Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
fannetje schreef:Een vraagje, werken jullie ook allemaal? en zo ja wat voor werk?
Ik zelf werk op de rontgenafdeling als laborant en werk 36 uur per week.
Gelukkig maar 
_Lola_ schreef:[naam], balen dat je nu nog steeds niets weet.. Maar weer afwachten dan dus?
Ik kan mijn polsen wel te ver doorbuigen en ook mijn knieën doen rare dingen (andere onderdelen misschien ook wel maar dat heb ik nog niet geprobeerd
) maar tegelijk heb ik ook momenten dat ik me gewoon stijf voel, alsof het allemaal niet wil plooien .. Ik zit echt raar in elkaar

heb maar weinig les (9 uur) maar moet erg veel thuis doen...
? 
en daar schiet niemand iets mee op.
Doubtless schreef:op mijn middelbare school werden leraren van t vmbo uitgescholden voor vanalles en nog wat, kwamen de klassen regelmatig niet opdagen, mensen die weigeren met hun gezicht naar t bord te gaan zitten, leraren die na schooltijd bedreigd werden... typisch geval van dorp waar jongeren zich erg vervelen en daardoor erg rebels defensief opstellen.
dorp waar ik woon grenst aan de gevaarlijkste stad van nederland, dat scheelt mss
Ede en Nieuwegein is wel beetje erg ver. Die in Leeuwarden van Paintless zit er niet meer
fannetje schreef:_Lola_ Waarvoor ben je doorverwezen als je zo lang moet wachten? En gehandicaptenzorg, leuk maar ook wel zwaar denk? Doe je soort van inservice opleiding ofzo?
fannetje schreef:Fijn dat hier ook werkende mensen zitten, want je hoort teveel mensen die dat opgeven.
Ik zou er niet aan moeten denken en soms heb ik ook wel eens een dag dat ik echt niet kan en me ziek moet melden, maar verder mag ik niet klagen.
[***] werk je bij het chem.lab. in het ziekenhuis, dan ben je toch een soort collega

), ik had altijd dingen als longontsteking, hersenschudding, griep, ... Dus ja 
Volgende keer ga ik met een briefje erheen ofzo .... Heb nu de nadruk gelegd op het moe zijn en echt niet uit mijn bed kunnen, ik vind dat gewoon niet normaal hoe ik me voel .. Maar er zijn nog wel andere dingen waar ik me eigenlijk vragen bij stel, maar die ben ik helemaal vergeten te zeggen
Nu vroeg ik me af of er voor mij zo niks bestond, dat ik dat kon innemen, 'verderslapen' en dan na een kwartier ofzo klaarwakker en klaar om de dag in te gaan