Lis_Ol schreef:Jip: En wat goed gewichtsverlies! Al zal het bij jou ook te maken hebben qua gewicht met spier opbouw lijkt me
Deze snap ik niet helemaal?
Wat vervelend dat je je zo versleten voelt.. Ik snap wel dat je dan gaat eten. Lastig is dat. Wel een net lijstje vandaag!
@Twilight: Ik vind het niet zo frustrerend om niet af te vallen gelukkig, vind het belangrijker dat ik strak in mijn lichaam zit en me fit, energiek en sterk voel! Wat is een piramide workout?
@Dilan: Ja, naar mijn mening is keto gezond, maar niet voor iedereen ideaal en/of leuk. Je geeft je lichaam niet weinig brandstof, maar andere brandstof. Wij zijn er naar mijn mening niet voor gemaakt om zo veel koolhydraten te eten/verwerken als we doen. Het is in dat opzicht juist een heel logisch dieet.
@Janine: Ik vind 117 gram eiwitten best wel veel, vooral als je weinig sport. Ik heb gehoord dat je niet te hoog moet zitten qua eiwitten omdat je lichaam dan snel kan overgaan tot eiwitverbranding, wat niet goed is. Maar je bent ook wat zwaarder en langer dus ik vind het lastig om daar veel over te zeggen verder.
Ik zou als ik jou was kijken of je nog iets lager kan uitkomen qua koolhydraten, inderdaad die ketostrips kopen en verder geduld hebben en keer op keer de juiste targets halen qua voeding. Consistentie is key.
En qua activiteit zou dagelijks wandelen goed zijn, maar dat kost wel tijd.