Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En als je er niet bij kan, misschien heeft vriendje wel langere vingers?

Met de pil loop je bij diarree of overgeven risico dat hij niet goed opgenomen is en je dus onveilig bent, bij de nuvaring ben je 99,9% veilig als hij gewoon braaf 3 weken blijft zitten of hooguit 3uur per keer eruit is 
Tijdens de seks wil het wel eens gebeuren dat hij wat dieper komt te zitten door m'n vriend en dan duwt hij hem tegen m'n baarmoedermond aan en dat is minder prettig, vandaar dat wij 'm er soms uithalen
Maar echt waar, 't is daarbinnen geen oneindige tunnel en je krijgt 'm er echt wel uit! Ook inbrengen is geen probleem, ik vouw er altijd een 8 van en breng hem een stukje in, laat 'm dan los en dan vouwt hij zich als het ware uit en komt hij vanzelf op z'n plaats
chantalvdv schreef:Ik ben al eens eerder onder narcose geweest. vond er niks ergs aan. Behalve het wakker worden, omdat ik toen een slang in mn mik had
Maar nu is het gewoon met een maskertje 10 minuutjes. Ideaal
Om het plaatsen van het spiraaltje daarentegen heb ik me nauwelijks druk gemaakt. Elke gek z'n gebrek zullen we maar zeggen.
En inderdaad prettig dat, ook al heb je diarree, hij toch gewoon werkt 
Ben 1 keer onder narcose geweest en was ontzettend misselijk en overgeven toen ik weer wakker werd. 
goeroe schreef:chantalvdv schreef:Ik ben al eens eerder onder narcose geweest. vond er niks ergs aan. Behalve het wakker worden, omdat ik toen een slang in mn mik had
Maar nu is het gewoon met een maskertje 10 minuutjes. Ideaal
Ik geloof je wel dat het ideaal is, maar het lijkt me gewoon doodeng.Om het plaatsen van het spiraaltje daarentegen heb ik me nauwelijks druk gemaakt. Elke gek z'n gebrek zullen we maar zeggen.
Ik ben normaal gesproken namelijk toch wel iemand die graag in de gaten houd wat er gebeurd
chantalvdv schreef:Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest
Hele controle doorlopen, alles was goed gelukkig.
Volgende week dinsdagochtend moet ik om 7 uur in het ziekenhuis zijn, en dan word de mirena onder volledige narcose geplaatst![]()

Scheelt toch weer iets. Al had ik de pijn ook niet zo'n ramp gevonden denk ik. Als ze met controle zeggen: Dit kan ff pijn doen voel ik ook geen donder
Ik zie m'n vriend alleen in het weekend en plan m'n stopweek daarom precies van maandag tot donderdagavond. Haal 'm er daarom vrijdagochtend uit en ben dan in het weekend natuurlijk ringloos, maar gewoon beschermd
Dit dus omdat je door het 3 weken dragen van de ring geen eisprong hebt gehad en dus ook geen bevruchtingskans! 
hopen dat het deze keer wel goed gaat. Morgen om kwart voor vier word mijn koper spiraal gezet, hoogstwaarschijnlijk met plaatselijke verdoving zodat ze de baarmoedermond kunnen oprekken *auww!?*