Ik heb een vraagje Ik heb van mezelf al een beetje krul in me haar, maar ik wil graag dat dit wat meer wordt. Nou heb je wel van die shampoo's van andrelon enzo voor krul, maar ik weet niet of iemand evaring ermee heeft? en welk merk dat dat was ?
Weet iemand wat ik met mijn haar kan doen? Ik heb het nu in laagjes, maar die zijn er een beetje uitgegroeid. Ik heb heel fijn haar. http://www.mijnalbum.nl/Foto=7LU8CAOA Ik wil eigenlijk iets compleet anders, maar wat?
Jeetje Tinkelbel echt zooo gaaf dat je t aandurfde zeg, ik durf mn blonde haartjes geeneens helemaal bruin te doen, heb nu wel bruine plukjes er doorheen trouwens is al heel wat voor mij
Ik heb mijn haar eigenlijk nooit los, altijd op een staart of zo'n froezelknot..
Met zo'n bobbel op je kop Los.. Beetje weelderig. Een staart gemaakt, daar krullen ingemaakt, opgestoken. Van voren een schuine pony (is nu een beetje weggevallen) en wat plukken los.
@sietez: je kunt beter wat laagjes in je haar laten knippen zodat het niet zo zwaar meer is zodat het wat makelijker gaat krullen dit gebeurd jammer genoeg niet door een shampoo was dit maar zo dan hoefde ik niet zoveel permanentjes in te draaien maar gewoon wassen met die shampoo
@tinkerbell: dit is echt GAAF!! staat je echt geweldig goed. Vind dit zelf ook het leukste om te doen bij mensen van het ene uiterste naar het andere. Van lang naar kort en vooral andersom van kort naar lang met verschillende kleuren erin mooie extensions vind het echt leuk als er iemand de kapsalon binnen komt en iets helemaal anders wil daar hoort natuurlijk ook een make-upje bij dat is echt GAAF om te doen.
Ik zit nu ook meteen te denken om mn haar zwart te verven Heb tenslotte haast alle kleuren al gehad, van lichtblond tot donkerbruin, maar nog nooit echt pikzwart...
Ik wil weer naar de kapper. Alleen puntjes eraf denkt ik. Ik vind het wel goed hoe het nu zit. Ik wil het wel weer wat langer. Maar korter weer zie ik niet echt zitten. Het is gewoon te makkelijk als je geen tijd meer hjebt om gewoon je haar naar achteren te kunnen gooien en er een staart in kan makern en nu past net niet alles erin en dat zou toch wel mooi zijn.
Ik weet echt niks meer met me haar te doen! Ik heb nu al jaren hetzelfde model en kleur! Kunnen jullie me aub tips gegeven.. alleen er zit wel een voorwaarden aan.. Mijn haar is nu zo'n 70/80 cm lang en dat wil ik graag zo houden. Ik kijk gelijk ff of ik wat foto's heb.
Het heeft al een keer in laagjes gezeten, maar wil ik het echt in de laagjes laten knippen, dat het effect heeft (is mij verteld) moet er toch een heel stuk haar af aan de onderkant! En daar zit ik niet echt op te wachten.
Is een pony niet wat? Bruin verfen is mischien nog wel een idee.