Mooie foto’s Maaike , is dat een lava landschap ?
Jammer van het weer
@Marlies , dat heet actief herstel
Gewoon lekker doen als je je er goed bij voelt .
@Padoertje , zaterdag was het idd iets minder mooi dan voorspelt.
Wat “ jureer “ je ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Padoertje schreef:Ik jureer B t/m M2. En ben al een jaar of 3 toezichthouder. Voornamelijk op selecties en kampioenschappen hier in ZH. Voorheen bestuurslid geweest van de regio, dus ze weten me goed te vinden hahaha.
MarliesV schreef:Foei wat een gezeur op het werk. Vrijdag liep de emmer over en heb ik even heel duidelijk wat grenzen gesteld. Die boodschap is overgekomen want vandaag kwamen de hoge heren er op terug en per direct gaan we wat veranderingen doorvoeren. Voelt toch goed om soms even op je strepen te gaan staan.
Time2Tri schreef:Zebrastreep schreef:Vanmorgen heb ik een klein stukje gefietst dat ging wel goed.![]()
Dat klinkt goed !
MarliesV schreef:Duurtraining nog gelukt time?
maaikemuis schreef:De wedstrijd komt nu wel rap dichterbij Time! Ik hoop dat de voorbereidingen goed gaan en dat je topfit aan de start verschijnt.
te veel te doen , de dagen te kort .
maaikemuis schreef:En nee, wij willen heel graag weg uit Almere. Ik/we vinden het er vreselijk. Ik heb al 4 jaar lang het gevoel dat ik in een sociaal experiment terecht ben gekomen, gecombineerd met spelelementen van Utopia waarbij de jury het pand heeft verlaten. Ik wil hier weg…
maaikemuis schreef:Wij hebben vanmiddag een huis gekocht![]()
![]()
Ik ben nog altijd aan het bijkomen van de snelheid van alles. Vorige week kwamen we het huis tegen, zaterdag koud uit het vliegtuig bezichtigd, vandaag een tweede bezichtiging waarbij ik echt als een blok viel voor het huis en tot onze grote verbazing werd het bod direct geaccepteerd. Ik ben echt perplex en uitzinnig tegelijkertijd! Het huis is zo mooi en we gaan een tuin krijgen zo heerlijk.
We gaan nu aan de andere kant van het water wonen. En… de eerste gravelstrook van het Gooi begint op 3 km van ons huis. Wat kan ik me nog meer wensen
. Gelukkig zijn het spieren en vaak herstelt dat wel vlot. Thami schreef:He leuk weer wat leven in het topic, ik was het ook een tijdje kwijt.
@time wat een goed gevoel moet dat zijn zo einde van het seizoen op je top te zitten en precies op tijd voor je hoofddoel, is je echt gegund!