[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 12:30

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:31

mooi setje MissJ!

Ik hoef echt nog steed niet naar de H&M te gaan. bij die BH's krijg ik opeens vier tieten Haha! (Zeer te klein dus nog)

Wel jammer.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 12:34

Olle schreef:
mooi setje MissJ!

Ik hoef echt nog steed niet naar de H&M te gaan. bij die BH's krijg ik opeens vier tieten Haha! (Zeer te klein dus nog)

Wel jammer.

Ik moet ook wat geweld gebruiken om mijn boobies in 80D te krijgen, maar ach, het is voor de leuk Haha!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 13:25

MissJ schreef:
Olle schreef:
mooi setje MissJ!

Wel jammer.

Ik moet ook wat geweld gebruiken om mijn boobies in 80D te krijgen, maar ach, het is voor de leuk Haha!

ROFL Verdrietig Ik hoop dat die van mij straks echt een 75 C zijn.. en de chirurg ze niet stiekem groter laat Dromen hahaha

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 19:03

Ik hoop dat de mijne ook 75 c zijn stieken even bikini topje gepast van vriendin met 75 c en dat paste haha dus hoop t echt hahaha

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 19:35

ik heb gister nieuwe bh's gekocht. een 75 E. Van de sportbh's kan ik dus gewoon C aan. Maar heb nu in alle Bh's toch wel een E nodig. Heb wel een vrij kleine omvang, want ik heb aan 70 soms ook genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 00:17

Wat een ontzettend lief gebaar van je vriendje Lovers

Ik ben benieuwd wat ik straks allemaal pas joh!!!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 12:11

Sajnne schreef:
Ik hoop dat de mijne ook 75 c zijn stieken even bikini topje gepast van vriendin met 75 c en dat paste haha dus hoop t echt hahaha

Toen ik 6 weken na de operatie bh's ging kopen had ik ook 75C Go jij! Go jij!
Alleen een half jaar later waren ze toch weer wat groter 75D/DD of 70DD/E! Vind het echt geen ramp.. Zeker niet als je G gewend was Bloos!

@Robijntje: hoe gaat het nu met je?

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 12:14

Ik ga waarschijnlijk van een 75E naar een 75C dus het is wel de bedoeling dat het die maat wordt Knipoog en niet groter

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 12:20

Lovely1 schreef:
Ik ga waarschijnlijk van een 75E naar een 75C dus het is wel de bedoeling dat het die maat wordt Knipoog en niet groter

Same here, en de pc had goed geluisterd, maar mijn tieten waren het er niet mee eens. Knipoog Het is altijd maar afwachten.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 12:57

Ik wissel nog steeds van maat... Vlak na de operatie had ik 75C... even later 75D... toen weer 75C en nu is 75C gewoon vaak te ruim...

De pc gaat je trouwens tijdens de operatie echt geen bh om doen om te kijken of je wel echt C hebt. Die doet het gewoon op zijn inschatting, dan kan het zijn dat je uiteindelijk een C net niet past en toch in een D zal moeten. Zo erg is dat niet aangezien ze flink strakgetrokken worden in de operatie en zo toch al kleiner lijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 14:00

@ Olle: Met mij gaat het wel... De pijn voel ik eigenlijk niet meer, vannacht volgens mij zelfs in mijn slaap op mijn buik gerold Nagelbijten / Gniffelen
Het gat komt nog steeds smurrie uit, daar baal ik wel van! Gaat dus echt wel even duren!
Maarja, maar even afwachten wat de PC ervan zegt volgende week!

Wat grappig trouwens dat iedereen die vraag eigenlijk wel wou weten Nagelbijten / Gniffelen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 14:56

Belangrijke dingen in het leven Robijn Haha!

Ben benieuwd wat jij volgende week te horen krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:02

Ik ook!

Moeders liet net toch wel even merken dat ze er ook wel bezorg om is... En dat is voor het eerst Sigaar
Het gaat niet hard dicht ofzo...
En de huidstukken zitten zeg maar ook niet tegen elkaar aan! Dat vind ik het grootste probleem eigenlijk...
En dat ik niet meer durf te bewegen Nagelbijten / Gniffelen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 15:05

Robijntjah schreef:
Ik ook!

Moeders liet net toch wel even merken dat ze er ook wel bezorg om is... En dat is voor het eerst Sigaar
Het gaat niet hard dicht ofzo...
En de huidstukken zitten zeg maar ook niet tegen elkaar aan! Dat vind ik het grootste probleem eigenlijk...
En dat ik niet meer durf te bewegen Nagelbijten / Gniffelen

Het heeft even wat tijd nodig, maar het groeit zo allemaal weer dicht Ja

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 18:21

MissJ schreef:
Lovely1 schreef:

Same here, en de pc had goed geluisterd, maar mijn tieten waren het er niet mee eens. Knipoog Het is altijd maar afwachten.

Tieten.. wat moeten we ermee Knipoog
Ik hoop iig dat ze kleiner blijven en niet groter worden Knipoog als het maar kleiner is dan die E/F dat zou al een verademing zijn

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:07

Dat heb ik dus ook! We hebben nieuwe bedrijfskleding en ik pas er op dat punt gewoon net in (oke, eigenlijk net niet maar das te confronterend he Knipoog)

En oliebol, die drempel van de huisarts wordt steeds hoger Nagelbijten / Gniffelen.. Ik wilde afgelopen week gaan..

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:17

Hallo

Ik ben een meisje/Vrouw ben 21 jaar.Heb Cup 90 G en zou wel graag een maatje kleiner willen !! C,D of misschien wel een E.Alleen nou durf ik geen afspraak te maken bij de huisarst kijken wat hij er van vindt en ben bang voor operatie's (1 keer ruggeprik verkeerd geprikt).Heeft er iemand tips voor mij want wil het wel graag heb er ook last van maar toch heb ik ook angst

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:46

Ik heb geen tips, maar je kan sowieso eerst een afspraak maken bij je huisarts (eventueel iemand meenemen misschien?). Heb je dat iig al gehad! Succes!

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:51

Iemand mee nemen doe ik sowiezo.ijn steun en toeverlaat (vriend dus) gaat mee.Die gaat altijd mee als er wat is heb zelf geen rijbewijs maar ik krijg nu al de rilingen over mijn rug en schrijf alleen er nog maar over

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 16:09

Mijn tip: Gewoon doen! Je hoeft overigens niet eerst langs de huisarts. Ik twijfelde ook.. zijn ze wel echt "te groot", stel ik me niet aan enz. Ben gewoon naar de pc geweest en hij gaf me groot gelijk. Je kan er naar laten kijken en je zit helemaal nergens aan vast.. twijfel je een dag voor de operatie weer kan je gewoon afbellen.
Ik vond het heel vervelend om naar de pc te gaan.. omdat er dan een "vreemde man" aan je zit. Maar het was echt de gewoonste zaak van de wereld en je krijgt echt geen raar gevoel.. ik ging zelfs met een fijn gevoel weg omdat ze er daar zo klinisch naar kijken.
Tip: Kijk of je in een privékliniek geopereerd kan worden! Vooral met jou ervaring op het gebied van verdovingen enz. waar ik geopereerd wordt nemen ze extra tijd voor mij en maatregelen ivm mijn naaldenangst. En je wordt echt door een anesthesist geprikt en niet door een één of andere co-assistent (met andere woorden je bent geen leerobject). Voor jou misschien beetje ver weg maar kijk eens op www.medinova.nl

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 17:30

Enige punt van kritiek dat ik toe kan voegen aan het verhaal van Lovely1: met een bovenmaat van 90 gok ik dat je wellicht wat overgewicht hebt. Bereid je dan wel voor dat je zowel van een huisarts als van een pc te horen zal krijgen dat je eerst af moet vallen voor ze gaan opereren. Maar als ik jou was zou ik absoluut een afspraak maken! Daarna kan je altijd nog kijken wat je doet, maar dan heb je in ieder geval een antwoord op heel veel vragen.

@Robijntjah: ik let nu even exta op mijn littekens, omdat jij nu die infectie hebt. Gister stond ik voor het douchen in de spiegel te kijken naar mijn infectieplek, maar ik stond gewoon naar de verkeerde borst te staren Haha! Moraal van het verhaal: de infectieplek is een tijdlang een dikker, lelijker litteken geweest, maar wordt steeds minder en minder zichtbaar Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:01

Lief dat je aan me denkt joh Haha!

Ja, ik wordt ook wel langzaamaan minder bezorgd erom... Hoop alleen nog maar dat het snel dicht wil gaan, want ik wordt hier wel een beetje simpel van!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 22:14

Zweert het nog? Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:15

Het lijkt minder te worden, maar ik durf niets meer met zekerheid te zeggen Nagelbijten / Gniffelen