Alleen nog dara beslissen hoe en wat, wil iig wat lichter blond, heb namelijk donkerblond haar.
Hou het denk ik eerst maar op wat highlights

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AngelsDitch schreef:Ik ga morgen naar de kapper... iemand nog een leuk idee???
Mijn haar nu:
http://i81.photobucket.com/albums/j224/ ... rts/02.jpg
http://i81.photobucket.com/albums/j224/ ... rts/01.jpg
xDramaQueen schreef:of je blond bent of niet heeft niet te maken met de dikte van de haren... mijn vriendin heeft lichtblond en heel mooi dik vol haar, ik ben van nature ook lichtblond en ook ik heb loeidik haar, en me zusje heeft lichtbruin en die heeft heel dun futloos haar
xxxdonja schreef:Tsja, dode haarpuntjes zijn niet te herstellen, het enige wat je er aan kan doen is laten knippen.
Je haar voelt anders aan, bedoel je dan dat het droger aanvoelt? Dat komt dan door het stylen, regelmatig je haar stylen is erg slecht. Je gebruikt wel een serum/creme voor het beschermen van je haar voor het stylen?Anders moet je dat echt gaan doen!
x_Marr schreef:Oliver: dan wil ik niet weten hoeveel haar ik zou hebben als het bruin was..![]()
Aniek93: Die dode punten worden dus waarschijnlijk ook deels door het stijlen veroorzaakt! Je kan wel nagaan dat als je veel met hitte bezig bent in je haar dat je haar dan beschadigt: en daar zijn die serums/cremes voor.
Gewoon even de etos oid. inlopen en erna vragen, ik hebzelf van schwarzkopf(got2b) zo'n roze/gele fles, anti-frizz creme heet het. Dan is het naturlijk alsnog niet goed om je haar iedere dag te stijlen maar het wordt iig meer beschermd.
Oliver schreef:xDramaQueen schreef:of je blond bent of niet heeft niet te maken met de dikte van de haren... mijn vriendin heeft lichtblond en heel mooi dik vol haar, ik ben van nature ook lichtblond en ook ik heb loeidik haar, en me zusje heeft lichtbruin en die heeft heel dun futloos haar
Dat kan natuurlijk wel, maar het is wel gewoon bewezen dat brunettes meer haren hebben dan blondines.
xxxdonja schreef:als je een pony hebt, stijl jij het dan elke dag? (jepony)
MelissaLOVES schreef:ik heb beetje oranje/rood haar en heb ook een pony zoals __Laura het wilt knippen of geknipt heeft. Maar ik zou niet weten wat ik met mijn haar kan doen, heb namelijk erg dik haar met slag wat meestal naar buiten piekt.. iemand ideeen?
MelissaLOVES schreef:ik heb beetje oranje/rood haar en heb ook een pony zoals __Laura het wilt knippen of geknipt heeft. Maar ik zou niet weten wat ik met mijn haar kan doen, heb namelijk erg dik haar met slag wat meestal naar buiten piekt.. iemand ideeen?