Athelas mooi gebied

Joleine prachtig

Goof ook weer mooie fotos

Wij doen vandaag helemaal niks *op boodschappen doen na

Dex is gevlucht omdat hij de parasol hoorde kraken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Hebben jullie nog tips voor een fijne wandelbroek ? Of is deze vraag al tig keer gesteld ?
Maris schreef:Hebben jullie nog tips voor een fijne wandelbroek ? Of is deze vraag al tig keer gesteld ?
Eelmo schreef:Dankjulliewel!
Ik wil sowieso nog een keer want ik vind het 2e kruisje mooierStond je ook nog ergens langs de route, Dide? Ik denk dat ik volgend jaar ergens langs de route sta, maar er komt een 2e kruisje. Al mo we krupe!
Het lopen met zoveel mensen is aan de ene kant super gaaf en aan de andere kant ook echt wel frustrerend soms. Zeker op plekken waar het dan vast loopt en er toch mensen zijn die naar voren willen en er tussendoor kruipen. Als het sneller kon zou ik ook sneller gaanMaar zeker over de 7 heuvelenweg was het echt heel erg gaaf om dat lint van mensen door de heuvels te zien trekken!
En we hebben 2x een ambulance door moeten laten, en dan denk je 'hoe dan' maar de hele stoet ging open voor de ambulance. Het zijn zo veel mensen, maar op een paar ongezellige typjes na loop je écht samen. Ik vond vooral de militairen erbij heel bijzonder. En uiteraard het publiek!
Helaas heeft mijn vriendin Covid opgelopen tijdens de 4Daagse (ineens heel logisch dat ze zo slecht ging de laatste dag) dus ik zal volgende week ook wel plat gaan