http://www.mijnalbum.nl/Foto-PUOQXA33.jpg
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olle schreef:mooi setje MissJ!
Ik hoef echt nog steed niet naar de H&M te gaan. bij die BH's krijg ik opeens vier tieten(Zeer te klein dus nog)
Wel jammer.
MissJ schreef:Olle schreef:mooi setje MissJ!
Ik hoef echt nog steed niet naar de H&M te gaan. bij die BH's krijg ik opeens vier tieten(Zeer te klein dus nog)
Wel jammer.
Ik moet ook wat geweld gebruiken om mijn boobies in 80D te krijgen, maar ach, het is voor de leuk
Sajnne schreef:Ik hoop dat de mijne ook 75 c zijn stieken even bikini topje gepast van vriendin met 75 c en dat paste haha dus hoop t echt hahaha
Lovely1 schreef:Ik ga waarschijnlijk van een 75E naar een 75C dus het is wel de bedoeling dat het die maat wordten niet groter
Robijntjah schreef:Ik ook!
Moeders liet net toch wel even merken dat ze er ook wel bezorg om is... En dat is voor het eerst![]()
Het gaat niet hard dicht ofzo...
En de huidstukken zitten zeg maar ook niet tegen elkaar aan! Dat vind ik het grootste probleem eigenlijk...
En dat ik niet meer durf te bewegen
MissJ schreef:Lovely1 schreef:Ik ga waarschijnlijk van een 75E naar een 75C dus het is wel de bedoeling dat het die maat wordten niet groter
Same here, en de pc had goed geluisterd, maar mijn tieten waren het er niet mee eens.Het is altijd maar afwachten.