Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chrissie_ schreef:Van 6 tot 9 maanden?
Ik mocht mijna na 2 maanden verwisselen,
heb ik dan ook gedaan en heb er geengeen last van
Chrissie_ schreef:Van 6 tot 9 maanden?
priamos schreef:brenpasbeau schreef:hebben jullie wel is gehoort van een dubble tongpiersing dus twee onder elkaar.
dat wil ik laten zetten
Ja ik heb dat,, je moet wel genoeg ruimte ervoor hebben,, als je de eerste al heb laten en zetten en die zit best ver naar voren kan de tweede er niet bij want dan kom je bij het gevoelige gedeelte van je tong,, mijn eerste zat vrij ver naar achter en de tweede er iets voor,, in het begin is het heel erg wennen,, want laat je de tweede zetten moet je bij die andere ook dat lange staafje weer in doen heb je dus 2 lange staafjes in je mond zeer vervelend
Beauty_yana0 schreef:Chrissie_ schreef:Van 6 tot 9 maanden?
Mijne heb ik na 3 maanden verwisselthad het geduld er niet voor
Malibu_ schreef:wow damn, denk zo een 2 dagen niet op bokt geweest, en gelijk al weer paar pagina's bij!.
Maar ik had nog een vraagvoor mensen die piercing bij Bodymx heeft laten zetten.
Ik ben nou nog maar 1 keer langsgeweest voor een nieuw staafje, en vind het weer hoogtijd voor eenandere. Maar weet dus niet zeker of dat dus in de prijs inbegrepen is?
Alvast bedankt
edit: tongpiercing heb ik daar laten zetten
_Sas_ schreef:Ik ben al 2 keer teruggeweest voor een korter staafje. Toen ik heb liet zetten had ik 18 mm, toen terug voor een 16 mm en ben gister weer terug geweest en heb nu 14 mm. Heb er niets voor hoeven betalen
Tooske schreef:_Sas_ schreef:Ik ben al 2 keer teruggeweest voor een korter staafje. Toen ik heb liet zetten had ik 18 mm, toen terug voor een 16 mm en ben gister weer terug geweest en heb nu 14 mm. Heb er niets voor hoeven betalen
Bij Bodymx moet het wel binnen een bepaalde tijd anders moet je wel betalen.
ik heb ook 2 keer een korter staafje gehad. Het eerste staafje moet binnen een week gewisseld worden volgens mij en de 2de daarna binnen 2 weken anders moet je betalen!
MarjoEisla schreef:kheb nu net een andere piercing in (van de six, ben benieuwd hoe dat gaat) met een heel leuk hangertje met hartje (navel)..
Tooske schreef:_Sas_ schreef:Ik ben al 2 keer teruggeweest voor een korter staafje. Toen ik heb liet zetten had ik 18 mm, toen terug voor een 16 mm en ben gister weer terug geweest en heb nu 14 mm. Heb er niets voor hoeven betalen
Bij Bodymx moet het wel binnen een bepaalde tijd anders moet je wel betalen.
ik heb ook 2 keer een korter staafje gehad. Het eerste staafje moet binnen een week gewisseld worden volgens mij en de 2de daarna binnen 2 weken anders moet je betalen!