Jammer dat de scholen waar je het liefst voor zou kiezen niet in de buurt zitten. Hopelijk zit er een school in jullie buurt waar je je ook in kunt vinden.
Solleke_Noah: Dat zijn wel twee spannende momenten voor je zoontje. Heeft hij wel zin om te beginnen op de basisschool? Dat kan al een hoop schelen

Roulette: fijn dat het goed met je gaat. Mensen willen graag weten waar ze aan toe zijn als er mensen 'uit' gaan vallen. Dat merk ik op mijn werk ook.
Mijn collega is er al weken erg druk mee. (ergens was dat maar goed ook, want er werd niet echt wat geregeld voor mijn verlof...

Inmiddels is mijn vervanging geregeld. Ik hoop tot tevredenheid van mijn naaste collega. Vanwege mijn afwezigheid deze week, heb ik haar nog niet kunnen spreken.
Ik ben gelukkig weer aan de beterende hand. Helaas heb ik wel erg last van mijn rug gekregen. Wellicht niet goed gelegen of gewoon door het vele zitten en liggen de afgelopen dagen. Ik hoop in ieder geval dat het weer weg trekt.
Vandaag nog wel een dag thuis gebleven, dat leek mij erg verstandig. Morgen ga ik voor één ochtendje nog naar het werk, ook om iedereen een fijne vakantie te kunnen wensen. Daarna heerlijk 2 weken vrij!

Ik krijg op insta/facebook steeds reclame over het bestellen van een 'gratis' pakket (van wij - de blije doos? ) Iemand daar bekend mee? Gaan jullie 'aan' op dat soort dingen?
Het enige wat ik tot nu toe heb aangevraagd is de babybox van de Kruidvat. Geen idee of dat wat is.
Dan heb ik nog een vraag: gaan jullie ook nog iets van een bevallings-/zwangerschapscursus doen?