Lynniiie schreef:Wij mogen op school ook alleen zeggen van mensen die autisme hebben of mensen met een verstandelijk beperking en wij mogen niet praten over ik werk met gehandicapte mensen. Ik vind dat ook wel logisch, het klinkt sowieso beter.
Nou heb ik zelf nog een vraagje. Hoe hebben de mensen op dit forum die autisme hebben het ontdekt dat ze het hebben. Ik las laatst een artikel van een meisje in margriet en ik dacht bij mezelf, dat lijk ik wel. Hoe hebben jullie het ontdekt, zijn jullie eerst naar de huisarts geweest of hebben jullie het verteld aan andere?
Een docent van m'n opleiding is samen met mij naar de studentenpsycholoog geweest, omdat ik te faalangstig bleef en grote moeilijkheden had met samenwerken.
en de studentenpsych had meteen een vermoeden van autisme. en zo doorgestuurd naar 2e lijns.
Ik zie dat ik hier een discussie heb gestart 
waarom ik hier nu over nadenkt is dat ik het sommige mensen "moet" gaan vertellen,
Maar mijn grootste punt is dat Ik gewoon ik ben. en dat ik blijkbaar gewoon net iets anders ben dan andere mensen. Er is niks mis met mij, ik ben zoals ik hoor te zijn.
Ja soms moet je gewoon ergens over nadenken (hoe zinloos ook) ben bezig met mijn thesisonderzoek, en vertrek dan 's ochtens half 8 met de trein en kom dan half 8 weer een keer thuis. Dus ben m'n onderzoek nu een beetje zat
dan ga je aan rare dingen denken