ik heb mijn tongpiercing als 'te perfect' ervaren.Ik dacht voor het zetten niet aan de eventuele pijn die het zou kunnen doen.Ik liet het gewoon over me heen komen.Ik kon eigenlijk die zelfde dag nog redelijk goed eten en praten.Ook heb ik zo goed als geen dikke tong gehad.Heb wel de 'spierpijn' gehad en het geklungel van het te lange staafje tijdens het eten.Eigenlijk is het zonder slag of stoot gegaan.Ik had na het zetten zo weinig last dat mijn ouders het pas na dik een half jaar zagen.( ik had hem stiekum laten zetten).Maar de klachten die je nu hebt scotty_ die horen er eenmaal bij over een paar dagen gaat het eten nog veel beter.En als je het korte staafje hebt is het eten weer een peuleschilletje
Had het allemaal pijnlijker verwacht, Had ook een idee in mn hoofd dat als mn tong dik werd dat ik zou stikken. Dus ik eerst aan die piercer vragen ga ik niet dood als mn tong dik word maar dat was niet het geval haha . ik heb hem ook stiekem laten zetten en toen ik thuis kwam gewoon laten zien. Ze vond het niet zo leuk. Heb idd 1e dag goed kunnen eten nog, maar kreeg dag daarna tog spierpijn en dikke tong. Mijn ouders hebben het eigelijk goed opgevat en toch maar wat vloeibaar eten gekocht, en steeds vragen hoe het met me tong gaat
omdat mijn ouders niks ( mochten) weten heb ik die avond gewoon mee warm gegeten..waar ik toch spijt van kreeg aangezien het indische rijsttafel was....heerlijk al die kruiden.Heb soms wel eens last van dingetjes die in mijn piercing komen, jullie ook?
vond het eigenlijk niet zo erg als verwacht.. Had verwacht dat het meer pijn deed.. Heb gister mijn piercing laten verwisselen.. Beet de hele tijd op het lange staafje.. Maar mijn tong is nog altijd iets dikker.. Maarja gaat vanzelf wel over..
Oke oke, nou ik heb net een broodje pindakaas op, en jus'dorange, dat was niet zo slim want het slijmt vet, me tong is nu ineens weer helemaal normaal, en ik kan de S & R niet uitpraten maar voorderest ziet het er heel mooi uit.
alleen die irrietatie onder bij mijn tongriem is het ergste, de rest voel ik niet eens:)
Het gaat echt gigantische goed, hij deed veel pijn, nu voel ik al bijna niks meer, alleen met eten nog een beetje, al heb ik wel gewoon goed gegeten, hij is nog een beetje dik, kriebelt een beetje, voorderest is het super! Ja met hoesten doet het pijn, maarja:)
ik heb een ringetje in mijn tragus....en dat is het zelfde ringetje dat erin is gegaan tijdens het piercen.Moet je even opzoeken wat de genezingstijd is...maar aangezien hij ontstoken is zou ik hem nog niet verwisselen, maar dat bepaal je zelf natuurlijk
ik was toen 50 euro kwijt..maar inmiddels is de piercer 10 euro goedkoper geworden.Kosten zijn nu 40 euro met 'garantie' en speciale zeep.De tongpiercing was 60 incl 2e staafje en nu dus 50...
wat ik trouwens vond met de tragus : het zetten is even een seconde vervelend maar toen ie was gezet heb ik er helemaal geen pijn of wat dan ook aan gehad.slechts een heel klein beetje gevoelig....maar dat was na een half uur ook over.