[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:27

Ik zit in de help wat moet ik ermee fase nu qua uitgroeien. Dus ik ga zaterdag waarschijnlijk even naar de kapper, maar als iemand nog ideeën heeft voor iets wat niet heel veel korter heeft of qua gave kleuren. De slag voorkomt een groot deel van het in mijn ogen hangen, maar dat komt nu wel degelijk.
Afbeelding
Afbeelding

Dit doet het als het waait :')
Afbeelding

Ik denk dat ik alles sowieso wat meer op 1 lengte wil hebben zodat het beter kan groeien.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 10-10-18 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:01

Zoals beloofd! De voor en na
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het is momenteel wel erg donker maar dat trekt wel weer bij :D en ik heb een paar plekjes overgeslagen dus hier en daar zie je nog een blond plukje haha :=

Dreamy

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:11

Staat je goed :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 21:16

Wauw staat je goed die kleur zeg!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 22:58

ElineS schreef:
Dag dag haren. Een paar mooie vlechten voor Haarwensen

[ [url=m/6JuWao.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/e6bhbv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uaeA5F.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Py8gIu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/azOJYf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gXANw3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat je goed!!
Ik zit met dezelfde stap, zeer lang naar korter.. en ik moet zeggen dat als het bij mij ook zo leuk staat de stap wel makkelijker maakt. Ik durf niet zo goed. Zeer stijl haar.

Wil je ook nog een niet gestijlde foto plaatsen? Want je hebt van nature geen slag toch?

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 23:09

Maureen_M schreef:
Zoals beloofd! De voor en na
[ [url=m/l7XqDi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RsEVF9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VZy7fg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is momenteel wel erg donker maar dat trekt wel weer bij :D en ik heb een paar plekjes overgeslagen dus hier en daar zie je nog een blond plukje haha :=

Super leuk! :D
Kleur complimenteert je gezicht enorm.

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 11:04

Ik heb toch maar voor donker bruin gekozen onderkant pakte niet zo goed niet gek met dat blond, ik denk toch dat ik volgend jaar weer blond ga staat me iets beter voor mijn gevoel, maar oh wat is het slecht voor je haar... :')

Nu nog een keer langs de kapper...

Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 12:40

Hannanas schreef:
ElineS schreef:
Dag dag haren. Een paar mooie vlechten voor Haarwensen

[ [url=m/6JuWao.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/e6bhbv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uaeA5F.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Py8gIu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/azOJYf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gXANw3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat je goed!!
Ik zit met dezelfde stap, zeer lang naar korter.. en ik moet zeggen dat als het bij mij ook zo leuk staat de stap wel makkelijker maakt. Ik durf niet zo goed. Zeer stijl haar.

Wil je ook nog een niet gestijlde foto plaatsen? Want je hebt van nature geen slag toch?

Ik heb slag, maar omdat het haar zo lang was trok het de slag eruit en ik fohnde het ook stijl droog. Dit is mijn korte haar onder de douche vandaan en lucht gedroogd zonder product of iets erin. Negeer mijn gezicht etc. Ik ben ziek thuis. Normaal föhn ik het nu na het douchen en stijl ik het zodat er wat slag in zit. Nu omdat ik ziek ben niks aan gedaan. Maar het is dus niet volledig stijl.

Afbeelding

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 16:29

Thnx! Toch slag, dat van mij is zo recht als wat.
Lekker makkelijk denk ik ook, al zal het nu erg raar aanvoelen met borstelen? :+

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 16:29

Beterschap!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 11:34

Ik kom even bij jullie binnenvallen met een vraag!

Ik gebruikte zelf altijd de Casting Gloss Sunkiss Jelly van L’Oreal om mijn haar wat lichter van kleur te maken (is al blond, maar een beetje asblond en in de winter neigt het zelfs naar donkerblond). Dat werkte altijd goed! Om de paar dagen een bulp van die Jelly erin, föhnen en direct resultaat!

Maar de Jelly is uit productie. Helemaal weg. Ik zou hem eventueel nog kunnen bestellen op een buitenlandse site (met hoge verzendkosten), maar dat zal op den duur vast ook verdwijnen.

Hebben jullie misschien tips voor een goed alternatief? Dus niet specifiek haarverf, liever niet zelfs.. maar wel iets wat op een simpele manier mijn blonde haar een paar tinten blonder kan maken...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 11:58

Wauw Eline dat kortere staat je echt heel goed! <3

Pepperrr, bij welke winkel haal jij de directions?
En heb je een resultaat-foto? :D

Fennadev ik ben benieuwd wat de kapper voor je heeft kunnen doen, het is inderdaad wel echt net een rot-lengte als je het uit wilt laten groeien..

Maureen, ik vond dat blonde je ook heel mooi staan, persoonlijk vind ik dit donkere wat hard. Ik ben benieuwd hoe de kleur wat meer ''uitgewassen'' is, denk dat hij dan wel heel mooi en natuurlijk staat :)

Donna ik vind je foto lastig te beoordelen met dat filter haha :+

Anne., zelf gebruikte ik de zilvershampoo van Ami kappers, zilver conditioner van Loreal prof. line, en producten van Maria Nila om mijn haar zo licht/ assig als mogelijk te houden.

Zelf ben ik ook weer naar de kapper geweest, ik heb woensdag een bruiloft om te fotograferen en dan kan ik natuurlijk niet met een dooie bos stro rondlopen. Er was echt niks meer mee te beginnen, leek echt nergens meer op :+
Volgens mij is inmiddels al mijn geblondeerde haar er wel zo'n beetje uitgegroeid/ uitgeknipt. Daarmee is ook het licht-roze weg, maar het voelt wel een stuk gezonder weer! Ik heb nu zelfs een soort van slag/ krul er in zitten zonder dat het geföhnd of gestyled is :oo
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 12:12

Shanna nog niks, want we waren allebei iets te druk om iets in te plannen. Dus als iemand enig idee heeft, ook qua wat als kleuring past. Wat staat jouw haar gaaf zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 12:22

Thanks! Het ziet er weer een stuk gezonder uit nu, zekers als je het vergelijkt met mn vorige foto's :+

Is dit al mogelijk met jou haar? Kan je je pony/ lok al een beetje op deze manier stylen? Ik denk dat een andere manier van dragen al veel verschil kan maken bij jou, zonder dat er echt wat aan de lengte hoeft te gebeuren. :j
Uiteraard is jou lok wel wat korter dan deze, maar op de manier van dragen zou dat niet gek veel verschil maken gok ik zo..
Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 12:53

Ik wil dus alles wat meer op 1 lengte juist zodat het mooi gelijkmatig gaat groeien ipv zoals het nu zit. Het is daar denk ik wel echt nog te kort voor vooral vooraan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 13:11

Ik zou zeggen probeer het eens, dus zonder naar de kapper te gaan gewoon thuis dit model er in kneden en föhnen kijken hoe dat draagt, dan kan je de kapper wellicht nog wel even uitstellen tot het wat meer lengte heeft en heb je niet zo'n zware lok in je gezicht hangen! :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 15:45

Misschien kan je het voorste gedeelte wat laten uitdunnen, zodat het niet zo zwaar in je gezicht valt?
Alles op één lengte lijkt me eerlijk gezegd moeilijk op de lengte waar je nu op zit, want met zo'n kort haar heb je eenmaal verschillende lengtes (kort achteraan, langer vooraan). Ik denk dat dit helaas gewoon een ongemakkelijke fase is waar je doorheen moet om het te laten bijgroeien...

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 15:54

Shanna, Ik haal Directions bij een kappersgroothandel in de buurt :D

Hier het resultaat.
Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 15:56

Yasmine en mijn lok zelf is ook gelaagd qua lengtes, dat helpt ook niet echt. Opzij hangen doe ik sowieso al, als ik er iets insmeer dan moet ik elke avond douchen ben ik bang.

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 16:52

@Fenna toen ik mijn haar van ongeveer die lengte liet uitgroeien had ik ook mn hele voorhoofd zo volhangen met haar haha. Maar mijn kapper heeft elke bezoek (elke paar maanden ongeveer, durfde niet te vaak ivm teveel afknippen enzo :’) ) mijn lok iets schuiner geknipt zegmaar. Zodat er steeds een groter stukje van mijn voorhoofd onbedekt was met haar. Dit hebben we gedaan tot het inmiddels helemaal bij mijn gewone haar gegroeid is en geen pony/lok meer is. Zo is mijn lok op een natuurlijke manier bijgegroeid :)

lotteenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 12:41

Goedemiddag iedereen :)

Ik kom even binnen vallen met een vraagje, mijn zusje (11 jaar) vind het heel erg leuk om met haar haar te spelen (met markers plukken te "verven"). Ik zou haar graag voor haar verjaardag uitwasbare verf willen geven alleen ik twijfel enorm tussen direct uitwasbare of de gene die een paar wasbeurten blijft zitten?. Hebben jullie er toevallig ervaring mee? Welk merk zou ik het best kunnen kiezen?

Groetjes,
Lotte

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 12:48

Ik zou denk ik voor direct uitwasbare verf gaan! Die verf die een paar wasbeurten blijft zitten wil vaak hardnekkiger zijn dan verwacht. Zo had een vriendin van mij ook een keer een gedeelte van haar haar turquoise geverfd voor carnaval en dat zou maar 3 wasbeurten moeten blijven zitten, maar daar heeft ze toch mooi een jaar mee rondgelopen tot ze het er toch maar uitknipte :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 12:51

Sommige van de ''paar wasbeurten'' verven zijn behoorlijk hardnekkig. De meesten zie je alleen goed op wit-blond haar. Donkerblond wordt al een heel stuk lastiger, en ik ken een meisje die na een half jaar nog met paarse plukken rond liep wat nog steeds niet uitgewassen was. Mijn dochtertje heb ik wel eens blauw gemaakt, was er bij haar zo uit, roze heeft echt maanden gezeten. Dus als het voor de leuk is zou ik het bij direct uitwasbare verf houden, tenzij ze het niet erg vind om voor langere tijd met een kleurtje rond te lopen wat aan het einde vooral bij plukken blijft zitten :)

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 13:02

Ik zou ook gaan voor de uitwasbare verf misschien de colarista's van loreal?

Ik gebruikte altijd la riche directions op donker blond haar voor een paar wasbeurten, bij mij was het er idd snel uit, iemand anders gebruikte hetzelfde potje toenvallig ook turquoise en daf bleef weken zitten tot ze het eruit blondeerde....
Maarja bij mij blijft zelfs permanente haarverf niet plakken dus ligt denk bij iedereen verschillend :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 13:11

Je hebt toch een soort wasco waarmee je je haar kunt kleuren en direct verdwijnt als je het wast? Dat was een paar jaar geleden nog wel in bij mij op school.