Ik had hem na het uitkoken op het aanrecht gelegd om te laten drogen, toen ben ik naar de supermarkt gegaan en toen ik terug kwam lag die op de grond... De kat is er mee gaan spelen en had er aan geknaagd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:corine1981 schreef:Misschien toch nog een andere cup?
Ik ben niet zo'n Meluna fan, heb 2 verschillende gehad en lekte standaard door...
Bij mij doet eigenlijk alleen de diva goed zijn werk (behalve in de nacht maar daar lekte ik met de grootste tampons ook altijd door).
Het verschilt dan echt heel erg per persoon. Heb 3 verschillende meluna geprobeerd (S classic, S classic shorty en S sport shorty gebruik ik nu). Lekte bij geen enkele, enkel geswitched ivm makkelijker inbrengen en pascomfort.
J0anieke schreef:Ik koop gewoon een nieuwe ja... De meluna zijn €15 per stuk, dus dat valt gelukkig nog mee. De tweede die ik had moest ik eigenlijk uit noodzakelijk kwaad vervangen, toen had ik meteen een stevigere gekocht omdat ik daar toch al over twijfelde. Geen spijt van, want dit is echt de perfecte cup voor mij.Uiteindelijk bespaar je er alsnog veel geld mee op langer termijn.
Spoiler:
Ik had hem na het uitkoken op het aanrecht gelegd om te laten drogen, toen ben ik naar de supermarkt gegaan en toen ik terug kwam lag die op de grond... De kat is er mee gaan spelen en had er aan geknaagd...
Sheran schreef:Ik heb gewoon lekker 2 nieuwe cups gekocht, de Claricup 1 en 2. Mijn huidige had ik alweer sinds 2016 zag ik, toen CuteCotton nog Katoen&Ko heette.