Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhodi schreef:Duc_je schreef:Breekt even in, maar je kunt ook het beste testen met de tweede urine van de dag. Dus eerst plassen, niet/niet teveel drinken en dan de volgende keer plassen pas testen.
Ik duim voor je meid!
Is dat niet zo met ovulatietesten?
Bhodi schreef:Bedankt voor jullie lieve woorden! We wachten rustig af![]()
Helaas vannacht ziek geworden, koorts, hoesten, keelpijn en heel lamlendig… hopelijk kan dat geen kwaad. Vanmiddag een sollicitatiegesprek dus dat is vreselijk… maar goed, het is intern dus m’n collega’s kennen me. Ik denk dat ik gewoon maar eerlijk vertel dat ik ziek ben, maar toch graag naar het gesprek wilde komen. Het duurt ook maar een halfuur.
Bhodi schreef:Het gaat hier ineens snel! Ik heb helaas geen verstand van de vitamines. Ik slik foliumzuur van Davitamon met vitamine D.
Vanochtend weer getest en de test ziet er nagenoeg hetzelfde uit als gisteren. Ik weet niet hoe snel een test oploopt, maar lijkt me dat ie over een paar dagen wel duidelijker moet zijn[ [url=m/miwXlI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bhodi schreef:Bedankt voor jullie lieve woorden! We wachten rustig af![]()
Helaas vannacht ziek geworden, koorts, hoesten, keelpijn en heel lamlendig… hopelijk kan dat geen kwaad. Vanmiddag een sollicitatiegesprek dus dat is vreselijk… maar goed, het is intern dus m’n collega’s kennen me. Ik denk dat ik gewoon maar eerlijk vertel dat ik ziek ben, maar toch graag naar het gesprek wilde komen. Het duurt ook maar een halfuur.
Bhodi schreef:Taartje dankjewel! Ik heb net 2 paracetamol genomen en wil vlak voor m’n sollicitatiegesprek ook nog even 2 nemen en dan zie ik het wel weer. Ik heb helaas geen thermometer dus ik weet niet precies hoe hoog m’n koorts is.
Anne ik zal vooral eens even geduld hebben![]()
Lau ik gun het jullie zo!!
LinsxDot schreef:Ik zou een video bel gesprek krijgen om 10 uur en er is gewoon niet gebeld. Het is dat ik baan nodig heb en nu er achter aan moet mailen van goh vergeten? Maar als bedrijven dit al doen vind ik dat al een afkeur en kijk ik liever verder