Hoe gaat het hier met de kindjes en de mama's? De eerste verjaardagen zijn ook al in zicht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu in maatje 80/86 en hopelijk kan ze daar wel een poosje mee doen
Haar gewicht stijgt ook langzamer dus de grootste groeispurt is voorbij denk ik
Maar hier ook lange werkdagen waarbij ik ze soms weinig zie op een dag, ik kan dan echt jaloers zijn op mijn man die meer uren doorbrengt met haar. Wat een guitige lach!
Wel zie ik iets dat ik zou beschrijven als een kies, maar dat lijkt me ook een rare volgorde
Maar ik heb wel allerlei tips en tricks gekregen van de osteopaat om thuis te oefenen samen.
Bij ons zijn de dagen dat ik werk ook hectisch hoor. En vaak zijn wel dan rond half 6 thuis en om half 7 gaat Bodi al weer naar bed. Dan blijft er ook niet veel over. En idd hij vind het geweldig op de opvang en de tijd die bij de opa's en oma's is.
en ze heeft twee tandjes aan de onderkant, die zijn tegelijkertijd doorgekomen, dat was even pittig. We zijn nu ook allemaal weer aan het snotteren maar het hoort erbij gok ik. Op de opvang heeft ze het ook leuk nu, maar ik vind het alsnog wel lastig dat ze vier dagen per week het grootste deel van de dag weg is. Na thuiskomst is het toch al snel weer bedtijd voor haar. Gelukkig heb ik wel een nieuwe baan gevonden waar ik in juni ga beginnen, heb daar veel zin in én het is op vijf minuten van de opvang. 

ze weet erg goed wat ze wil.
maar aan het gekwijl en het overal in bijten zal het niet lang meer duren.

Echt kruipen doet ze niet, maar ze sluipt al maanden rond zoals in het leger maar ze kan wel erg snel zo. Ze begint zichzelf op te trekken in haar box en staat dan al eventjes recht als ik ze help maar verder is ze nog steeds beetje lui
Wel kan ze al een paar maanden "mama" zeggen met verschillende intonaties (lief, boos, vragend, ...) en sinds gisteren zegt ze ook echt duidelijk "papa" ipv dada, tata.