Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jammer dat sommigen met andere reden in dit topic lijken te zijn, dan de meeste.. Ik heb dan ook toch maar besloten mijn foei lijstje wat uit te breiden en dus zal ik op bepaalde bokkers niet meer antwoorden.
Dat is zo te zien wel een flink stuk uit jouw buurt.
.
. De verpleging en diëtist kunnen dit nalezen en het eten zal ook besproken zijn voor TS naar huis mocht. Dus zou me er geen zorgen over maken
.
Herstel hiervan gaat echt even tijd kosten. Gelukkig ben je jong, maar zo hé wat heb jij een hoop ingeleverd en pech gehad dat je van het een in het ander rolt. Jezelf vol proppen gaat ook niet werken, zolang je op kunt bouwen ben je al heel goed op weg. Trek op tijd bij de diëtist aan de bel als je hieraan twijfelt. Het helpt als je dan een lijstje hebt liggen wat je allemaal op een dag binnen krijgt. Sowieso misschien niet stom om dat in een app of op papier een beetje bij te houden. Ook zodat je zelf overzicht kunt houden.

Petpa schreef:Jolliegirl schreef:Er is ook al 100x gevraagd al deze adviezen achterwege te laten.
Waarom blijft iedereen dan toch doorgaan.
Wellcht omdat TS recent nog uren op de vloer zat en niet terug naar bed kon komen waardoor bokkers zich zorgen maken?
En ook de smoothie die eerder gedeeld werd en nog veel meer.
Petpa schreef:Jolliegirl schreef:Er is ook al 100x gevraagd al deze adviezen achterwege te laten.
Waarom blijft iedereen dan toch doorgaan.
Wellcht omdat TS recent nog uren op de vloer zat en niet terug naar bed kon komen waardoor bokkers zich zorgen maken?

BigOne schreef:De tip van iemand om tijdelijk ( indien mogelijk qua ruimte) een bed beneden te zetten is niet zo verkeerd. Wanneer jullie lid zijn van een kruisvereniging (?) dan kun je ook een hoog laag bed laten komen .