Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Puppetje schreef:Ik heb mijn borsten in 2017 laten doen in het Jan van Goyen in Amsterdam.
Het borstenforum heb ik ook helemaal doorgespit en veel aan gehad.
Ik heb mijn 1e borstvergroting gehad op mijn 21e in het militair hospitaal in Utrecht en een wissel op mijn 43e in 2017 inhetJanvanGoyendus.
De eerste protheses hebben dus best lang gezeten.
Fitzroy schreef:Ik zou wel een borstlift en verkleining willen. Maar het is best een forse operatie en prijzig ook.
Fitzroy schreef:Ik vroeg me nog wel wat af. Ik ga de spier van mijn mondhoeken laten inspuiten. Nu is mijn vraag: stel dat het me niet bevalt, gaat je mondhoek daarna nog erger hangen?
Suzanne F. schreef:Trekt het helemaal niet meer weg Urielle? Ik heb weleens een puistje gehad op de prikplek maar dat is geen geen bultje gebleven. Ik zou het volgende keer eens bij de arts aangeven.
Ik heb vandaag 0,5 Russian in mijn lippen laten zetten. Vorig jaar mei zijn mijn lippen gedaan en in principe zat alles nog goed, alleen de vorm is nu iets bijgewerkt. En dus alleen in de randen zodat ze niet meer naar voren komen.
Fitzroy schreef:Ik zit eens te kijken op de site, maar Faceland is echt vele malen goedkoper dan Ivy Clinics voor fillers en Botox. Wat is het verschil tussen een behandelaar en een premium behandelaar? En hoe weet je welk merk filler je nodig hebt?
Earth schreef:Als je naar de reviews kijkt, verschilt het wel per Faceland kliniek. Sommige zijn ze echt heel ontevreden over.