[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:24

Cinnepin schreef:
Velvetblack, zijn dat je eigen wimpers, zo lang? Mooi!
Je lipstick vind ik overigens niet mooi. Maar ik houd persoonlijk ook niet van de wat extremere kleuren op de lippen.

Nee maar jij houdt nergens van, tenzij het bij jezelf is dan is het wel weer oké :)

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:28

Beide mooi zeg Elke en Shiz!!
Wilde dat ik zoveel lef had dat te dragen..

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:29

Snap je punt wel hoor ;) maar ik vond haar opmerking niet echt storend ofzo omdat de toon (naar mijn idee) niet gemeen was. Snap dat elke niks aan zo'n opmerking heeft maar dan Less je daar toch gewoon overheen. Dus vond jouw opmerking ietwat 'hard' (niet helemaal goede woord) vandaar mijn reactie. Maar het was niet de bedoeling om een discussie te starten hoor hihi

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:29

Thanks meiden <3 ook leuk om zoveel bekende namen te zien!!

Elke: tof het groene!! moet trouwens zeggen dat ik je lippen nu erg mooie grote en vorm vind hebben!!

@shizzle: gewaagd!! stoer dat je in public durfde te dragen! maar met jouw lach erbij kan je er ook alleen maar positief op reageren hihi!!!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:31

velvetblack schreef:
Cinnepin schreef:
Je lipstick vind ik overigens niet mooi. Maar ik houd persoonlijk ook niet van de wat extremere kleuren op de lippen.

Ik mocht willen dat mijn eigen wimpers zo waren :')
Als ik make up draag, draag ik daar altijd nepwimpers bij.

Ik zie make up als iets zonder grenzen. Creatief kunnen uiten. Ik vind felle kleuren dus juist echt vet. Niet binnen de brave lijntjes.

Ok :) dan moet je het ook lekker doen :)
Maar die wimpers vind ik echt mooi

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:32

_Friemel schreef:
Cinnepin schreef:

Nee maar jij houdt nergens van, tenzij het bij jezelf is dan is het wel weer oké :)

dit slaat nergens op en is ook niet waar. Jammer dat je zo'n opmerking moet maken terwijl ik gezellig meeklets en er niks aan de hand is

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:43

Ieder zijn mening toch? Ik zeg hier ook wel eens 'leuk, maar niet mijn ding.' Daar heeft de plaatser ook niet heel veel aan :') Ik denk dat we gewoon elkaars mening moeten accepteren en elkaar ook lekker moeten laten. Ik zag geen kwaad in cinnepins opmerking, we hoeven niet alleen maar oeh en aah te zeggen. :)

@elke wauw! Die groen staat je prachtig. Zou ik zelf nooit doen (staat volgensmij ook niet bij iemand met blauw haar en blauwe ogen) maar je rockt het!

En shizzle, leuke kleuren weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:44

Gianti schreef:
Thanks meiden <3 ook leuk om zoveel bekende namen te zien!!

Elke: tof het groene!! moet trouwens zeggen dat ik je lippen nu erg mooie grote en vorm vind hebben!!

@shizzle: gewaagd!! stoer dat je in public durfde te dragen! maar met jouw lach erbij kan je er ook alleen maar positief op reageren hihi!!!

Ik had voor de zekerheid ook maar even een andere lipstick in mijn tas gedaan voor het geval dat.... toen mijn collega zei dat ze het 'eng' vond lekker besloten deze op te houden. :') Waar ik werk is het juist net wat anders en horen, vind ik, meer aparte types rond te lopen. Hoort voor mijn gevoel lekker aparte lipstick bij. Heerlijk. :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:49

Shiz wat is jouw echte naam? :) ik vind jouw looks altijd zo supergaaf! Dat zwarte staat je ook weer zo goed! :D

Elke wat gaaf die lipstick, mijn moeder vind je een super knappe meid :) van de week heeft ze de knoop doorgehakt, ze gaat informeren bij jouw behandelaar

Ik heb op het moment weer wat last van pukkeltjes, weet iemand een prettige foundation? Bourjois healthy mix gebruik ik overdag en estee lauder double wear met feesten uitgaan etc. Ben benieuwd of iemand een fijne optie weet :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:55

hebben jullie soms ook dat je oogschaduw echt geen kleur afgeeft -O- Mijn nieuwe mac is verschrikkelijk.. laatst maar een mixing solution erbij gepakt om wat kleur te krijgen

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:17

Cinnepin schreef:

Ok :)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:18

Ik zeg ook wel eens dat ik het niet mooi vind zonder opbouwende kritiek omdat ik daar verder niet heel veel verstand heb over kleurtonen en ondertonen ect.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:19

Gianti, ik heb het idee dat je lippen wat meer in verhouding zijn dan eerder. Komt dat door de lipstick of ben ik nu zo verkeerd aan kijken?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:19

Tja, denk dat de meeste van ons één veeg oogschaduw en incompleet streepje eyeliner ook niks vinden maar doen wel de moeite hier gewoon tips en opbouwende kritiek op te geven in plaats van het alleen maar af te kraken.

Gianti, heb je dat ook bij andere met dezelfde kwast? Als dat niet zo is, dan is de kwaliteit bij die specifieke oogschaduw er gewoon niet.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:24

marlonFloris schreef:
Ik zeg ook wel eens dat ik het niet mooi vind zonder opbouwende kritiek omdat ik daar verder niet heel veel verstand heb over kleurtonen en ondertonen ect.

idd ;)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:35

Eight schreef:
Shiz wat is jouw echte naam? :) ik vind jouw looks altijd zo supergaaf! Dat zwarte staat je ook weer zo goed! :D

Elke wat gaaf die lipstick, mijn moeder vind je een super knappe meid :) van de week heeft ze de knoop doorgehakt, ze gaat informeren bij jouw behandelaar

Ik heb op het moment weer wat last van pukkeltjes, weet iemand een prettige foundation? Bourjois healthy mix gebruik ik overdag en estee lauder double wear met feesten uitgaan etc. Ben benieuwd of iemand een fijne optie weet :j

Oh wat super tof! Enorm gaaf dat ze het gewoon laat doen. Als ze nog vragen heeft, mag ze die altijd aan me vragen. En ik vind het leuk om voor en na fotos te zien.
Doe de arts en zijn vrouw maar de groetjes van mij!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:35

linoleum schreef:
Gianti, ik heb het idee dat je lippen wat meer in verhouding zijn dan eerder. Komt dat door de lipstick of ben ik nu zo verkeerd aan kijken?

hihi leuk dat je het opvalt!! ik teken ze nu op andere manier iets bij, onder blijf ik iets erbinnen en boven iets 'erbuiten' en dat scheelt voor mijn gevoel best veel!

@niniane: ligt niet aan mijn kwast :( met andere kleuren geen probleem! baal wel, koop je weer eens een mac oogschaduw _O-

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:40

linoleum schreef:
Cinnepin schreef:

Waarom slaat deze reactie op? Ik vind dat Cinnepin goed haar best doet met zowel persoonlijke positieve als minder positieve punten te benoemen op een volwassen manier, nu jij nog.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:41

Als het zover is plaats ik zeker foto's Elke! Wat zijn jouw lippen prachtig Gianti, echt om van te dromen :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 23:50

Eight schreef:
linoleum schreef:

Waarom slaat deze reactie op? Ik vind dat Cinnepin goed haar best doet met zowel persoonlijke positieve als minder positieve punten te benoemen op een volwassen manier, nu jij nog.

Serieus? Ik geef precies de reactie die ze zelf ook regelmatig maakt. Ja ze reageert beter dan eerder. Maar leuk mee doen? Nee.

Leuk dat iedereen haar zo prijst over dat ze zo verbeterd is, maar ben blij dat meesten hier wel hun best doen om op iedereen te reageren en dit ook oprecht, positief en opbouwend doen. Vind de helft van de tijd haar reacties verborgen sneren verstopt in een zogenaamd compliment.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 00:11

Ik vind dat ze de laatste tijd gewoon normale reacties plaatst, jij mag vinden van niet maar kap alsjeblieft met kinderachtige reacties 'als zij het doet doe ik het ook'. Je bent volwassen, hou het topic gewoon gezellig alsjeblieft :)

Overigens vind ik jou hardstikke tof en Friemel ook, maar we strafte Cinnepin zo hard af als ze sneren maakte dan moet je het zelf ook niet doen. En hoe vaak vb Friemel zelf zegt dat ze iets niet mooi vind en dan kraait er geen haan naar..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 00:28

Nee het grote verschil is alleen dat wij verder wel fanatiek reageren op anderen en ook aangeven waarom we iets niet mooi vinden en hoe het misschien anders kan.

Waar Cinnepin het houdt bij een passief agressief 'Ok :)' en verder na een hele pagina met reacties van mensen op 1 iemand reageert met een kort zinnetje.

Mooi dat iedereen haar zo geweldig vind reageren. Ik vind de meest opmerkingen van haar nog steeds kant noch wal raken. En blijkbaar heeft daar normaal wat van zeggen ook geen nut, dan schiet ze in de verdediging. Blijkbaar heb ik wel duidelijk gemaakt dat de 'ok' inderdaad een poedersuiker opmerking is, hopelijk wordt er wat mee gedaan.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 00:36

Dat is zeker geen fijne opmerking, maar door het terug te doen gaat het alleen maar ten koste van onze sfeer. Ik vind die laatste reactie helemaal niet zo belachelijk, maar door haar achtergrond snap ik wat je bedoelt. Ik hoop gewoon dat iedereen gewoon weer normaal gaat reageren op elkaar, anders krijg je alleen maar een sneeuwbal effect :) ik hoop dat je mij ook begrijpt.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 00:37

Net 2 cp's van Friem gekocht.. Ben heeel benieuwd.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 00:39

Welke kleuren heb je overgenomen? :) ik vind CP ook echt heel fijn, gebruik hem liever dan de Jeffree stars, deze drogen mijn lippen best wel erg uit.. Ik heb de ultra satin, ultra matte durfde ik niet aan :)