lenaa_tje schreef:Maar iemand die een allergie heeft of iets anders kent zijn klachten en moet echt wel in staat zijn, zijn klachten te herkennen en ook vooral welk effect medicatie op klachten heeft.
Oh wow, waar leer je dat? Ik ben al jaren allergisch maar ik snap er meestal niks van.
secricible schreef:Heb je de onderzoeken überhaupt bekeken shadow? Of gewoon even google scholar losgelaten op histamine en covid? Want ze zijn niet echt toepasbaar op je “theorie”.
Nee, gewoon google. Ik heb de onderzoeken zijdelings bekeken, omdat mijn punt niet was dat er iets is, ik stelde alleen maar dat je niet als hard feit zonder onderbouwing kunt stellen dat allergietabletjes voldoende zijn om covid te kunnen uitsluiten. En dat is geen extreme uitspraak.
Daarop reageer je dat niemand zulk onderzoek zou doen, omdat dat dom zou zijn. Ik vis een paar willekeurige onderzoeken op van wetenschappers die zich blijkbaar toch wel vragen stelden. Volgens mijn zijdelingse lezing leverden die onderzoeken vooralsnog niets op - en dat mag, want ook dat is wetenschap.
Maar het is zo raar om te doen alsof het hele onderzoek op voorhand al niet nodig is, omdat we alle antwoorden rondom corona en het menselijk immuunsysteem al kennen.
Citaat:
Maar ik was weer even vergeten hoe zinloos discussies met jou zijn, dus ik ga er verder ook niet meer op in.
Goeie. Maar wist je dat het voor mij makkelijker is om niet in zinloze discussies te raken als mensen eerst lezen wat mijn daadwerkelijke standpunt is? En niet iets wat me van buitenaf wordt toegedicht?