Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blauw00gje schreef:Als ik hier die tongpiercing verhalen lees dan begin ik toch wel weer heel erg te twijfelen![]()
Red_Savage schreef:Dat heb ik ook wel eens Stephanie.Bij mij is dat het begin van een ontsteking.
Goed afspoelen onder de douche, en ee drupje sterilon erop.
Red_Savage schreef:Er zijn natuurlijk ook genoeg mensen waarbij het wél goed gaat.
Zolang je een goede piercer hebt, en de piercing goed verzorgt, dan is de kans klein dat er iet smee gebeurt.
Zo kun je natuurlijk over elke piercing denken. Als ik slechte verhalen over Septumpiercings zoek, dan vind ik ook zo een hele lijst.
Nymphadora schreef:blauw00gje schreef:Als ik hier die tongpiercing verhalen lees dan begin ik toch wel weer heel erg te twijfelen![]()
Als ie niet bevalt kan je hem er altijd nog uithalen toch?
blauw00gje schreef:Hahaha
Maar t is dat ik het zo mooi vind
Blijf dus twijfelen
Soms word ik echt gek van mezelf..
Myryana schreef:godver de godver de godver..
Mijn man loopt echt idioot te doen.. nu mag ik die piercings niet laten zetten omdat hij me anders niet meer aanraakt. Hij is er fel op tegen en ik zou het eerst met hem moeten overleggen (oftewel, als hij het niet goed vind mag het niet)
Ik ben zo geneigd om het gewoon nog wel te laten zetten donderdag.. ben zo pissig hierover
Red_Savage schreef:blauw00gje schreef:Hahaha
Maar t is dat ik het zo mooi vind
Blijf dus twijfelen
Soms word ik echt gek van mezelf..
Ik zou het gewoon doen. Zoals ik al zei, zoek een goede piercer, verzorg je piercing goed, en het komt allemaal goed. Mocht er toch iets fout gaan en je vertrouwt het niet, dan haal je hem er uit.
Myryana schreef:godver de godver de godver..
Mijn man loopt echt idioot te doen.. nu mag ik die piercings niet laten zetten omdat hij me anders niet meer aanraakt. Hij is er fel op tegen en ik zou het eerst met hem moeten overleggen (oftewel, als hij het niet goed vind mag het niet)
Ik ben zo geneigd om het gewoon nog wel te laten zetten donderdag.. ben zo pissig hierover
Citaat:Ja ik heb wel het idee dat ik een goede piercer gevonden heb
Hij legde alles ook heel goed uit toen ik dingen kwam vragen enzo, en vertrouw het allemaal wel!
Gister liepen we door Den Haag, kwamen we langs een tattoo en piercing ''winkeltje'' (weet zo snel niet hoe ik t moet noemen) en daar zou ik het echt nooit laten doen! Zag er niet zo schoon uit enzo en vertrouwde het niet helemaal.. Maar dat heb ik dus bij die andere hélemaal niet!
stephanie09 schreef:wat wilde je dan laten zetten
Red_Savage schreef:Citaat:Ja ik heb wel het idee dat ik een goede piercer gevonden heb
Hij legde alles ook heel goed uit toen ik dingen kwam vragen enzo, en vertrouw het allemaal wel!
Gister liepen we door Den Haag, kwamen we langs een tattoo en piercing ''winkeltje'' (weet zo snel niet hoe ik t moet noemen) en daar zou ik het echt nooit laten doen! Zag er niet zo schoon uit enzo en vertrouwde het niet helemaal.. Maar dat heb ik dus bij die andere hélemaal niet!
Nou stap 1 is al compleet dus.
Myryana schreef:stephanie09 schreef:wat wilde je dan laten zetten
Of een dermal anchor bij sternum (dus tussen je borsten) of een septum..
*zucht*
@Nymphadora: Ja daar heb je gelijk in maar goed mijn man vind van niet en dat ik het toch met hem moet overleggen.. etc
@Red Savage: Heb je helemaal gelijk in... en heb het hem laten weten maar ik heb op dit moment niks meer voor het zeggen omdat het door mij komt dat de relatie al half naar de knoppen is.. en dat ik me maar aan moet passen als ik wil dat het goed komt.
Citaat:Hahaha ja
Moet alleen nog aan mijn papa vragen/smeken of dat mag..
Vind eigenlijk van wel want ben nu 18.. Ze zeiden altijd dat ik het zou mogen als ik het wou! (zeiden ze ook alleen maar omdat ze ''zeker wisten'' dat ik het niet wouWou het ook nooit, maar nu dus wel..
Ff verzinnen hoe ik dit het beste aan kan pakken..
Trouwens wel vreemd dat ik een tongpiercing wil.. Heb niet eens oorbellen