Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Dat ligt dan echt aan je opa en oma. Die hebben de brief zeker afgewacht of zijn gaan bellen? Mijn vader van bijna 80 is een paar weken geleden al ingeënt. Maar hij heeft direct de afspraak online gemaakt toen hij het hoorde.
Fitzroy schreef:Tja, de samenleving is nu eenmaal digitaal tegenwoordig. Daar ontkom je niet aan, ook niet als senior. En zolang een tante met 93 jaar nog op FB zit, denk ik: als zij het kan, dan iedereen.
brudoe schreef:Kun je de booster ook halen als je geen sms/brief hebt? Mijn man heeft een afspraak kunnen maken op geboortejaar, maar nog geen brief of sms binnen. Hij is woensdag aan de beurt..
ikkeniet schreef:Ik ben vrijdagmiddag geprikt en gisteren doodmoe en voelde me geradbraakt, vandaag fit en vrolijk opgestaan.
Alleen als ik mijn arm aanraak voel ik deze nog en beetje.
Karin schreef:ikkeniet schreef:Ik ben vrijdagmiddag geprikt en gisteren doodmoe en voelde me geradbraakt, vandaag fit en vrolijk opgestaan.
Alleen als ik mijn arm aanraak voel ik deze nog en beetje.
Ik heb hetzelfde. Ik denk dat het verschil toch zat in Moderna vs. Pfizer. Met Pfizer dus alleen een zere arm, met Moderna een flink katerig gevoel erbij.
Na een nacht (en een zondagmiddag) goed slapen is dat katerige gevoel nu iig weg. Ik moet alleen niet mijn bovenarm tegen een deur stoten zoals ik net deedwant daar wordt die arm niet beter van
DuoPenotti schreef:Cer schreef:“Zorg dan dat iemand t voor je doet”…
Hm
Wat bedoel je met Hm?
Melia schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er mensen zijn met klachten n.a.v. de booster.. ik zie er eerlijk gezegd wel tegenop, vorige keren ook behoorlijk last gehad van mijn arm. Mag over 1.5 week.