m'n verse conch aan...en ik kon slapen Clown

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:16

Ik heb me verleerd om op mijn rechter oor te slapen. Sigaar

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:41

Nou, het ging een tijdje goed met mijn neuspiercing, die ik nu een paar weken heb, maar sinds een week is hij weer rood en gevoelig; gewoon duidelijk geïrriteerd, maar ik weet niet waarom. Het kan zijn dat er in deze piercing nikkel zit, dat weet ik niet, daar heb ik niet naar gevraagd (STOM!), maar ik heb verder alleen maar nosebones om in te doen. Dus van piercing veranderen lijkt me ook niet zeer geslaagd... Zeker niet nu 'ie geïrriteerd is, ben bang dat hij er dan snel omheen gaat groeien. Ik maak nu schoon met een zoutoplossing (ook mijn piercing), maar dat lijkt niet veel te helpen. Wat kan ik nog meer doen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:42

Berdien schreef:
*zit met zwarte wallen onder haar ogen aan het schoolwerk*
Ja, mijn nachtrust ligt er wel onder ja Huilen van het lachen

Dus ik krijg geen bloemkooloor als ik per ongeluk op links lig? Nagelbijten / Gniffelen
*heeft teveel spookverhalen gehoord*

bloemkool oor komt meestal van de enorme klap die een schietpistool veroorzaakt, je kraakbeen word ineen geschoten en dat veroorzaakt vaak een bloemkool, ik heb zelf namelijk ook een supersize bloemkool.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:47

Trouwens, nog een vraag. Ik wil dus ook een ringetje voor in mijn neus, maar ik kan nergens een fijne vinden. Ik heb ewl op www.mariebelle.nl een ring gezien die me fijn lijkt, maar die is van chirurgisch staal. Is dat voor mij, met mijn nikkelallergie, wel een goed idee?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:48

Als ik jou was zou ik gewoon naar de piercer gaan, Ukkiee. keuze genoeg daar en die kan je helpen met alle vragen. Lachen

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:03

Bij alloverpiercings leuke piercing gezien Haha! enige nadeel is dat ik de niet thuis kan laten bezorgen Boos!
oplossing bedenken dus...

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:24

Red_Savage schreef:
Als ik jou was zou ik gewoon naar de piercer gaan, Ukkiee. keuze genoeg daar en die kan je helpen met alle vragen. Lachen

Dat is dus niet zo. Ze hebben daar maar één soort ringetje en dat ging bij mij heel erg irriteren/ontsteken, waarschijnlijk omdat er nikkel in zat. Dus dat is voor mij geen optie meer. Ik moet een ander ringetje hebben. Maar ik weet dus niet of CS een goed idee is.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:25

Hoe bedoel je je kan ze niet thuis laten bezorgentw?

Oh en btw Ukkiee, als je nikkel allergie hebt neem dan GEEN CS want daar zit juist nikkel in... neem Titanium Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:26

Ukkiee schreef:
Red_Savage schreef:

Dat is dus niet zo. Ze hebben daar maar één soort ringetje en dat ging bij mij heel erg irriteren/ontsteken, waarschijnlijk omdat er nikkel in zat. Dus dat is voor mij geen optie meer. Ik moet een ander ringetje hebben. Maar ik weet dus niet of CS een goed idee is.

Serieus? Dat is apart. Nors opkijken Hier hebben ze echt alles. Ik koop juist alles bij de piercer ipv op internet.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:34

Oké, dan neem ik geen chirurgisch staal. Bij All Over Piercings hebben ze inderdaad wel leuke nosestuds, van zilver en bioplast dus dat gaat dan wel goed. Heb gelijk een retrainer in mijn mandje gedaan voor mijn werk. Het enige wat ik nu dus nog moet hebben, is een zilveren of titanium ringetje. Iemand suggesties waar ik dat kan halen? Een vriendin van mij had ringetjes bij de Kruidvat gekocht en dacht dat die van zilver waren, maar dat wist ze niet zeker en toen ik vorige keer ging kijken, hadden ze ze niet.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:36

bij de kruidvat zal ik het niet halen... kijk dan bij een andere piercer.

Bioplast is idd veel beter Lachen

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:43

Myryana schreef:
Hoe bedoel je je kan ze niet thuis laten bezorgentw?

Oh en btw Ukkiee, als je nikkel allergie hebt neem dan GEEN CS want daar zit juist nikkel in... neem Titanium Lachen

in zo goed als al het metaal/staal zit tegenwoordig toch nikkel?
bij CS is het perecentage 0,05 procent geloof ik, iig érg laag omdat de wetgeving iets in die richting voorschrijft tegenwoordig?

*edit* zilver kan toch ent zo goed nikkel bevatten?
ik heb iig nikkelallergie (alleen nikkelvrij in oortjes anders ist troep) maar in mijn navel gaat CS prima ?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:49

Kruidvat..
En zeker niet dénken dat het zilver is, maar echt zeker weten. Van die zilver look-a-likes krijg ik echt hele nare oren. En dat zijn nog gewone simpele gaatjes in mijn oorlel Knipoog
Zo heb ik hele mooie oorbellen in Marokko gescoord, maar dat is ook geen echt -sterling- zilver, en dus kan ik ze niet langer dan een paar uur in.

Oh echt DQ? Wat naar Scheve mond Dus bij gewoon gepierced *ram die naald erdoor Clown * kraakbeen is er weinig kans op? *phew*

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:55

Als je echt zilveren piercings hebt, zit daar geen nikkel in. Ik denk dat dat er maar net aan ligt hoe erg je allergisch bent. Ik zie nu dat dat ringetje dat ik in mijn neus heb gehad van CS was, en toen werd mijn neusvleugel zo dik dat ik het ringetje helemaal moest openbuigen. De neuspiercing die ik nu in heb, ik weet niet waar die van is gemaakt, maar waarschijnlijk ook van CS. In het begin ging het goed, maar nu is hij toch ietsjes geïrriteerd en probeer ik het liever met zilver. In mijn oren heb ik nu zilver, dat gaat prima. Toen ik 'goedkopere' oorbellen in had, was het echt een ramp. Jeuken, dik, mijn hele huid kapot. Toen deed ik echte zilveren oorbellen er in en was het in één keer over.

@ Berdien; Same here. Ik wisselde eerst nogal veel van oorbellen, alleen in mijn voorste gaatje had ik bijna altijd dezelfde zilveren oorbellen. De anderen deed ik steeds een ander knopje in. En altijd gekloot, met die andere gaatjes, met mijn voorste nooit problemen. Toen kwam mijn moeder op het idee dat ik misschien allergisch was voor nikkel, en ja hoor Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:59

Ik heb voor 'gewoon' altijd ringetjes in, mag ook geen grote oorbellen in voor mijn werk. En voor op chique, leuk of uit hang ik er grote/aparte in. Die kunnen wel voor een paar uur, maar meestal moet ik dan ze of helemaal uit of weer terug naar mijn veilige ringen *LOL*
Ach, ik ben een zilver mens, dus zo heel erg is dat niet Tong uitsteken

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:01

Haha, ik ben ook dol op zilver dus vind het ook niet erg. Heb eigenlijk altijd kleine zilveren diamantjes in. En soms inderdaad andere oorbellen voor een paar uurtjes, maar dat gaat vaak al heel snel irriteren en jeuken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:43

Ukkiee schreef:
Als je echt zilveren piercings hebt, zit daar geen nikkel in.

'Echt' zilver bevat wel nikkel, maar zo weinig dat de meeste mensen met een nikkelallergie er niks van merken, puur zilver is te zacht om goed te kunnen bewerken tot sieraad, 'echt' zilver bestaat voor 92,5% uit zilver. Mensen die heel gevoelig zijn voor nikkel kunnen er dus wel allergisch op reageren, maar titanium is absoluut nikkelvrij. Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:09

in echt zilver zit idd nikkel, TENZIJ erop staat nikkelvrij Lachen

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:24

welk materiaal gebruiken ze dan om zilver stevigheid te geven?

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:27

Ik heb nu een monroe (heb ook al een madonna gehad maar die is dichtgegroeid Boos! )

Ik wil voor nieuwjaar een tepelpiercing, kunnen de mensen met een tepelpiercing me vertellen hoe pijnlijk het is en hoe lang het duurt voor het helemaal genezen is, of je alle kleren erover kan dragen, of het makkelijk kan blijven hangen in kleding enz... Lachen

bedankt!