Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Die spanning voelen de meesten wel maar op het moment dat hij erin zit valt dat wel weg, je kunt hem er toch niet meer uithalen.
Dorus schreef:Bij ons op de camping vertelde iemand dat ze in de kerk gevaccineerd was. De mensen werden om en om in de kerkbanken gezet op afstand van elkaar. De vaccineerden liep door de lege bank erachter en prikte zo iedereen een voor een. Je moest dan een kwartier op die plek blijven zitten en tegen dat de vaccineerde alle rijen had afgewerkt was de eerste rij weer vervangen met de volgende vaccinatie kandidaten. Ik vond het wel een hele bijzondere manier van doen.
loesjeislief schreef:Mijn zoon van 21 moet zo zijn eerste halen. Hij zit nu heel erg te twijfelen of hij hem wel wilt. Hij werkt thuis, gaat niet uit. Dus eigenlijk verandert er niet zo veel voor hem.
luxx schreef:loesjeislief schreef:Mijn zoon van 21 moet zo zijn eerste halen. Hij zit nu heel erg te twijfelen of hij hem wel wilt. Hij werkt thuis, gaat niet uit. Dus eigenlijk verandert er niet zo veel voor hem.
'Moet'? Je maakt toch zelf een afspraak of zie ik dat verkeerd? Krijg je gewoon van overheidswege een afspraak toe gestuurd en moet de daar dan heen?