Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:53

Op de huishoudbeurs zette ze ook extensions met veel korting hoorde ik! Volgend jaar toch maar met me schoonmoeder mee!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:20

beloofde foto.
Heb er weinig aan gedaan, gisteravond gewassen en gewoon zo op laten drogen.
Zit er nu dus 7 maanden in. het waren er 175 ik gok dat het er nu zo'n 130 zijn. Heb er 10 bij gezet. Moet alleen even de onderkant 5 cm af laten knippen dat het weer mooi vol is :) en links nog een paar bij :) Ik had 7 maanden geleden een boblijn :Y)

Afbeelding
achter
Afbeelding

Sarcasm

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:27

Wauw, das echt theel mooi! Echt niet te zien dat het extensions zijn vind ik!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:29

Hoeveel extensions zijn dat?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:29

Ik heb het ook helemaal in lagen laten knippen. Waar ik ze heb laten zetten bij beauty by roos hadden ze mn bob er gewoon in gelaten. Je zag dus eerst een bob en dan extensions daar onder.
Heb het hier bij de kapper opnieuw laten knippen en de botte bob er in mee laten snijden. Dus dan is het evengoed wel korter maar valt het met de lagen mee. En er zitten natuurlijk veel lagen in om het lengte verschil op te vangen :)

Maar als je nagaat dat het er nog zo uitziet na 7 maanden! Ben ik er wel blij mee :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:31

Yv_ schreef:
Hoeveel extensions zijn dat?

Ik had er 175 maarja ze zitten er 7 maanden in en ben er de laatste 2 maanden regelmatig 1 verloren of zelf uit gehaald.
Ik denk dat er nog zo'n 120 inzaten, en heb er laatst zelf stuk of 10 bij gezet. Moet dat alleen morgen nog ff laten knippen, was zo druk op me werk dat ik daar nog niet aan toe gekomen ben :D
Dus heb het nu gewoon in een staart dan ziet niemand dat :Y)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:32

Netjes hoor :j! Dat vind ik wel het nadeel van die matjes van doublehair, ik krijg het nog niet goed voor elkaar om netjes een staart in te doen. Maarja ,ik heb wel écht veel fijner en dunner haar dan wat ik hier op foto's voorbij zie komen..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:34

Dat lijkt maar zo hoor, ik heb heel fijn haar, het meeste haar wat je op de foto ziet is extensions haar :P

Zal is kijken of ik een foto kan vinden van mijn eigen haar alleen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:37

Is je pony ook extensionshaar dan? Ik zat daar eigenlijk naar te kijken haha... Dat is echt stúkken dikker dan dat van mij... Ik zit nu toevallig op de goede comp, zal eens kijken of ik een foto van mijn eigen fijne rothaar kan vinden :=

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:40

nee dat niet maar is wel ver van achter moeten pakken omdat ik anders te weinig haar heb, mijn inplant begint heel ver en ik heb hele grote inhammen en daar is het haar ook nog eens super fijn.

Mijn haar is zo fijn dat het alleen lang word met extensions. Anders schuurt het stuk. Te vaak verfen is ook not done en blonderen gaat ook niet.
Thanks to nioxin heb ik wel meer haar gekregen :D
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 08-03-10 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:42

kijk (hier net terug van vakantie uit egypte 8-) )
Ik heb een heel groot voorhoofd omdat het bij mij zo laat begint
Afbeelding

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:47

wow kijk die heerlijke bruine tint! *jaloers* :-D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:48

Dat was met mijn echte haar neit mogelijk, omdat ik dan niets meer over zou houden voor een staartje, hahaha :=. Echt te zielig eigenlijk :=. Maargoed, jij hebt nu dus je pony-grens een stuk naar achter liggen en dan de achterkant opgevuld met extensions? Vind het wel heel mooi en natuurlijk bij je :j.

Ik heb hier een voor en na fotootje van de voorkant kunnen vinden. Let even niet op het kleurverschil, ik kan toch nooit wat met mijn haar, dus verf ik het zomer en winter altijd andere kleurtjes :). Is dus wel dezelfde persoon :P.
Overigens... Mijn echte haar komt ook nooit over die lengte heen als op de eerste foto. Wat dat is, ik heb echt geen idee. Of ik nou wekelijks of jaarlijks naar de kapper ga, vanaf dat punt is het gewoon dood :?... Heb al van alles geprobeerd. Meer mensen die dat probleem kennen/hebben?

Afbeelding
Afbeelding

Edit: Jij hebt het inderdaad hoger zitten dan ik Nathalie. Vind die pony wel heel gaaf bij je staan :j! Ik ben wel echt jaloers op je kleurtje :D

Edit 2: Lees nu net pas dat jij dus ook een probleem hebt om het op een leuke lengte te krijgen. Wat is de lengte dat het van jezelf nog blijft groeien? Tot je schouders?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:51

Na enkele pbtjes zal ik hier ook nogmaals wat pics zetten van mijn double hair, waaronder eentje waarbij ik het heb gekruld voor een avond je uit.. (eerste pic was ik ziek dus negeer mn hoofd haha)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:55

Wel over mn schouders, tot mn bh sluiting maar dan is het wel heel dun onderaan.
Zonder extensions kan ik ook gaan pony knippen dan hou ik ook niks over aan de achterkant :P

Dan heb je denk ik het zelfde haar wel als ik, dan schuurt het gewoon kapot op je rug.
Door dat mijn haar nu tussen het extension haar valt heb ik daar geen last van en kan het gewoon groeien.
Voor ik mijn bob knipte was mijn eigen haar net zo lang als de extensoins nu op de foto maar wel heel dun natuurlijk. Maar dan vallen de extensions wel nog minder op omdat het haar dan langer is :)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:58

helaas zijn we niet allemaal gezegend met een heerlijke bos katja schuurman haar.. *snik*

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:00

Ik heb 'mn clip ins gisteren ook weer in gedaan zat dit keer echt goed, indoen gaat steeds beter! Alleen die aan de zijkant is vaak nog een probleem vooral omdat ik denk dat ze zichtbaar zijn, al is dat vaak niet zo. :=
Afbeelding

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:01

ctje lief vind het er wel mooi uitzien!
Ik stijl me haar ook best wel vaak dan is mijn pony ook zo mooi :D

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:05

Dank je! ja beetje stijlen doet wonderen he.. Je wil me ongestijld 's morgensvroeg ook niet tegenkomen hoor, double hair of geen double hair haha

Emily, heb je nog meer pics? ziet er zo wel wat dun/piekerig uit, of lijkt dat zo omdat er op de foto weinig haar naar voren over je schouder valt?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:00

CtjeLief schreef:
Emily, heb je nog meer pics? ziet er zo wel wat dun/piekerig uit, of lijkt dat zo omdat er op de foto weinig haar naar voren over je schouder valt?

Het is inderdaad niet al mijn haar, ik zal wel wat meer fotos plaatsen.
Afbeelding

En krullentjes:
Afbeelding

Het verschil is wel, dat ik op deze foto 4 matjes (clip ins) in heb en op de andere foto maar 3. Maar als ik er 4 in heb zie je de clipjes zitten. :\ Komt denk ik omdat ik 'mn haar in laagjes heb?
Zit eraan te denken om 'mn clip ins te verkopen..
Laatst bijgewerkt door Sarcasm op 08-03-10 15:05, in het totaal 2 keer bewerkt

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:02

Jemig.. En je bent 15? :=

Wel mooi haar trouwens. :)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:07

Dankjewel DeadxStar, zag trouwens dat jou paardje ook Tess heette.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:09

Ja klopt, ook een afkorting ;) Van Lacomtess :)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:10

DeadxStar schreef:
Ja klopt, ook een afkorting ;) Van Lacomtess :)

Die van mij heeft Altesse, meestal Tess of Tesje dus :D

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 15:25

daar lijkt het inderdaad wel wat voller..

ff offtopic: draag jij altijd van die hevige make up? En dat op je 15e? Je bent een mooi meisje, maar volgens mij ben jij zonder die hevige make up nog veeel knapper!! ;)