Ik heb ook wel eens af en toe korstjes, maar dan ook echt óp het staafje, haal ik er zo af..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(Klopt die zin wel)
Je hebt gelijk. Maar dat was de issue niet.
Eruit of niet, het zoent vreselijk irritant.

ik heb mijn navelpiercing nu 3 dagen en hij doet totaal geen pijn. wel is ie rondom de gaatjes rood (niet overdreven rood maar gewoon een rood ''kringetje'' eromheen
)
Marian_ schreef:Hmm ik ook
maar ik heb even een vraagjeik heb mijn navelpiercing nu 3 dagen en hij doet totaal geen pijn. wel is ie rondom de gaatjes rood (niet overdreven rood maar gewoon een rood ''kringetje'' eromheen
)
hoort dit (omdat hij bijv nog maar 3 dagen geleden gezet is) of is dit een begin van een ontsteking.
nogmaals hij doet geen pijn
Nettieejj schreef:Hey, ik had nog een vraag over piercings: ik ga een piercing laten zetten, maar mijn moeder kan niet mee- het mag wel van haar, is het denk je ook goed als ik een schriftelijke toestemming meeneem naar de piercer? alvast bedankt!

maar is zo weer over en nu ben ik er echt heeeeel blij mee
hij bloedde wel, maar nu jeukt het alleen een beetje ( en doet het pijn wanneer mijn vriend het weer eens vergeten is en even onvoorzichtig doet
(weet iemand hoe breed deze is? is gewoon de standaard voor een tragus... want heb nog een zwarte mini cone liggen van een nostril)
Vue schreef:Ik zit te denken aan een piercing in mn kin.
Weten jullie hoe snel deze dichtgroeit want als ik op stage zit op kantoor zal hij uitmoeten.