Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fannetje schreef:Een vraagje, werken jullie ook allemaal? en zo ja wat voor werk?
Ik zelf werk op de rontgenafdeling als laborant en werk 36 uur per week.
_Lola_ schreef:[naam], balen dat je nu nog steeds niets weet.. Maar weer afwachten dan dus?
Doubtless schreef:op mijn middelbare school werden leraren van t vmbo uitgescholden voor vanalles en nog wat, kwamen de klassen regelmatig niet opdagen, mensen die weigeren met hun gezicht naar t bord te gaan zitten, leraren die na schooltijd bedreigd werden... typisch geval van dorp waar jongeren zich erg vervelen en daardoor erg rebels defensief opstellen.
dorp waar ik woon grenst aan de gevaarlijkste stad van nederland, dat scheelt mss
fannetje schreef:_Lola_ Waarvoor ben je doorverwezen als je zo lang moet wachten? En gehandicaptenzorg, leuk maar ook wel zwaar denk? Doe je soort van inservice opleiding ofzo?
fannetje schreef:Fijn dat hier ook werkende mensen zitten, want je hoort teveel mensen die dat opgeven.
Ik zou er niet aan moeten denken en soms heb ik ook wel eens een dag dat ik echt niet kan en me ziek moet melden, maar verder mag ik niet klagen.
[***] werk je bij het chem.lab. in het ziekenhuis, dan ben je toch een soort collega