Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 08:51

Breekt even in, maar je kunt ook het beste testen met de tweede urine van de dag. Dus eerst plassen, niet/niet teveel drinken en dan de volgende keer plassen pas testen.
Ik duim voor je meid!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 09:17

Duc_je schreef:
Breekt even in, maar je kunt ook het beste testen met de tweede urine van de dag. Dus eerst plassen, niet/niet teveel drinken en dan de volgende keer plassen pas testen.
Ik duim voor je meid!

Is dat niet zo met ovulatietesten?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 09:31

Bhodi schreef:
Duc_je schreef:
Ik duim voor je meid!

Is dat niet zo met ovulatietesten?

Dit dacht ik ook.. ochtend urine is juist sterker voor betere zwangerschapstest

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 09:39

Nee geldt ook voor zwangerschapstesten. In de eerste urine zitten meer afvalstoffen.
Op het forum van zwangerschapspagina kun je er wel meer over vinden

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 09:44

Duc_je schreef:
Nee geldt ook voor zwangerschapstesten. In de eerste urine zitten meer afvalstoffen.
Op het forum van zwangerschapspagina kun je er wel meer over vinden

Dat zal allemaal best, maar ik volg liever de bijsluiter van de testen :) als ik zwanger ben, lopen de testen vanzelf wel op :j

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 09:44

breekt ook even in
Ik had 4 dagen voor mijn ongesteldheid ook een super licht streepje met een early. 3 dagen na mijn nod weer getest met een gewone en ook weer een super licht streepje. Toch ben ik nu 30 weken zwanger ;)
Zelf verder niet getest, omdat ik dacht we zien het wel of het wel of niet goed gaat.

Anoniem

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:38

Bhodi:die testen lopen wel verder op, ik zou gewoon na 2 dagen (of na je NOD) weer testen. Hoeveel een test knalt zegt niks over hoe goed je zwangerschap is. De mijn knalde gigantisch na mijn NOD en toch werd het een miskraam met 5.5 weken.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:46

Bedankt voor jullie lieve woorden! We wachten rustig af :)

Helaas vannacht ziek geworden, koorts, hoesten, keelpijn en heel lamlendig… hopelijk kan dat geen kwaad. Vanmiddag een sollicitatiegesprek dus dat is vreselijk… maar goed, het is intern dus m’n collega’s kennen me. Ik denk dat ik gewoon maar eerlijk vertel dat ik ziek ben, maar toch graag naar het gesprek wilde komen. Het duurt ook maar een halfuur.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:59

Bhodi schreef:

Helaas vannacht ziek geworden, koorts, hoesten, keelpijn en heel lamlendig… hopelijk kan dat geen kwaad. Vanmiddag een sollicitatiegesprek dus dat is vreselijk… maar goed, het is intern dus m’n collega’s kennen me. Ik denk dat ik gewoon maar eerlijk vertel dat ik ziek ben, maar toch graag naar het gesprek wilde komen. Het duurt ook maar een halfuur.

He bah wat balen.
Koorts zou kwaad kunnen, dus even in de gaten houden dat die niet hoger wordt dan 38,5. Anders even aan de paracetamol.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:03

Bhodi schreef:
Het gaat hier ineens snel! Ik heb helaas geen verstand van de vitamines. Ik slik foliumzuur van Davitamon met vitamine D.

Vanochtend weer getest en de test ziet er nagenoeg hetzelfde uit als gisteren. Ik weet niet hoe snel een test oploopt, maar lijkt me dat ie over een paar dagen wel duidelijker moet zijn := [ [url=m/miwXlI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Elke 2 a 3 dagen moet t hcg verdubbelen.
Dus eigenlijk heeft elke dag testen niet zo veel zin

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:05

Bhodi schreef:

Beterschap en succes!

Hier ziek naar huis gegaan van m'n werk

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:13

Wat fijn bodhi ik gun het je zo!

Ik slik zelf vitamine D bij op aanraden van de gyn dus dat blijf ik braaf doen. 2 januari komt steeds dichterbij en begin steeds nerveuzer te worden. Op mijn nieuwe werk reageerde ze heel fijn op dat ik het isci traject in ga dus daar maak ik mij geen zorgen meer over.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:15

Fijn Lau als nieuw werk toch mee werkt en niet zo rot er over doen.

Ik had sollicitatie gesprek om 10 uur maar niets gehoord. Beetje jammer weer

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:16

Ja was er wel heel blij mee was een beetje bang. Maar ze zei kan je werken? Ik zo ja dus toen zei ze dan is er geen probleem toch de dagen schuiven we wel mee.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:18

LinsxDot schreef:
Fijn Lau als nieuw werk toch mee werkt en niet zo rot er over doen.

Ik had sollicitatie gesprek om 10 uur maar niets gehoord. Beetje jammer weer

Hoe bedoel je dat je niks gehoord hebt? Wat gek zeg…

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:19

Taartje dankjewel! Ik heb net 2 paracetamol genomen en wil vlak voor m’n sollicitatiegesprek ook nog even 2 nemen en dan zie ik het wel weer. Ik heb helaas geen thermometer dus ik weet niet precies hoe hoog m’n koorts is.

Anne ik zal vooral eens even geduld hebben :=

Lau ik gun het jullie zo!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:21

Bhodi schreef:
Taartje dankjewel! Ik heb net 2 paracetamol genomen en wil vlak voor m’n sollicitatiegesprek ook nog even 2 nemen en dan zie ik het wel weer. Ik heb helaas geen thermometer dus ik weet niet precies hoe hoog m’n koorts is.

Anne ik zal vooral eens even geduld hebben :=

Lau ik gun het jullie zo!!

Ik dacht Ooh ik heb er wel een kan ik wel even komen brengen. Maar je woont in Groningen laat maar :')

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:23

Ik zou een video bel gesprek krijgen om 10 uur en er is gewoon niet gebeld. Het is dat ik baan nodig heb en nu er achter aan moet mailen van goh vergeten? Maar als bedrijven dit al doen vind ik dat al een afkeur en kijk ik liever verder

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:24

LinsxDot schreef:
Ik zou een video bel gesprek krijgen om 10 uur en er is gewoon niet gebeld. Het is dat ik baan nodig heb en nu er achter aan moet mailen van goh vergeten? Maar als bedrijven dit al doen vind ik dat al een afkeur en kijk ik liever verder

Ooh bah wat slecht daar zou ik echt geen zin meer in hebben…

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:26

Lau haha ik zal zo eens gluren waar jij woont

LinsxDot oh wat belachelijk zeg! Ik snap je dat je daarvan baalt. Hoe graag je misschien je middelvinger naar ze wil opsteken, balen dat je ze dan nodig bent…

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:31

Ik dacht dat ze mensen zo graag nodig hadden. De eerste mailde en belde snel terug. Nu is er vervanger en wacht al 2 weken op antwoord.
Deze belt helemaal niet gaat lekker wel zo!
En dan zeggen zo geïnteresseerd nou ik zie het idd

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:53

Oke wow wow wow dit gaat snel we mogen donderdag al naar het ziekenhuis voor medicatie en uitleg

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:38

Getver linsxdot, ik zou er ook helemaal klaar mee zijn, maar omdat je de baan echt nodig hebt is dat ook weer zoiets..

Bhodi even een thermometer halen dus, Zeker tijdens een zwangerschap handig om te hebben.
Kreeg dat koortsadvies toen ik corona had tijdens mn zwangerschap dus dat zit nog goed tussen mn oren geknoopt.
Paracetamol kan gelukkig geen kwaad.

Spannend lau! Dat gaat hard! Ik weet helemaal niks van icsi dus ik ben wel benieuwd naar wat je allemaal meemaakt en hoe jij dat ervaart.

Op werk ook zieken dus druk dagje vandaag, heb even 27 patienten in 3,5 uur geprikt.
Nu mn kerstpakket ophalen!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:01

Ja als jullie het leuk vinden kan ik hier af en toe wel wat posten?

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 14:43

Lau schreef:
Oke wow wow wow dit gaat snel we mogen donderdag al naar het ziekenhuis voor medicatie en uitleg

O wat spannend!

Weet je welke medicatie je krijgt?