Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mondy schreef:Potdikke amber wat een klap heb je gemaakt zeg. Je hebt ook speciale litteken crème die je kan smeren. Helpt ook vaak erg goed. Zou me niet teveel druk maken om het kleurverschil nu. De rest van je huid heeft behoorlijk wat zo'n ed gezien natuurlijk dus de nieuwe huid kan die kleur sowieso nog niet hebben.
Lalidan schreef:Jeetje, Amber..... Dat zijn wel echt akelige plekken....
Qua kleurverschil: zorg vooral dat je uit de zon blijft tot het echt helemaal genezen is. Dan trekt het meestal weer helemaal weg, maar dat gaat wel echt lang duren.
Roihi schreef:Jeetje Amber, dat is idd een flinke smakkert geweest.
Hopelijk geneest het goed...
Wou ik aankomen met mijn arm waar ik heel kort maar venijnig brandnetels tegen gekregen had![]()
Heeft de hele avond, ja, gebrand he
Nientsje schreef:Jemig dat ongeluk...heel veel sterkte met het verdere genezen
Gisteren verliefd geworden in het asiel... Okee beestje mee... alleen in het spelen een slagaderlijke bloeding () overgehouden. Want op hoge snelheid lekker pas remmen als je over mama heenvliegt.
Gelukkig maakt dit heel veel goed
De "boosdoener" knuffelt de auwie weg
[ Afbeelding ]
Roihi schreef:Ok, hier komt ie dan.
[ Afbeelding ]
Marcella,
Ik wist dat er een plantje was dat daarbij kon helpen maar wist niet meer welke.
Weegbree dus, ga ik opzoeken hoe dat er uit ziet...
tirzasarah10 schreef:Jeetje amber![]()
Mijn moeder heeft ooit het bilkoord van de deken net boven der oog afgeschoten gekregen. Gevolg was een beste winkelhaak terwijl ze net 2 jaar daarvoor smak geld voor een ooglidcorrectie neer had gelegen. Op de eerste hulp hadden ze het echt verpest waardoor ze daarna een correctie nodig had, toen kreeg ze van de plastisch chirurg een zalfje met siliconen? Waardoor je echt nauwelijks litteken van krijg, andere voordeel het werkte ook perfect bij rimpels haha. Was klein tubbetje en je ziet er bij haar echt niks meer van. Misschien dus contact opnemen met een (plastisch)chirurg via de huisarts? Die artsen weten toch net even meer van littekens waardoor het net dat kleine beetje extra kan genezen. Je gezicht is toch wel echt heel naar met littekens.. heel veel sterkte!
Xyris schreef:Heb een paar kilo tomaatjes (cherry en saus), ik houd niet van tomaten en niet van ketchup, iemand tips? XD.
Ik zit wel in de saus-hoek te denken. Ik kan fermenteren en drogen en ben weg van pepers en knoflook.
Iemand die voelt wat ik voel en de oplossing voor mij heeft?![]()