Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Set_Elkol schreef:Oh dat er naar vragen hoeft voor mij echt niet!
Hier is gister ons dochtertje geboren via een geplande keizersnedeze is prachtig, mooi koppie donker haar, de naam zet ik liever niet online. Vanmiddag komt ons zoontje op bezoek. Ik voel me goed, ben al uit bed en ga zo voor het eerst douchen. Borstvoeding gaat maar moeizaam, ze lijkt sowieso een strak lipbandje te hebben en waarschijnlijk ook tongriem. Ze wil wel heel graag dus ben hoopvol dat we er wel komen. Tongriemkliniek hebben we al gecontacteerd.
Hier is gister ons dochtertje geboren via een geplande keizersnedeze is prachtig, mooi koppie donker haar, de naam zet ik liever niet online. Vanmiddag komt ons zoontje op bezoek. Ik voel me goed, ben al uit bed en ga zo voor het eerst douchen. Borstvoeding gaat maar moeizaam, ze lijkt sowieso een strak lipbandje te hebben en waarschijnlijk ook tongriem. Ze wil wel heel graag dus ben hoopvol dat we er wel komen. Tongriemkliniek hebben we al gecontacteerd.
Yesterday schreef:@Set_elkol, van harte gefeliciteerd!! Wat fijn dat je al uit bed geweest bent en jij je goed voelt! Hopelijk kunnen jullie snel terecht voor het tongriempje!
Hoe vond je zoontje de kennismaking met zijn zusje vanmiddag?
Doubtless, wat zie je er goed uit! Best een heel bescheiden buikje voor de termijn! En leuk dat iedereen zo met jullie mee leeft!
Hier vandaag de laatste dag kraamzorg gehad en voor het eerst buiten geweest met de kleine man. Frisse lucht is het fijnste wat er is na een week boven leven
Ook hier de naam liever niet online.
Set_Elkol schreef:Maartje we kunnen razendsnel terecht, dinsdagochtend. Dan is ze een week oud. En kunnen meten voor behandeling ipv eerst nog evaluatie. Heel erg fijn! Ik kolf nu alle voedingen maar blijf wel aanleggen. Helaas ervaring mee want de eerste 9 maanden fulltime gekolfd, dat ga ik nu niet meer doen dus ben benieuwd hoe het gaat lopen! Anders even mijn opties afwegen. Ik ben heel blij dat ze nu wel eerst alle voedingen deze eerste week moedermelk/ colostrum kan krijgen. En dan na de kliniek verder zien!