Fairytail schreef:Ik zou er zeker werk van maken.
Voor BH's kun je in iedergeval zoeken naar een LINCHERIE bij jou in de buurt. Alle LINCHERIEs (=naam van de winkel)hier in de buurt hebben grote maten of kunnen die bestellen. Verder kun je bij brastop.com of bravissimo.com BH's bestellen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat minder bedeelde dames graag wat meer willen maar het valt mij op dat ze de maat soms volkomen verkeerd inschatten veel andere meiden/dames denken dat ik c/d heb hoewel ik een GG cup heb. Even wat anders dus! Ik zou zelf ook niet 'plat' willen zijn dat past niet bij mij. Maar op een dag als vandaag dat ik opsta met enorme rugpijn wou ik wel eens dat het anders was.
Ik zit er overigens aan te denken nog wat af te vallen om naar een kleine G te gaan. Maar weet niet goed hoe ik daarmee moet beginnen. Ik ben een actief mens eet gezond 3/4 boterhammen per dag en ben voor mijn studie een groot gedeelte van het jaar actief buiten bezig aan veldwerk. En toch gaat er niets af..
ikzelf heb besloten cambridge dieet te doen, niet het meest gezonde, maar wel effectief..
een vriendin van mij draagt ook C, maar ik weet wel heel zeker dat ze alles behalve C heeft, ze zijn bijna net zo groot als mij maar ze heeft sowieso een E..