Al wel lekker gedoucht , zo wat eten ..dan voetjes hoog .
Morgen weer een nieuwe dag ..start 07:00 uur .
@VHU :
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LM ....Van een kneuzing kun je ook fiks last hebben .
) en vandaag 40 minuten spinning gedaan. Toch fijn met dit weer
Wel goed bij kunnen tanken?
ik vind sportschool echt vreselijk zolang het enigszins kan ga ik er niet heen
Doubtless schreef:Zo kennen we je niet T2TWel goed bij kunnen tanken?
wemmen
.
, gelukkig wel een wetsuite gehuurd. Zwemmen ging helaas alsnog niet zoals ik t graag zou willen. Weinig lucht en een zwembrilletje die 2x besloeg (iemand tips?). Fietsen daarentegen niks te klagen over, gemiddeld 30. Bij t lopen kreeg ik een steek bij mijn ribben waardoor ik echt even moest lopen, ook hier dus niet helemaal top. Eindtijd 1u 35 min en 13 sec
.
het lijkt morgen heerlijk weer te worden weet niet wat gezin wil gaan doen maar als ze niets willen weet ik wel wat ik wil namelijk lekker stuk fietsen
, tis toch best laat in het 
alles heeft op een laag pitje gestaan de afgelopen weken, maar heb nu weer zin om het weer op te pakken
niet fijn.
denk iets van 70 km gefietst en kreeg aan het eind erge last van mijn polsen/armen en nek. Laatste 10 km was ff te veel
maar goed heb weer een goede workout gehad
maar het was ouderwets afzien
lovemaylo schreef:Goedemorgen!
Ai dat ziet er pijnkijk uit T2T! Hopen op een snel herstel.
Halve marathon is eigenlijk 21 oktober... Maar misschien dat ik hem kan omzetten naar een kortere afstand,even afwachten nog.
@VHU, ik heb een buff niet eens gekocht heb er verschillende gekregen bij evenementen. Die dingen zijn heel handig ik gebruik ze in de winter veel!
Ik ga morgen weer proberen hard te lopen, heel klein stukje