brittje88 schreef:wat voor wallen? Donkere wallen of dikke wallen?
Donkere wallen, ook als ik 40weken vakantie zou nemen zou ik ze nog hebben, die krengen verdwijnen nergens van.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brittje88 schreef:wat voor wallen? Donkere wallen of dikke wallen?
Sassieja schreef:Donkere wallen, ook als ik 40weken vakantie zou nemen zou ik ze nog hebben, die krengen verdwijnen nergens van.
natasja1991 schreef:haha, iemand een tips hiervoor
ze zeggen dat je, als je je oksels geschoren hebt, dat je geen deo moet gaan spuiten omdat het anders gaat branden, hoe kan je dan voorkomen dat je een enorme vieze zweetlucht krijgt
fleurt schreef:natasja1991 schreef:haha, iemand een tips hiervoor
ze zeggen dat je, als je je oksels geschoren hebt, dat je geen deo moet gaan spuiten omdat het anders gaat branden, hoe kan je dan voorkomen dat je een enorme vieze zweetlucht krijgt
Ik gebruik zelf deo zonder alcohol, dat prikt bij mij ook niet. Met alcohol wel, dus ik weet niet wat voor deo je hebt..je zou t kunnen proberen
Slotty schreef:wassen met bijv. clearasil en af en toe ff scrubben. Niet te vaak, en niet te hard doen hoor!
En probeer ar dan niet aan te zitten, dan gaan ze het snelste en mooiste (zonder littekens) weg.
Slotty schreef:wassen met bijv. clearasil en af en toe ff scrubben. Niet te vaak, en niet te hard doen hoor!
En probeer ar dan niet aan te zitten, dan gaan ze het snelste en mooiste (zonder littekens) weg.
Joonsel schreef:Met scrubben is het bij mij anders toch een stuk minder geworden?
Gebruik geen clearasil maar Garnier Pure Diepe reinigingsgel en daarnaast Garnier Pure poriënsluitende zuiverende lotion.
mii_jessy schreef:Weet er iemand ook iets tegen bultjes/puistjes op je gezicht?