[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:53

pharagirlke schreef:
Tja, wat voor zin heeft het om parkeer boetes uit te schrijven Lachen vegen veel mensen ook hun voeten aan. Dat is gewoon een wet en daar heb je je aan te houden. Knipoog Zonder al die wetten die nutteloos lijken, zou jij niet in staat zijn om te kijken of je potje danone nog wel goed was enz Knipoog Dan konden al die winkels rustig hun gang gaan want zonder datum is er ook geen beperking kwa uiterlijke datum dat je een product mag verkopen. Dat hangt allemaal aan elkaar, ondanks dat een wet apart niet logisch lijkt, is dat wel als je verder kijkt dan die ene regel. Lachen Meisjes van 16 zijn (ondanks dat ze het niet graag horen) nog heel bewerkbaar. Lachen (ben zelf nog maar "net" die leeftijd voorbij)

Bovendien, als je je al zo volwassen voelt dat je kan beslissen over het al dan niet doorboren van intieme delen (of imo elk lichaamsdeel) zal je vast ook wel volwassen genoeg zijn om geduld uit te oefenen en te wachten tot je 18 bent Ach gut Enkel kindjes gaan stampvoetend staan krijsen omdat ze niet meteen hun zin krijgen.

Ik heb ook drie jaar lang verlangt naar mijn navelpiercing Lachen Dingen waarop je wacht zijn altijd beter!

maar ik denk niet dat er veel hun*** willen laten percen hoor :d

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:57

Morrow_Less schreef:
pharagirlke schreef:
Tja, wat voor zin heeft het om parkeer boetes uit te schrijven Lachen vegen veel mensen ook hun voeten aan. Dat is gewoon een wet en daar heb je je aan te houden. Knipoog Zonder al die wetten die nutteloos lijken, zou jij niet in staat zijn om te kijken of je potje danone nog wel goed was enz Knipoog Dan konden al die winkels rustig hun gang gaan want zonder datum is er ook geen beperking kwa uiterlijke datum dat je een product mag verkopen. Dat hangt allemaal aan elkaar, ondanks dat een wet apart niet logisch lijkt, is dat wel als je verder kijkt dan die ene regel. Lachen Meisjes van 16 zijn (ondanks dat ze het niet graag horen) nog heel bewerkbaar. Lachen (ben zelf nog maar "net" die leeftijd voorbij)

Bovendien, als je je al zo volwassen voelt dat je kan beslissen over het al dan niet doorboren van intieme delen (of imo elk lichaamsdeel) zal je vast ook wel volwassen genoeg zijn om geduld uit te oefenen en te wachten tot je 18 bent Ach gut Enkel kindjes gaan stampvoetend staan krijsen omdat ze niet meteen hun zin krijgen.

Ik heb ook drie jaar lang verlangt naar mijn navelpiercing Lachen Dingen waarop je wacht zijn altijd beter!

maar ik denk niet dat er veel hun*** willen laten percen hoor :d

Denk dat er buiten dat en tepelpiercings niet meer veel intiempiercings zijn, dus dan ben je IMO problemen aan het maken waar er geen zijn Clown Da's zoals klagen dat er een wet is die zegt dat je niet van de eifeltoren mag afspringen. 99% van de mensen zou sowieso niet van dat gebouw afspringen Clown

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:58

je hebt gelijk

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:05

Morrow_Less schreef:
mijne doet na 3 dagen al geen pijn meer Haha!

ik zou niet te hard schreeuwen, tussen de 3 en 6 maanden kunnen ze pas vervelend worden, en dat kan zo anderhalfjaar duren.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:07

hoebedoel je vervelend

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:10

Morrow_Less schreef:
jessica
of een dermal anchor echt zo veel pijn doet als ze beweren

myhorsegirl
je voelt gewoon een klein prikje en dan is het gedaan, geloof me ik ben een echte schrikkepiet en ik durfde het aan :d

mensen beweren juist dat het minder pijn doet, heeft een hele simpele reden, hij gaat er alleen in, een piercing komt er in en uit, hier word maar 1 gaatje gemaakt.

pharagirlke schreef:
Vraag me af waarom je het tegen de zin van je ouders zou laten zetten. Wat heb je aan liegen tegen je ouders? Vind dat ronduit respectloos.

amen... nu zeg ik er wel bij mijn ouders weten niets van mn intiempiercings maar dat gaat ze niets aan...

pharagirlke schreef:

ik was 15 toen ik een tepelpiercing wilde, er waren genoeg gekke geweest die hem zouden zetten in mn prille lichaampje maar ik was 18,5 toen ik hem liet zetten, heb 3,5 jaar gewacht..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:11

Morrow_Less schreef:
hoebedoel je vervelend

pus,bloed,zwellen,pijn doen, ontsteken,afstoten dus als je hem pas net hebt (3 dagen Huilen van het lachen ) zou ik er niet zo mee opscheppen haha.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:11

xdramaqueen kan me voorstellen dat je het ze niet gaat zeggen *LOL* Maar om nu bv stiekem een navelpiercing of iets dergelijks te laten zetten? Dat vind ik niet kunnen. He zijn wel de mensen die het beste met je voorhebben en altijd voor je klaarstaan. Zeker op 14 jaar... Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:14

pharagirlke schreef:
xdramaqueen kan me voorstellen dat je het ze niet gaat zeggen *LOL* Maar om nu bv stiekem een navelpiercing of iets dergelijks te laten zetten? Dat vind ik niet kunnen. He zijn wel de mensen die het beste met je voorhebben en altijd voor je klaarstaan. Zeker op 14 jaar... Nagelbijten / Gniffelen

idd, dat er kinderen staan te springen als ze 16 worden zodat ze stiekem kunnen piercen en tatoo's laten zetten.... respectloos...
ik ben nu verdomme 19,5!!! en wil al jaren een tongpiercing, die kan ik met gemak zetten maar mijn moeder wil het niet dus dan gebeurt het niet, ik zit onder haar dak, zij staat altijd voor me klaar, maakt altijd eten voor me etc.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:19

uhuh ik vind dat je mag doen wat je wilt als je op eigen bene staat en alleen woont

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:20

xDramaQueen schreef:
pharagirlke schreef:

idd, dat er kinderen staan te springen als ze 16 worden zodat ze stiekem kunnen piercen en tatoo's laten zetten.... respectloos...
ik ben nu verdomme 19,5!!! en wil al jaren een tongpiercing, die kan ik met gemak zetten maar mijn moeder wil het niet dus dan gebeurt het niet, ik zit onder haar dak, zij staat altijd voor me klaar, maakt altijd eten voor me etc.

Ik was 18, had mijn piercing cadeau gekregen van mijn broer! Dus moest hem niet eens betalen. Ben tóch naar mijn moeder gegaan, of ze er echt volledig op tegen was als ik hem zou laten zetten. Zij heeft toen gezegd dat ik moest doen wat ik niet kon laten, dat ze het zou accepteren en dat ze blij was dat ik rekening wilde houden met haar mening!

Had zij nee gezegd, had ik het briefje bij gehouden tot ik het huis uit ging of tot dat ik wél toestemming kreeg.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:23

ik vind dat je ouders nog altijd het laatste woord hebben ondanks je leeftijd, nu wel niet als iemand van 50 jaar ofzo he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:54

Rebeccaa schreef:
Maar, moeten je ouders persé mee? Je kan net zo goed de postbode omkopen..
Mijn vader ging mee, maar ze hebben daar niet eens gevraagd of 't me vader wel was.. Had net zo goed dus de postbode kunnen chanteren.. Clown

Normaal gesproken moet je beide je ID/rijbewijs/wat dan ook meenemen.
Dat jouw shop dat niet controleert is gewoon slordig.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:56

Macchiato schreef:
Hebben jullie ook wel eens dat als je een beetje ziekig bent dat je piercings (in mijn geval mn tongpiercing) ook wat gevoelig worden?

Ja.
Neuspiercing gaat klieren zodra ik wat ziekerig ben.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:10

Anthea schreef:
Rebeccaa schreef:
Maar, moeten je ouders persé mee? Je kan net zo goed de postbode omkopen..
Mijn vader ging mee, maar ze hebben daar niet eens gevraagd of 't me vader wel was.. Had net zo goed dus de postbode kunnen chanteren.. Clown

Normaal gesproken moet je beide je ID/rijbewijs/wat dan ook meenemen.
Dat jouw shop dat niet controleert is gewoon slordig.

Zeker. Dat moest ik ook.

Trouwens, die leeftijden hebben ook met de ontwikkeling van je lichaam te maken. En daarnaast denk ik dat je rond je 18e of ouder meer overwogen een intiempiercing neemt bijvoorbeeld, dan wanneer je 15 bent. Een stukje zelfbescherming ook, wat misschien wel een neveneffect is.

Daarnaast idd snap ik niet waarom alles zo stiekem moet voor je ouders. Vooral als je het over een navelpiercing bijvoorbeeld hebt. Daar komen je ouders echt wel achter hoor! Je kunt niet altijd je buik voor ze verbergen.
Van mijn piercing weten mijn ouders niks, maar dat is ook lastig. Toch vind ik het wel vervelend dat ik het niet kan zeggen. Maar ik was 21 toen ik 'm zette en heb er zeker twee jaar over nagedacht of ik het echt wilde. Ik ben volwassen, respecteer mijn ouders, maar dit is iets intiems voor mij alleen, en daar hoefden ze niet van te weten. Maar als het bijvoorbeeld om een tongpiercing of navelpiercing zou gaan, dan zal ik dat altijd bespreken met mijn ouders. Ik woon en leef idd nog bij hen en hecht veel waarde aan hun mening. En ik respecteer die mening ook. Er zijn regels hier en ik heb met mijn ouders rekening te houden. Als ik op mezelf ga wonen is dat anders.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:42

Dames zullen we het hier een beetje gezellig en bij piercings houden?

Polivy om er even niet een nieuwe post aan te wijden, lees de beginpost van dit topic even.

Las een paar reacties van mensen die de navelpiercing net hadden dat men de piercing alle kanten kunnen duwen/trekken/draaien.
KIJK HIER MEE UIT!
De genezingstijd is niet voor niets 6 tot 9 maanden, dat het niet meer zo geïrriteerd is toen je 'm liet zetten is logisch omdat het genezingsproces nu pas gaat beginnen.
Zou er maar af blijven en enkel schoonmaken voordat je straks met een fikse ontsteking rond loopt.
Laatst bijgewerkt door Nijn op 19-09-08 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:44

Volgens mij is het niet ongezellig hoor Nijn. En ben van mening dat we het hier over piercen hebben en niet over alleen de piercings. En bij het piercen horen bijvoorbeeld ook regels. Zoals bv dat er niet meer geschoten mag worden, maar alleen gepierced etc, snap je? Denk dat we daar allemaal op mogen reflecteren en onze mening mogen delen. En heb niet het idee dat dat op een onaardige manier wordt gedaan.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:46

Over dat duwen en trekken enzo. Voordat ik mijn piercing liet zetten hoorde ik idd verhalen van: blijven draaien enzo. Mijn piercer kwam er ook mee dat die verhalen rondgaan, maar dat hij dat dus afraadt. Want als de wond aan het genezen is en jij gaat draaien etc aan je piercing, dan kun je die genezing verstoren omdat je weer van alles kapot maakt.
Natuurlijk komt het weleens voor dat je 'm draait of dat hij beweegt. Maar dat is anders dan zelf telkens draaien ofzo.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:47

Het enige moment waarop ik iets draaide (bij een ringetje) was met het schoonmaken als de piercing nat was en er unicura al op zat, eerder en meer niet.
Is je wondje aan het genezen en dan zou je er mee gaan ''spelen'', vergelijk het maar met een gewone wond, ga je toch ook niet krabben als het net eindelijk dicht aan het groeien is?

Oh en zie mijn edit in de vorige post Knipoog

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:50

Nijn schreef:
Het enige moment waarop ik iets draaide (bij een ringetje) was met het schoonmaken als de piercing nat was en er unicura al op zat, eerder en meer niet.
Is je wondje aan het genezen en dan zou je er mee gaan ''spelen'', vergelijk het maar met een gewone wond, ga je toch ook niet krabben als het net eindelijk dicht aan het groeien is?

Oh en zie mijn edit in de vorige post Knipoog

Ja, dat bedoelde ik met mijn post over dat draaien etc. Ik viel je bij hoor Knipoog Haha!

Dan hebben we (in het algemeen) blijkbaar een verschillende mening van offtopic piercinggeklets. En het kan me dan ook niet schelen als ik een OW krijg ofzo. Lijkt me een beetje onterecht als er geen definities worden gegeven. Maar goed, dat is een andere discussie en hier laat ik het dan ook bij wat dit betreft, hahaha...

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:53

Ja dat begrijp ik, ondanks dat het laat is ben ik nog redelijk helder Clown
Bedoelde meer te zeggen dat het met schoonmaken wel oke is i.v.m. het goed schoon krijgen van de piercing én wond, als je zomaar gaat draaien komen er alleen meer bacteriën bij Lachen

Wel slecht van mezelf, zit constant te draaien aan mn tragus Bloos Ga zo weer de kortere piercing er in zetten.
Korte staafje was er helaas in mn slaap uitgevallen op een niet al te rustige manier, oor dik en rood dus lange staafje er in gedaan, nu weer meer dan een week verder en is het allemaal weer super rustig. Was het gelukkig na 1 dag al maar ben dan toch wat voorzichtig Lachen

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:55

Draaien is idd verleidelijk Haha! Maar dat vind ik met korstjes pulken ook ROFL

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 12:19

Mijn navel was ook braaf, tot 3 maanden erna. Toen begon die pas te poedersuiker, nu is die half uitgegroeid dus niet te hard roepen iid.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 12:36

Als je eenmaal begint he Schijnheilig

Heb net mijn tongpiercing, en heb nu sinds donderdag ook een Neus piercing en een Tragus Haha!.

Alleen.. zit echt een bloedkorst in me neus, hoe haal ik die weg Schijnheilig? Haha

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 13:03

Met een wattenstaafje en een beetje pure alcohol eraan Lachen Dat werkte bij mij ook Lachen Gewoon voorzichtig doen want het zal wel erg gevoelig zijn nog; knopje op je neus voorzichtig tegenhouden en dan met een wattenstaafje erlangs Lachen