CIV schreef:Sam, lekker dat je zo gesport hebt gisteren! Vandaag ook weer even van het mooie weer kunnen genieten? Over je werk zou ik me dan ook maar proberen niet meer druk te maken, geniet lekker van je tijd thuis. Ga je gelijk weer opzoek naar iets anders?
PW, goed dat je trainingen aan het volgen bent, hopelijk werpen ze hun vruchten af. Als je er niet teveel van verwacht dan kan het ook niet heel erg tegenvallen, komt vast ook goed. Vandaag ook weer een goede dag gehad?
Vandaag een beetje thuis bezig geweest, heb weer last van 'onverklaarbare lichamelijke klachten'. Heb alweer een aantal weken, een zeurende pijn in mn zij, het zet niet door maar gaat ook niet weg. Zolang het dragelijk blijft zal het wel niets ernstigs zijn want anders had ik het wel gemerkt, alles functioneert nog goed en ik kan zelf ook blijven functioneren maar vervelend is het weer wel. Hebben jullie ook van deze "vage klachten/pijntjes"? Kan het nu gelukkig wel iets beter relativeren want toen ik net mn burnout had dacht ik bij alles dat ik iets ernstigs had en dood zou gaan.Was ineens vaste klant bij mn huisarts. Denk nu dat het door de (onbewuste) stress of spanning komt, stress doet rare dingen met je lichaam.
Gisteren lekker door de stad gewandeld met een dinnetje, en bij mijn schoonmama geweest, heb een senseo gekregen voor mn verjaardag
Dus lekker aan de koffie 
Goed dat je nu kunt relativeren en niet meer naar de HA hoeft te rennen voor iedere scheet die dwars zit zeg maar, top. Ik heb dat ook een tijd gehad. Nu ik aan de tabletten zit (of het echt door de tabletten komt, of door een stuk aanvaarding weet ik niet) zijn mijn klachten eigenlijk zo ver als weg, iig de lichamelijke