Love_Rosie schreef:Herkent iemand ook dat de lucht die je inademt wat scherp voelt? Alsof je hele koude vrieslucht inademt
Ja herken ik zeker. Heb het anderhalve week gevoelt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_Rosie schreef:Napie schreef:Maar je bent dus recent negatief getest?
2 week terug
Waar ik me trouwens over verbaas is dat mensen de dag na uitslag alweer naar buiten mogen. Dit zal te maken hebben met dat ze geen klachten meer hebben, maar dan nog. Waarom ga je dan testen. Bron & contactonderzoek loopt zo toch ook verschrikkelijk achter de feiten aan.
Love_Rosie schreef:Napie schreef:Maar je bent dus recent negatief getest?
2 week terug
Waar ik me trouwens over verbaas is dat mensen de dag na uitslag alweer naar buiten mogen. Dit zal te maken hebben met dat ze geen klachten meer hebben, maar dan nog. Waarom ga je dan testen. Bron & contactonderzoek loopt zo toch ook verschrikkelijk achter de feiten aan.
Sure_lee schreef:Ik vind dat niet verstandig. Want met een verkoudheid kun je ook anderen aansteken. Die krijgen dus vervolgens klachten en worden ook getest.
Blijf gewoon thuis bij klachten.
Sure_lee schreef:Ik weet dat het mag. Maar ik vind het niet verstandig. Zeker niet als je ook vanuit huis je werk kan doen.
Sure_lee schreef:Ik weet dat het mag. Maar ik vind het niet verstandig. Zeker niet als je ook vanuit huis je werk kan doen.
Love_Rosie schreef:Ja wel dus. Als je geen klachten meer hebt mag je meteen weer aan het werk, dus al is dat de dag na de uitslag dan kan dat. Verbaasde ik me ook over
Jessica_K schreef:Aangezien hier inmiddels heel wat ervaringsdeskundigen zitten...
Ik heb al een dag of 4 een kriebel in mijn keel. Ik hoest niet, maar wel af en toe een kuchje vanwege de kriebel. Verder niet verkouden of ziekjes, niet vermoeid, geen verlies van reuk en smaak... Zouden jullie je laten testen als je mij was?
Jessica_K schreef:Aangezien hier inmiddels heel wat ervaringsdeskundigen zitten...
Ik heb al een dag of 4 een kriebel in mijn keel. Ik hoest niet, maar wel af en toe een kuchje vanwege de kriebel. Verder niet verkouden of ziekjes, niet vermoeid, geen verlies van reuk en smaak... Zouden jullie je laten testen als je mij was?
Matheno schreef:Love_Rosie schreef:Herkent iemand ook dat de lucht die je inademt wat scherp voelt? Alsof je hele koude vrieslucht inademt
Ja, dat heb ik wel vaak.
Vind het verder niet vervelend ofzo, heb dan gewoon te weinig gedronken, of bijvoorbeeld druk gehad/verkeerd geademd.